FOX-kanavalla ohjelma haittaa FOX-logon katselua!
Saako FOX-logon vielä isommaksi, kirkkaamaksi ja keskelle ruutua?
FOX
2
158
Vastaukset
- sfdghasdfdasfadfda
itse latasin täältä:
http://cdn.ficgohub.com/foxtvfinland/foxtvfinland-en/media/2772/fox-footer_91x40.png
sitten kolourpaintilla suurensin ja tulostin A3-arkille, jonka teippasin ruudun keskelle.
ei häiritse ohjelma enää katselunautintoa! - väärät kuvasuhteet
Mua ei se logo paljoa haittaa.
Enemmän haittaa se, että ovat alkaneet lähettää joitakin vanhoja 4:3 -kuvasuhteella kuvattuja sarjoja 16:9:ksi venytettynä. Minä haluan itse päättää sen, että katsonko alkuperäisellä kuvasuhteella vai venytettynä. Minulla on sen verran iso tv, että näen kuvan siitä hyvin, vaikka sitä ei venytettäisi (mustaa sivulla ei haittaa).
Esim. Ally McBeal tuli alkuun 4:3:na ihan oikein (käytännössä lähetettiin 16:9:nä, mutta ylimääräinen kuvaton alue mustana ja logo osittain mustan reunan päällä), mutta nyt se lähetetään venytettynä (en ole jokaista jaksoa katsonut, joten ehkä kaikki tai osa tulee nyt venytettynä).
Hm... onkohan tässä se idea, että näyttelijät olivat liian hoikkia ja nyt venytettynä ne näyttävät tukevilta? Siis vältetään laihuuden ihannointia. Onneksi saan korjattua tv:stäni yhden napin painalluksella kuvasuhteen oikeaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855897Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki433455Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442677"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134895Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11834