sheriffiltä ja ylläpidolta taas tarkkaavaisuutta tänne on tullu taas kirjoittaja joka poistattaa aloituksia oman mielensä mukaan aiheettomasti omakin aloitukseni joka ei loukannut ketään eikä mitään ja sisälsi keskustelua tämän aamuisen riidan haastajan tultua kehiin hävisi yhtäkkiä.
toivoisin
26
137
Vastaukset
- Hei kun keikuskelen
Minunkin päälleni laskeutui Viitta, nimittäin hämmästyksen viitta.
Aloituksesi on vetästy veks, mikä ihmetyttää.
Mutta kun se nyt on mennyt, niin menkööt sitten. Kun muutakaan ei täs vaihees voi.
Vetäse uusi aloitus ja sillä sipuli.:) No täällä tuntuu olevan joku joka oikeesti haluaa lopettaa koko palstan.
Muuten en ymmärrä tota sun aloituksen häviämistä.
Mutta luulen ettei hän ihan siinä onnistu kuitenkaan.
Kunhan taas on syksyyn ja sateisiin päästy niin palsta kukkii entistä ehompana.onneks en oo ainut joka tätä ihmettelee joskus vaan tuntuu että täällä on niin yksin mukavaa lauantaita viiskymppiset kutsuu =))))
- Hei kun keikuskelen
Mukavaa ja ratkiriemukasta viiskytjuhlia sinulle.
Minä oon päättänyt kölliä tämän päivän kotona.
Jos lakkaa satamasta, niin haen lakkaa satamasta.... ei vaiskaan... ku piti sanoman, että jos lakkaa satamasta, niin käväsen pienellä lenkillä.
- Rattus sp.
Toisaalta muistamme, miten keskustelu meni ja mihin johtopäätöksiin osuimme :). Eli oli onnistunut aloitus sinänsä, vaikka kaikkosi bittiavaruuteen. Hyvää loppuviikkoa! Huomenna lähden takaisin kotiin, joten paljon on vielä hoidettavaa.
- What?
Mikä oli johtopäätös, en sitä kerinnyt näkemään`?
- Rattus sp.
What? kirjoitti:
Mikä oli johtopäätös, en sitä kerinnyt näkemään`?
Yksittäiset häiriintyneet täällä melskaavat ajoittain.
- yksi toisensa
Rattus sp. kirjoitti:
Yksittäiset häiriintyneet täällä melskaavat ajoittain.
Yksinäiset kyllä, mutta häiriintynyt niin palljon, että jaksaa vuodesta toiseen kusettaa eri palstoilla.
Sama mies on pilannut aika monta palstaa.
- zz-zz
Taas kerran ihmettelen, miten joku pystyy poistamaan toisten aloituksia.
Rekatut nimimerkit pystyy poistamaan omansa, mutta miten toisten.
Ainoastaan pystyy ilmoittamaan asiattomat viestit, mutta muut ne poistaa.- |||||
En minäkään usko, että poistopyynnöllä ketju automaattisesti poistuu.
Eikä rekattukaan enää pysty muuta poistamaan, kuin omia tekstejään, ei koko ketjua. ||||| kirjoitti:
En minäkään usko, että poistopyynnöllä ketju automaattisesti poistuu.
Eikä rekattukaan enää pysty muuta poistamaan, kuin omia tekstejään, ei koko ketjua.Tuskin ylläpito kerkiää joka ketjua jota poistoon pyydetään käydä tutkimassa.
Kyllä ne varmaan lähtee ihan pelkällä ilmotuksella.
Kun tuntuu että tiettyjen alotukset lähtee hyvinkin helposti, vaikka syytäkään ei olis.
- ihmetEllen*
Mitäs jos Korvenkukka=Tomppa?
- Varma Tieto
Tai voi se olla Teokin tai tiina itse. Mahdollisesti Nittaminax, HTZA tai heikunkeikku???
Mistä voi enään tietää pitää vain epäillä aina. - ----
Varma Tieto kirjoitti:
Tai voi se olla Teokin tai tiina itse. Mahdollisesti Nittaminax, HTZA tai heikunkeikku???
Mistä voi enään tietää pitää vain epäillä aina.Ainakin ennen oli sefuksi päästäkseen oltava jo ennen uraansa tietty aika rekisteröityneenä.
Mitä järkeä on miettiä, kuka on sefu?
Vaikka kuluuhan aika niinkin. - ou nou!
Varma Tieto kirjoitti:
Mistä voi enään tietää pitää vain epäillä aina.Sumuverhon heittäminen, silloin kun joku osuu oikeaan, on vanha tapa
- 1+1
ou nou! kirjoitti:
Sumuverhon heittäminen, silloin kun joku osuu oikeaan, on vanha tapa
Sano vielä kun olet noin älykäs niin miksei se Tomppa sitten poista tätäkin, aloitusta jos kerran on sefu?
- Hei kun keikuskelen
Varma Tieto kirjoitti:
Mistä voi enään tietää pitää vain epäillä aina.Nimimerkille: "Varma Tieto"
Noh Noh Noh ja Hyh-Hyh.
Mun nimeni eka kirjain Täytyy kirjoittaa ISOLLA kirjaimella.
Ei kyllä tunnu yhtään mukavalta, jos ekana tökätään rintaan Tähti ja ylennetään ihan seriffiksi asti ja kuitenkin sitten kirjotetaan nimi pienellä kirjaimella.
Siks tuli ihan tunne, että Et-sää-oo-mikää-hyvä-seriffi.
Hyvää huomenta kuitenki. Älyt-tö-män Fantastinen ilma ulkona. Hei kun keikuskelen kirjoitti:
Nimimerkille: "Varma Tieto"
Noh Noh Noh ja Hyh-Hyh.
Mun nimeni eka kirjain Täytyy kirjoittaa ISOLLA kirjaimella.
Ei kyllä tunnu yhtään mukavalta, jos ekana tökätään rintaan Tähti ja ylennetään ihan seriffiksi asti ja kuitenkin sitten kirjotetaan nimi pienellä kirjaimella.
Siks tuli ihan tunne, että Et-sää-oo-mikää-hyvä-seriffi.
Hyvää huomenta kuitenki. Älyt-tö-män Fantastinen ilma ulkona.Sefun viran vois pistää kiertäväksi, niin jokainen sais kokeilla taitojaan.
Voisin minäkin yhden päivän vuodessa sefun tähteä kantaa.- tiinaex...
k-kotton kirjoitti:
Sefun viran vois pistää kiertäväksi, niin jokainen sais kokeilla taitojaan.
Voisin minäkin yhden päivän vuodessa sefun tähteä kantaa.toi olis muuten hyvä systeemi että jokainen kirjoittaja olis vuorollaan sefu mää uskoisin että sellaset turhat tahalliset poistot jäis pois eikä pääsis meneen sellaisia turhia tahallisia poistoja ylläpitoon se on kyllä ymmärrettävää että siellä ei kaikkia yksittäisiä poistopyyntöja keretä käsittelemään.
tiinaex... kirjoitti:
toi olis muuten hyvä systeemi että jokainen kirjoittaja olis vuorollaan sefu mää uskoisin että sellaset turhat tahalliset poistot jäis pois eikä pääsis meneen sellaisia turhia tahallisia poistoja ylläpitoon se on kyllä ymmärrettävää että siellä ei kaikkia yksittäisiä poistopyyntöja keretä käsittelemään.
En tiedä, mistä nyt on kyse.
Mutta mikä on turha, minun mielestä joutas kaikki ketjut painua unholaan viimeistään kahden viikon kuluttua.
Tuoki, jokainen vuorollaan oli naama vinossa tehty heitto, joka ei kuuna päivänä tule toteutumaan, jo teknisen järjestelyn vuoksi.
Maailmaan mahtuu niin monenlaista, ja se näkyy myös täällä.- tiinaex...
k-kotton kirjoitti:
En tiedä, mistä nyt on kyse.
Mutta mikä on turha, minun mielestä joutas kaikki ketjut painua unholaan viimeistään kahden viikon kuluttua.
Tuoki, jokainen vuorollaan oli naama vinossa tehty heitto, joka ei kuuna päivänä tule toteutumaan, jo teknisen järjestelyn vuoksi.
Maailmaan mahtuu niin monenlaista, ja se näkyy myös täällä.joopa vanhat ketjut sais kyllä poistaa niitä ei täällä tarttis roikottaa pari viikkoo olis sellanen hyvä aika yleensä niihin ei enää kommentoida parin päivän jälkeen jos ei joku sit piruuttaan nosta esille jotain vanhaa.
- fesufesu
1+1 kirjoitti:
Sano vielä kun olet noin älykäs niin miksei se Tomppa sitten poista tätäkin, aloitusta jos kerran on sefu?
Kärähti :DDDDDDDD
Vuosia sitten huhuttiin että Tompasta tuli sefu.
- tämän huomannut
Mä näin sen sun aloituksen ja sehän oli hiukan palstaa "arvosteleva", että miksi on hiljainen...
Ainahan on ollut niin, ettei vakikirjoittajat, eikä sefukaan pidä palstan arvosteluista.- tiinaex...
voihan se tietysti näinkin olla mutta kun ei muutamaan päivään ollu kukaan kirjoitellu mitään muutama hassu kirjoitus vuorokaudessa mutta huomashan sen taas että vauhtia tuli masiinaan...
- itkut seis
Joutaisi sefu poistaa tämänkin aloituksen. Samaa itkua kuin se minkä poistosta nyt itketään. Syytellään toisia palstalaisia ja sefua.
- nyykhkistänyyh
Sinä itket siis itkujen itkemisestä? No voihan itku!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184811Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271555- 1011440
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi691363Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3261299- 481276
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721190Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12531011- 86925
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?49904