http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2012041015433006_lz.shtml?fb_ref=fre
Sitten naiset vaatii miehiä olemaan uskollisia...
6
363
Vastaukset
- Kehvelin hautoja
Tuon mukaan joka toinen eli miehistä jokainen. Etenkin itä-siitolan hemmo, jolla on nainen joka sormelle ja vaimo joka häneen uskoo hänen valheensa.
- matreha
9/10 naisista jota olemme kaveriporukkamme kanssa panneet viimevuosina, ovat olleet varattuja! Naisia on ollut paljon, ei ehkä itselläni, mutta muutamalla kaverillani niitä on lähes joka viikonloppu! Nämä miehet ei halua seurustella ja varmaan ymmärrätte syynkin!
Toteamus: Miehet ja Naiset ovat sikoja!
Älkää valittako, vaan nauttikaa;) - kermankuorinta
Kannattaa pysyy sinkkuna panna muiden naisia, esim paperimiesten. Niitten ukot elättää vaativan akan ja mä voin käydä örmimässä sitä kun ukko on töissä. Enkä ole ainut!
- Yksi niistä
Ei se mitään paperimiehellä on naisia kaikissa kaupunkimme osissa ja siinä sivussa menne Ruokolahden naisetkin metsäpoluilla ja siinä ohessa elättää sen huo...van akkansa, joten kadehditaan vain paperimiehiä. Laitetaan tänne naiset kaikki ne paperimiehet, jotka häärivät eri paikoissa, voi tulla melkoinen lista, kun jo yksi mies vaikuttaa aktiivisesti monen naisen kanssa.
- fhgfdhgjdhgjfd
Hyvin tyypillistä tuntuu olevan ainakin näille imatran naisille..:)
Pannaan vähän kaikkien kanssa... mut ei se minuu haittaa olen sinkkumies ja panen myös paljon varattuja naisia..;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901137- 501129
Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171010- 17868
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet44759Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112748Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n63691- 11672
- 38599
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70581