Norppis Oy

hölmistynyt

Kyllä oli nimittäin pistetalojen eläinkaupassa törkeä myyjä! Olin aivan tyrmistynyt saamaani palveluun erittäin töykeä ja v-mäinen nainen! kyllä vaihtuu mustiin ja mirriin minun asiakkuuteni!

46

5962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • what???

kerro , mitä tapahtui, muuten ei ole kovin uskottava tuommonen syytös

• itse tykkään

Itse olen aina saanut hyvää palvelua, mukavat myyjät, joiden kanssa helppo jutella ja kysyä neuvoa koiran ruokintaan, yms. liittyen. Tuotteet olleet laadukkaita ja kestäviä.

Mustiin ja Mirriin en menisi, sillä siellä myydään tuotteita, jotka eivät oikeasti sovi tietylle eläimelle (jolle sitä siis mainostetaan sopivaksi) kaikki myyjät eivät ymmärrä asioista oikein mitään. Muun muassa kanille suosittelivat jotain siemensekoitusta, joka ei todellakaan sovi niille (kani ei ole siemensyöjä, siemenet voivat aiheuttaa pahan suolitukoksen --> eläin kuolee).
      Hinnat välillä vähän mitä sattuu, jos hyllyssä lukee hintana 10€, niin kassalla se voi olla 15€. Ostan paljon tavaraa kerralla, joten aina ei tuollaista huomaa, mutta opiskelijalle tuo 5€ on iso summa. No, kerta nyt ei haittaa, mutta kolmen kerran jälkeen mietityttää, että miten ne siellä hommansa hoitaa...
      Mustissa ja Mirrissäkin on yksi hyvä myyjä, mutta harmi että muuten palvelu on vähän niin ja näin. Ystävällisiä ihmisiä toki, mutta pitäisi myös löytyä myös sitä asiantuntemusta, eikä vain sokkona suositella tuotetta, jonka laadusta tai sopivuudesta ei oikeasti tiedetä mitään.

• Näinn onn

Kyllä munkii mielestä Norppik:sen naismyyjä n.40-50v on aika töksäyttelevä käytökseltään. Et ole ainoa asiakas.

• sama kokemus

Norppiksen yksi myyjä saisi tosiaan opetella asiakaspalvelun alkeet. Todella töykeä nainen asiakkailleen.

• Entinen asiakas,,

Tiina Paukku omistaa ilmeisesti liikkeen. Se on ihan mukava ja osaa asiakaspalvelun. Milloin harvoin on paikalla. Kun kuulemma vain trimmailee koiria pääasiassa. Mutta se toinen, joka on asiakaspuolella. Voisi mennä asiakaspalvelu kurssille tms..

• eläimellistä

Asiakkaathan ovat vain eläimiä.

• hau hau

hehehe

• kisskiss

Itsekin vaihdoin aikoja sitten eläinkauppaa töykeän myyjän takia..

• noutaja

Artulla on mukava palvelu

• Edullista Ja Halpaa

Agri-Marketissa on edullista

• Murr..

Mustissa ja Mirrissäkin on niskalla epäkohteliaat myyjät. Eivät osaa edes sanoa päivää, kun sisälle astuu. Kertaakaan ei ole kysytty, että voiko auttaa. Eivät ole ajantasalla myytävistä tuotteista. Ja myyjiä tuntuu ylipäätänsä kiinnostavan juoruilu keskenään enemmän kun maksavat asiakkaat. Käy itse miuluiten Lappeenrannassa, samalla kun on muutakin asiaa ja ostan sieltä kerralla enemmän.
      Tuosta pistetalojen myyjästä en tiedä, koska en ole siellä käynyt.

• Miirit

Niillä oli taas paha krapula, ei ois saanu häiritä.

• puotipuksu

kyllä olisin antanut palautteen paikan päällä. Kohtuutonta on täällä sättiä ketään

• tuuletustuuletus

Totta - tällaiset foorumit ovat "vähän liian helppoja kanavia" moittia milloin ketäkin, milloin mistäkin.
        Mutta-käsi sydämelle. Olisitko antanut palautetta naamatusten.
        Ja itse henk.kohtaisesti olen sitä mieltä, että miksi esim. kyseisen asiakkaan pitää olla se henkilö, joka opastaa myyjää oikeille raiteille = asianmukaiseen asiakaspalveluun. Miksi hänen pitää vielä kaiken pahanmielen lisäksi tuhlata aikaa siihen, että osoittaa jollekin myyjälle, että toisinkin voisi toimia tai toisella tavalla sanoa.

Mielenkiintoista olisi kuulla, että mitä tapahtui!

• glumps

"kyllä olisin antanut palautteen paikan päällä. Kohtuutonta on täällä sättiä ketään"

Hmmm, kuinkahan moni kehtaisi kysyä myyjältä että miksi naamasi on aina kuin norsunvi**u? Ja olisiko aika vaihtaa sellaiselle alalle jossa ei ole asiakaspalvelua?

Paras "palaute" näille yrmyille on vaihtaa kauppaa!

Tälläiset palstathan on ihan mahtavia! Saa jokainen äänensä kuuluville. Ja jos hyvä tsägä käy, asianomainen lukee sivustoa ja saa ajattelemisen aihetta..

• 12340
        glumps kirjoitti:

"kyllä olisin antanut palautteen paikan päällä. Kohtuutonta on täällä sättiä ketään"

Hmmm, kuinkahan moni kehtaisi kysyä myyjältä että miksi naamasi on aina kuin norsunvi**u? Ja olisiko aika vaihtaa sellaiselle alalle jossa ei ole asiakaspalvelua?

Paras "palaute" näille yrmyille on vaihtaa kauppaa!

Tälläiset palstathan on ihan mahtavia! Saa jokainen äänensä kuuluville. Ja jos hyvä tsägä käy, asianomainen lukee sivustoa ja saa ajattelemisen aihetta..

Asioin pistetaloilla olevassa liikkeessä. Aina olen saanut asiantuntevaa palvelua. Myyjä osaa neuvoa meitä koiran ruokinnassa ( meidän ensimmäinen koira).
        Ei todellakaan ole valittamista

• antikfil

Käyn sekä pistetalojen eläinkaupassa sekä Mustissa ja Mirrissä..kummassakin ollut hyvää ja ystävällistä palvelua..

• Kultsupoppoo

Olen omistanut koiria jo toistakymmentä vuotta, jos käyn koirani kanssa pistetalojen eläinkaupassa, ja oletettavasti tämä sama myyjä kestä puhutaan, vaaleatukkainen 40-50v on joka kerta todella törkeä, arvostelee koiraani julkeasti, ja saan itselleni sellaisen kuvan etten osaa/tiedä koirista yhtään mitään, kerran olen huomauttanut hänen nälvimisestään ja saanut siitä vain hänen vihat niskaani ja sain vielä perääni huudot että kannattaako ottaa koiraa jos ei tiedä niistä mitään! minusta tuntuu että tämä naikkonen ei itse tiedä mitään,koska minun koirani on terveitä ja hyvin hoidettuja. eikä kukaan ole ikinä tullut minulle sanomaan moisia asioita! HÄVETTÄÄ MYYJÄN PUOLESTA. Itse hän hallaa tekee pahoittamalla asiakkaiden mielen ja todella en ikinä astu siihen puljuun vaikka hätä olisi mikä!

• hölmistynyt

Olin ostamassa keskikokoiselle koiralleni(3v) valjaita. Myyjä rupesi naureskelemaan että mihinkähän mahdan moisia tarvita.MIHIN IHMISET KÄYTTÄÄ KOIRILLA VALJAITA! ihmettelin kysymystään ja kerroin että edelliset valjaat ovat jo niin huonossa kunnossa,että päivitän hieman koiratarvikkeitani. Kyselin hintaluokkaa ja sieltähän se tuli"Luuletko saavasi hyvää halvalla?" hän retuutti koiraani ja ärisi kun ei saanyt heti sovitettua valjaita koirani päälle koska se rimpuili. Maksettuani hän alkoi antaa neuvoja mitä saan tehdä koirani kanssa ja mitä en, mielestäni asia ei hänelle kuulu... ja jo monet kerrat kun olen asioinut heillä kyseinen myyjä on aina yrmeä ja töksäyttelevä, Omistaja on kyllä todella mukava, harmi ettei hän ole paikalla kuulemassa tätä asiakaspalvelua...

• Wuff!

Pee aska kauppa ja sitäpaitsi niin ylihinnoitellut itsensä pihalle. Minua haukuttu siellä ihan tarpeeksi koiran omistajana että en siihen puljuun astu. Se tumma-lyhyt tukkainen saa minulta kehut! täysi kymppi, mutta tämä blondi... Ei ei ei ja EI. Haukkui mm minun koiraani pennutus koiraksi jonka tiedän ettei hemmetissä pidä paikkaansa! Kun yksiäkään pentuja minun pikkupiski ole saanut. Mutta kukin tykkää mistä tykkää.

• joopajooooo

kkkkrrrr

• Tyytyväinen asiakas

Kävin vuosia Mustissa &Mirrissä ostamassa koirille ruokaa mutta on kauppa mennyt pahasti alaspäin, on hyvää tuuria jos saa haluamaansaa ruokaa koska yleensä se tavara on loppu. Nyt olen asioinnut Norppiksessa ja ei ole ollut mitään valittamista, sieltä saa molemmilta myyjiltä asiantuntevaa neuvoa ja palvelua!!!

• Mikki777

Yleensä en näille palstoille kirjoittele, mutta nyt on minunkin kannettava korteni kekoon... tuosta pistetalojen myyjästä... viimeeksi kun kävin , sattui hän paikan päälle ja palvelu oli törkeää, arvosteltiin minua, sekä koiraani ym. aikaisemmin ollut omistaja aina paikalla kun olen käynyt ja palvelu ollut enemmän kuin hyvää ja ystävällistä, kannattaisi varmaan omistajan miettiä myyjän vaihtamista, koska antaa aika ikävän kuvan liikkeestä :(
      Mustista ja mirristä on sen verran sanottavaa, että minua myös kerran hämmensi nuo hinnat... lapussa luki, että aletuotteet merkitty keltaisella pallolla ja kun kysyin yhden nutun hintaa, niin vastaus oli, että se on normaalihintainen, vaikkakin siinä oli kys. aletarra kiinni, maku meni kauppaan ja siksi en ole siellä sen koommin käynyt ;(

• nytulos

hau hau miu mau mää mää ammuuuuu ihahaaa matelua hyppimistä uimista saalistamista hyvväää sapuskaa se emäntä/isäntä miulle sieltä toi hauhaumiumaumäääammuuuuihaaaa

• Yrjö!

Samoin kävi meidän suhteemme. Pyysi pentukoiraamme näytille ja alkoi haukkua lihavaksi. Muutaman kuukauden vanhaa koiraa. Arvosteli kuin oltaisiin oltu jossain koiranäyttelyssä.

Kaksi kertaa sama kohtelu riitti meidän perheelle. Kysyimme myös eläinlääkäriltä koiramme "lihavuutta" ja kommetti oli että täysin normaali. Ja ettei eläinkaupan myyjän toimeen kuuku koirien arvostelu. Varsinkin jos ei tiedä mistä puhuu.

Pieni vinkki. Netti on pullollaan loiranruokaa ja tarvikkeita. Tilattiin samaa ruokaa netistä Ja halvemmalla.(kun muualta imatralta ei sitä saanut)

Enää norppis ei saa meidän perheeltä senttiäkään. Ei ainakaan niin kauan kuin kyseinen myyjä on siellä töissä.

• asiakan on oikeassa!

Sama täällä. Norppikseen en enää mene haukuttavksi. Jos kauppa haluaa minut asiakkaakseen, on sen erään myyjän lähdettävä. Muutoin saa euroni muut liikeet.

• Mummotonttu
        asiakan on oikeassa! kirjoitti:

Sama täällä. Norppikseen en enää mene haukuttavksi. Jos kauppa haluaa minut asiakkaakseen, on sen erään myyjän lähdettävä. Muutoin saa euroni muut liikeet.

Ihmettelen näitä negatiivisia mielipiteitä pistetalojen lemmikkikaupan myyjistä! Norppiksessa olen saanut mitä parhainta ja asiantuntevinta palvelua, käynyt mukavia keskusteluja rakkaiden kissojeni hoidosta ja
        minua itseäni on kannustettu erikoislääkärin tutkimuksiin, jotka johtivatkin suureen toimenpiteeseen... Kiitos Pirjon patistelun, jaksan taas köpötellä kissanhiekkaostoksille Norppikseen!
        Pirjolla on oma, hauska, sarkastinen tyylinsä, joka sopii hyvin eläinten kanssa puuhailuun. Hirveintä olisi lässyttävä tekosöpöily rakkaiden lemmikkien kustannuksella. Pirjo on myös kärsivällinen asiakaspalvelija, joka jaksaa odottaa, kun mummo muistelee pankkikortin tunnuslukua.
        Mukavaa joulunaikaa Norppiksen väelle!

• Tyttökoirat
        Mummotonttu kirjoitti:

Ihmettelen näitä negatiivisia mielipiteitä pistetalojen lemmikkikaupan myyjistä! Norppiksessa olen saanut mitä parhainta ja asiantuntevinta palvelua, käynyt mukavia keskusteluja rakkaiden kissojeni hoidosta ja
        minua itseäni on kannustettu erikoislääkärin tutkimuksiin, jotka johtivatkin suureen toimenpiteeseen... Kiitos Pirjon patistelun, jaksan taas köpötellä kissanhiekkaostoksille Norppikseen!
        Pirjolla on oma, hauska, sarkastinen tyylinsä, joka sopii hyvin eläinten kanssa puuhailuun. Hirveintä olisi lässyttävä tekosöpöily rakkaiden lemmikkien kustannuksella. Pirjo on myös kärsivällinen asiakaspalvelija, joka jaksaa odottaa, kun mummo muistelee pankkikortin tunnuslukua.
        Mukavaa joulunaikaa Norppiksen väelle!

Joopajoo!!!!!

• johanolitarinat

oho :D

• mamu-65

Eikös se nii ole ett jaloill äänestetään....minä en lähtisi henk kohtaisesti nimeämään ketään julkisesti missäänn sivustolla en hyvässä enkä pahassa. Jos palvelu ei mielytä ni vaihtaa kauppaa...näihän me teemme myös ruoka, vaate, auto, huonekalukapassa jne.....Ain on tilanteita että myyjän ja asiaakkaan kemiat ei kohtaa eikä se oo kummankaan vika tai vika on molemmissa. Myyjällä huono päivä, asiakkaalla huono päivä ja ottaa henk kohtaisesti kaiken mitä myyjä sanoo...Itse olen monta vuotta ollut asiakapalvelijana ruokakaupassa ja ihan sama ilmiö on tääll....mut ei tulis mieleenkään haukkua julkisestia nimellä asiakkaita jotka osaavat olla todella töykeitä ja sikamaisia....varastavat, vaihtavat ale lappuja täyshintaisii tuotteisiin jne....
      Ollaan onnellisia ett meillä on valinnan vapaus...ja minä valitsen Norppiksen vaikka asunkin Pohjois-Savossa. Ja ihan myyjien, palvelun ja asiantuntemuksen takia

• Kisimirri

Minä en taas ymmärrä sitä ,että te täällä yleisillä palstoilla mollaatte jotain liikettä epäystävällisestä palvelusta....miksi te ette mene Norppiksen johtajan puheille ja tee valitusta asiastanne....Johtaja ei voi tietää mitä alaisensa tekevät tai kuinka asiakkaitaan palvelevat jos ei kukaan sitä hänelle kerro....Miettikääs!!!
      Minä olen saanut palvelua kummastakin kyseisestä liikkeestä....ihan yhtä hyvää ja molemmissa asioin!!!

• Faunatar

Olen asioinut Citymarketin Faunatar liikkeessä useat kerrat, siellä on ystävällinen asiantunteva palvelu.
      Mustiin ja mirriin en enää jalallani astu, huono palvelu.
      Norppikseen taidan ihan huvin vuoksi lähteä tutustumaan.

• angrydog-68

olen ollut norppiksen asiakas jo silloin alkuperäisen omistajan aikaan,kun oli kukka ja kemikalio samassa torpassa.. aina hyvä palvelu ,ja sen sanon että tämä vaalea on just se valopilkku joka piristää päivää jutuillaan. hänellä on hyvin maanläheinen ote eläimiinn kuten kuuluu eläimiin ollakkin,ja arvostan hänen työtään. hienohelmat eivät kestä sitä että joku sanoo koirista pahasti tai laittaa liian kovakouraisesti valjaita päälle.. pakko sanoa että on ihmisiä jotka oppivat tekemään ja ihmisiä jotka opettelevat eivätkä ymmärrä mitä opettelevat edes.. koira on koira.

• savedogs!

Empä voisi olla kanssasi enempää erimieltä. Koira on koira. Ainut asia jonka kirjoituksestasi allekirjoitan. Mutta myyjän velvollisuuksiin ei kuulu eläinten/ omistajien arvostelu.

Tämä kysenien ihminen kasvattaa tiettyä koira rotua. Ja kuten tiedetään koiraihmiset ovat poislukien kalamiehet. Kai kateellisimpi ihmisiä.

Ehkä olet saanut jotain erikoispalvelua. Mutta minun saamani palvelu ko. henkilöltä oli törkeää. Ja hänen neuvonsa jyrkässä ristiriidassa eläinlääkärin neuvoihin. Eläinlääkäri jopa kiivastui kuulessaan hänen neuvonsa ja tyrmäsi ne täysin.

Valitettavasti tieto jota hän jakaa on ko. tiedon mukaan mutua. Hänen neuvonsa kun vaarantavat jopa eläinten terveyden. Sinusta en tiedä. Mutta minä uskon eläinlääkärin asiantuntemukseen ennen kuin eläinkaupan myyjään. Sinä saat tietenkin usko mihin haluat.

Hyvää itsenäisyyspäivää.

• Sled dog

Norppiksessa on tullut asioitua vuosien varrella viikottain ja välillä montakin kertaa viikossa, eipä ole ollut tarvetta mualle vaihtaa hyvää asiantuntevaa palvelua. Ei kuten isoissa ketjukaupoissa. Koiramäärä on itsellä kasvanut vuosien varrella myös, eli yhä enemmän tulee siellä käytyä. Onhan se kova paikka jos omaa pientä puudelia sanotaan läskiksi, itse arvostan suoraa puhetta ja mitä aiemmin joku koiran liikalihavuudesta mainitsee, niin sitä helpompaa ruokintaa on korjata.

• savedogs!

En todellakaan loukaannu jos koiraani sanotaan läskiksi. Jos se todella on sitä. Mutta kun ei ollut. Kasvattajan ja lääkärin mukaan meni aivan käyrän mukaan.

Myyjän ehdottama "dietti" olisi kuitenkin vaarantanut koiran kasvun ja luiden ja lihasten kehityksen. Koska koira olisi saanut liian vähän kasvuun tarvittavia ravinteita.

Myyjä teki arvion silmä märäisesti,koiraa ei edes punnittu. Siinäpä todellista ammattiosaamista. Ja tieteeseen perustuvaa arviointia.

Minäkin arvostan suora puhetta,mutta en paska puhetta tai mutua. Jos jotain sanoo, täytyy siinä olla takana myös tietoa. Kuten esim. koiran paino ja ikä.

Asian tekee vielä kummaksi kun viikko tapahtuman jälkeen koiran punninnut lääkäri ei pitänyt koiraa lihavana vaan täysin normaalina.

Mutta tämä tästä. Ruokaa ja tarvikkeita saa myös ilman vittuilua ja arvostelua. Jopa edullisemmin. Käy norppiksessa. Sinun koirasihan ovat kysymyksessä ja niiden terveys.

• er1983

Mie haluaisin nähdä siut:) Siun jutuista päätellen olet todella fiksu tyyppi :P
      T: ER

• savedogs!

Viisudesta en nyt tiedä. Mutta minusta asiaa voi verrata vaikka nåin.

Sinä menet Prisman kassalle lapsesi kanssa, Ja kassa alkaa arvostella sinun ostoksiasia ja lastasi,haukkuen häntä lihavaksi.

Mitä asiasta seuraa. Väitän että pyydät hänen esimiehesi paikalle. Ja kassa lähtee samoin tein työttömyyskortistoon. Vai olenko väärässä.

Miksi siis asiakkaita ja eläimiä arvosteleva myyjä jatkaa ko.liikeen myyjänä. Jokin järkevä syy siihen täytyy olla. Mutta mikä?

Asiakas palvelusta ei ainakaan minun kohdallani voida puhua. Ja kun lukee palstaa ja keskustelee ihmisten kanssa,meitä on todella paljon asiakkaita jotka eivät enää käytä kaupan palveluita juuri ko. henkilön tähden.

Eihän kukaan järkevä yrittäjä pidä palveluksessansa henkilöä joka tuhoaa hänen liiketoimintaansa. Sehän on täysin järjen vastaista.

Herää siis kysymys miksi? Luulisi kilpailua olevan alalla tarpeeksi. Jokainen marketti ja kauppa kun nykyään myy eläintarvikkeita ja ruokaa.

Miksi siis ostaa ko. tuotteita paikasta jossa saa huonoa palvelua ja epäasiallisia ohjeita.

• Neiti norppa

Miun asiakkuus on vaihtunut Norppikseen! esim Musti ja mirri on ihan ok, mutta nuoret myyjät eivät tiedä myymistään tavaroista, eivät osaa auttaa ettimää oikeeta ruokaa koiralle, jos on joku allergia... Norppiksessa tietävät asioista, ja nyt kun kyseessä on tää vaalee nainen, hänestä ei ole pahaa sanottavaa, meillä on todella samanlainen huumorintaju ja elämän katsomus, ja arvot kohdillaan, siksi en ole koskaan kuullut pahaa sanaa hänen suustaan, jos olen en ole mieltänyt sitä negatiiviseksi ainakaan, mutta muistakaa ihmiset, yleensä olemme melko sokeita oman lemmikkimme kohdalla ja emme välttämättä halua nähdä niinkutsuttuja vikoja tai puutteita, se on vain hyvä jos joku sanoo ja avaa silmämme. en tarkoita ettei osata huolehtia elukoistamme, mutta palaute on aina palaute, jokainen käsittelee sen niinkuin haluaa. Ja sie joka kerroit että koirasallasi olisi myyjän mukaan liikaa painoa, ehkä hää on vaa nähny solakampia yksilöitä tai muuten vaan pienenpiä, älä ota ittees :)

• aurinkoinenyhäainaaa

Sehän on erinomaista että koet saaneesi hyvää ja asianmukaista palvelua samalla huumorintajulla varustetulta myyjältä joten lemmikkieläimesi voi hyvin ja omistaja on onnellinen ja vastavuoroisesti myyjä ja liikkeen omistajakin ovat onnellisia päivä paistaa ja ei haittaa vaikka lauseesta ei tule loppua on niin mukava olla iloinen ja onnellinen solakan koiran omistaja joka on löytänyt ihanan liikkeen mihin palata ostamaan koiranmurkinaa ja hihnoja ja pantoja ja samalla saada loistavaa palvelua asianmukaisesti muita vähättelemättä ja sortamatta että mitäpä tässä vielä muuta kuin että oikeasti iso kiitos voidaan ehkä siirtyä sinne sitten jatkossa.

• Koiratyttö

Itse olen asioinut Norppiksessa useita kertoja ja pahaa sanottavaa ei ole. Ehkä asiakaspalvelu ei ole sieltä riemukkaan rempseästä päästä ja tämän (ilmesesti haukutun myyjän kasvoilla) ei ole tekopirteä hymy, mutta olen saanut asiallista palvelua.
      Johtuneeko siitä, etten ole hänen kanssaan jutellut mm. koiranruuista, koirankasvatuksesta tms, vaan napannut hyllystä tavaraa (en edes mitään nappuloita tms) ja marssinut kassalle.
      Kyllä hänen suustaan on tullut tekstiä, muutakin kuin se vähin mitä vaaditaan (päivää ja hei hei), ja asiallista/normaalia small talkia ollut. Ehkä hieman yllätyinkin, positiivisesti.

Kaikissa harrastuspiireissä (esim. koirissa) on eriäviä mielipiteitä ja jotkut tuo ne aika ronskistikin julki.. Ja melko väkisin joku vetää herneet nenukkaan.

Voihan se olla, että jos pamahtaisin paikalle koirani kanssa, niin voisin kuulla jotain negatiivistakin. Mutta ei ole tarvetta raahata koiraa mukaan ostoksille..

• venäläinekoulunykyää

mie muistan että joskus kauankauan sitten olin sen omistajan tytön kanssa samalla luokalla jossu se oli sukunimee en enää tässä dementin vaiheessa saa muistiin pirun kiva likka oli mitähän sille nykyään missä lie en oo varmaan kolmeekymmeneen vuoteen nähny

• Ihan OK

Ei mitään valittamista ko. puljusta. Jos jotakuta vituttaa, niin sitä vituttaa. Omasta mielestä ihan jempti myyjä. Onkohan se Paukku myynyt tuon kaupan pois?

• dog-shit-

ei oo paukku myyny kun ovat kahestaan töis siel. minusta ihan ältsin mukava paikka. aina neuvoovat asia kun asia. olen hyvin pitkälti oppinut että eläinlääkärin näkemys ei joka rodussa aina ole paras mahdollinen.. olen monelle kasvatilleni joutunut sanomaan (omistajalle siis) että nyt hieman vähemmän ruokaa,niin toteavat että kun lekuri käskee.. ei kaikkien rotujen ole hyvä olla lihava. jotkut koirat syövät liikaa herkkuja.ja lihovat,ja se ei ole terveellistä oli pentu tai ei.
        ja valjasjutussa olen samaa mieltä pirjon kanssa.. ihminen joka ei hallitse koiraansa,tarvitsee valjaita. koira opetetaan kulkemaan omistajan vierellä. ei vetämään valjaissa. uskomaton keksintö.. valjaat..arrgghh

• raksu6666666

olen samaa mieltä kanssasi et törkeä myyjä on mun iskällä on kyseiseen kauppaan porttikielto syystä jota hän ei itsekään tiedä ja mä yritin kyseisestä kaupasta ostaa ruokaa kerran meidän kanille sanoi ettei hän kyyseisiä raksuja minulle myy ja sanoi et kani elää pelkällä heinällä oikein hyvin. siis mun tietojen mukaan kanin on hyvä saada raksuja joka päivä että saisi tarpeeksi vitamiinejä / ravinteita normaalipainoisena pysynyt vaikka syökin raksuja eläinkaupassa väitti etse lihoo vaan siintä eikä myynny mulle niitä raksuja. nykyään käyn mustissa jamirrissä ja välillä rahulan rehussa ja zooplussasta ikapaljon tilaillaan kans ruokaa kanini on nyt 5 vuotta syönny raksuja ja hyvin puputtaa

• meitä on moneks

Järki taas panetella ja haukkuu julkisesti netissä, luuletko kostavas tai maksavas , jostain josta et nyt satu vaan pitämään, et vaikuta kovin välkyltä kyllä itsekkään kirjoituksesi perusteella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6349
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      81
      4879
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      103
      3144
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2972
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2195
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1576
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      93
      1149
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      338
      1145
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1066
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      844
    Aihe