... itsemurhayrityksestä, 10 vuotta kestäneestä masennuksesta, tallotusta itsetunnosta ja pilalle menneestä elämästä. :)
Kiitos kiusaajille...
13
200
Vastaukset
- myöhäistä
Kiitä itseäsi ettet vittuilut takaisin...
- Shut your yap
Shut your yap...
- Trollipoliisi
Pliis älkää trollatko
Semmosta kivaa :) Ei kiusaajat sit vaan taida tajuta miten pahasti se toiminta satuttaa. Mietin joskus, onko toiminnalla edes aina tarkoitus satuttaa vai onko se vaan ymmärtämättömyyttä. Toivotaan että jälkeenpäin kärvistelevät tuskissaan tajuttuaan miten pahan olon sulle tekivät.
- Marko98
Minuu ei ainenkaa kaduta yhtää et kiusaan. Mä ja mun 4 kamuu ollaa seiskal. Me kiusataa henkisest. Me kiusataa sillee et uhrit ei uskalla kertoo siit kellee. Me kiusataa tyttöi. Ei koskaan poikii eikä koskaa fyysisest. Me kiusataa aina porukal. Se on tosi kivaa. Nii ja me stalkataa tosi paljo. Me ei olla jääty koskaa kiinni, vaik ollaa kiusattu eri tyyppei koko seiskaluokan ajan.
- Marko98
Marko98 kirjoitti:
Minuu ei ainenkaa kaduta yhtää et kiusaan. Mä ja mun 4 kamuu ollaa seiskal. Me kiusataa henkisest. Me kiusataa sillee et uhrit ei uskalla kertoo siit kellee. Me kiusataa tyttöi. Ei koskaan poikii eikä koskaa fyysisest. Me kiusataa aina porukal. Se on tosi kivaa. Nii ja me stalkataa tosi paljo. Me ei olla jääty koskaa kiinni, vaik ollaa kiusattu eri tyyppei koko seiskaluokan ajan.
Kiusaaminen on oikeest hurjan hauskaa etenki porukal. Emmä kyl haluis tänne kirjotella mut kamu maksaa euron. Me vaihetaa kiusattavii yleensä. Nyt me ollaa kiusattu eniten yht lihavaa tyttöö. Me kiusataa vaa jos on joku vika esim. lihava,ulkomaalainen,hikke,hidas,homo, laiha, vammanen jne. Mä en oo kiusannu tät aiemmin yhtää ketää. Oon harjottelija siis.
Ne muut on jo aiemmin kiusannu paljo. Ja stalkkannu. Mun piti näyttää nille kiusaamal et pääsin porukkaa. Ne oli vissii tunteneet toisensa ala-asteelt asti ja kiusannu siel. Aluks mul oli vähä vaikeet tottuu niihi. Ne sano et ne antaa mulle turpaan ja potkii kasseille jos petän ne.
Aluks mä tottelin niit ja tein mitä ne käski. Myöhemmin meist tul hyvät kamut. Kerran ku en halunnu tehä mitä ne käski ne ne potki kasseille ja haukku homoks. Sit mä tein mitä ne käski. Vaikka me ollaa kamui ne tekee aina sillee (et ne potkii kasseille) jos mä en tottele niit. Mä oon kuulemma viel arvojärjestykses alimmaisena - -
Marko98 kirjoitti:
Kiusaaminen on oikeest hurjan hauskaa etenki porukal. Emmä kyl haluis tänne kirjotella mut kamu maksaa euron. Me vaihetaa kiusattavii yleensä. Nyt me ollaa kiusattu eniten yht lihavaa tyttöö. Me kiusataa vaa jos on joku vika esim. lihava,ulkomaalainen,hikke,hidas,homo, laiha, vammanen jne. Mä en oo kiusannu tät aiemmin yhtää ketää. Oon harjottelija siis.
Ne muut on jo aiemmin kiusannu paljo. Ja stalkkannu. Mun piti näyttää nille kiusaamal et pääsin porukkaa. Ne oli vissii tunteneet toisensa ala-asteelt asti ja kiusannu siel. Aluks mul oli vähä vaikeet tottuu niihi. Ne sano et ne antaa mulle turpaan ja potkii kasseille jos petän ne.
Aluks mä tottelin niit ja tein mitä ne käski. Myöhemmin meist tul hyvät kamut. Kerran ku en halunnu tehä mitä ne käski ne ne potki kasseille ja haukku homoks. Sit mä tein mitä ne käski. Vaikka me ollaa kamui ne tekee aina sillee (et ne potkii kasseille) jos mä en tottele niit. Mä oon kuulemma viel arvojärjestykses alimmaisenaNiin olet.
- Kiusattu96
Marko98 kirjoitti:
Ette arvaakkaa mite pahalt kiusatuist tuntuu! ):
- Marko98
Kiusattu96 kirjoitti:
Ette arvaakkaa mite pahalt kiusatuist tuntuu! ):
No jokaisen pitäis päästä kiusaamaa ainenkii kerran elämäs. Se vaa tuntuu tosi hauskalt. Etenkii porukal ja ku valitsee uhriks sellaset jotka ei kerro kellee
- HKUYRYU
Marko98 kirjoitti:
No jokaisen pitäis päästä kiusaamaa ainenkii kerran elämäs. Se vaa tuntuu tosi hauskalt. Etenkii porukal ja ku valitsee uhriks sellaset jotka ei kerro kellee
JUMALA KYLLÄ NÄKEE MITÄ TEET JA TAKAISIN SAAT, ET MENESTY ELÄMÄSSÄ VAAN JOUDUT KÄRSIMÄÄN NIINKUIN OLET TOISIA KÄRSIMÄÄN SAATTANUT.
- Marko98
HKUYRYU kirjoitti:
JUMALA KYLLÄ NÄKEE MITÄ TEET JA TAKAISIN SAAT, ET MENESTY ELÄMÄSSÄ VAAN JOUDUT KÄRSIMÄÄN NIINKUIN OLET TOISIA KÄRSIMÄÄN SAATTANUT.
No en usko Jumalaa. Enkä välitä siit mitä tapahtuu kuoleman jälkee. Sillo ku elän voin kiusata ihan miten vaa. Ei minuu haittaa vaik Jumala näkis ja rankasis kuoleman jälkee. Iha varmast pärjään elämäs.
niinno kai toi kiusaaminen on tollasista pikkukakaroista kivaa. ollaan muka niin aikuisia ja pikku lapset ala-asteilla näyttää ku miltäki katuhuorilta mutta sitte käytös on tollasta ala-arvosta ja lapsellista..
- sssss69kkk
itsemurha jonkun kiusaajan takia on kyllä niiiiiiinn tyhmää että huh huh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16012256
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454600Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1353653Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3631611Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461