Marui p90

pontso123

11

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • softaajaaa
    • pontso123

Miks??

• softaajaaa

Emt ite ainaki ostaisin mut sun päätös

• Ekaks aseeks kannattaa ostaa joku 100-190E ase ettei mene liikaa hukkaan... Jos ei tykkääkkään lajista

• pontso123

Mä oon jo harrastanu jo 1v kaasu pislalla ja ja tiiän että tykkään softauksesta

• softaajaaa

No eihän se sitte olis sun eka ase! VlTUN ÄLYKÄÄPIÖ!!

• softaaja_pro
        softaajaaa kirjoitti:

No eihän se sitte olis sun eka ase! VlTUN ÄLYKÄÄPIÖ!!

tossa sanotaan "eka sähköase" että opetelkaa lukemaan ennen kuin tulette haukkumaan muita

• pontso123

NII VITTU SE ON MUN EKA SÄHKÖASE!!!!!!!

• qzr

pontso jos noista pitää valita mitä toi juippi tarjos ni tietenkin Maruin ase, marui on kuitenkin airsoft alalla kauimmiten ollut ja kokemusta ja laatua sen mukaan.
      ja viriosat sopii paremmin siihen kun mihinkään muuhun..

• kannattaaa

kannattaa ostaa jostain käytetty p90. kaveri ostaa 80e:lla semmosen äänenvaimentimella ja ampuu samalla lailla ku uudetkin ku se testas sitä. Tai sitte ostakaa 15e glock 17 hop up (tuntematon valmistaja joku u:lla alkava) ampuu jousen kiristyksen jälkeen melkein kuin maruin jousitoimiset pistoolit hop upilla.

• airsoftaaja1987

Totta, tuossa on sitä jotain

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      365
      6639
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3896
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      26
      1448
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      31
      1225
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      98
      1091
    6. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      200
      1064
    7. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      18
      946
    8. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      930
    9. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      896
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      867
    Aihe