Kiitos kiusaajille...

no ei

... itsemurhayrityksestä, 10 vuotta kestäneestä masennuksesta, tallotusta itsetunnosta ja pilalle menneestä elämästä. :)

13

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myöhäistä

      Kiitä itseäsi ettet vittuilut takaisin...

      • Shut your yap

        Shut your yap...


    • Trollipoliisi

      Pliis älkää trollatko

    • Semmosta kivaa :) Ei kiusaajat sit vaan taida tajuta miten pahasti se toiminta satuttaa. Mietin joskus, onko toiminnalla edes aina tarkoitus satuttaa vai onko se vaan ymmärtämättömyyttä. Toivotaan että jälkeenpäin kärvistelevät tuskissaan tajuttuaan miten pahan olon sulle tekivät.

      • Marko98

        Minuu ei ainenkaa kaduta yhtää et kiusaan. Mä ja mun 4 kamuu ollaa seiskal. Me kiusataa henkisest. Me kiusataa sillee et uhrit ei uskalla kertoo siit kellee. Me kiusataa tyttöi. Ei koskaan poikii eikä koskaa fyysisest. Me kiusataa aina porukal. Se on tosi kivaa. Nii ja me stalkataa tosi paljo. Me ei olla jääty koskaa kiinni, vaik ollaa kiusattu eri tyyppei koko seiskaluokan ajan.


      • Marko98
        Marko98 kirjoitti:

        Minuu ei ainenkaa kaduta yhtää et kiusaan. Mä ja mun 4 kamuu ollaa seiskal. Me kiusataa henkisest. Me kiusataa sillee et uhrit ei uskalla kertoo siit kellee. Me kiusataa tyttöi. Ei koskaan poikii eikä koskaa fyysisest. Me kiusataa aina porukal. Se on tosi kivaa. Nii ja me stalkataa tosi paljo. Me ei olla jääty koskaa kiinni, vaik ollaa kiusattu eri tyyppei koko seiskaluokan ajan.

        Kiusaaminen on oikeest hurjan hauskaa etenki porukal. Emmä kyl haluis tänne kirjotella mut kamu maksaa euron. Me vaihetaa kiusattavii yleensä. Nyt me ollaa kiusattu eniten yht lihavaa tyttöö. Me kiusataa vaa jos on joku vika esim. lihava,ulkomaalainen,hikke,hidas,homo, laiha, vammanen jne. Mä en oo kiusannu tät aiemmin yhtää ketää. Oon harjottelija siis.
        Ne muut on jo aiemmin kiusannu paljo. Ja stalkkannu. Mun piti näyttää nille kiusaamal et pääsin porukkaa. Ne oli vissii tunteneet toisensa ala-asteelt asti ja kiusannu siel. Aluks mul oli vähä vaikeet tottuu niihi. Ne sano et ne antaa mulle turpaan ja potkii kasseille jos petän ne.
        Aluks mä tottelin niit ja tein mitä ne käski. Myöhemmin meist tul hyvät kamut. Kerran ku en halunnu tehä mitä ne käski ne ne potki kasseille ja haukku homoks. Sit mä tein mitä ne käski. Vaikka me ollaa kamui ne tekee aina sillee (et ne potkii kasseille) jos mä en tottele niit. Mä oon kuulemma viel arvojärjestykses alimmaisena


      • -
        Marko98 kirjoitti:

        Kiusaaminen on oikeest hurjan hauskaa etenki porukal. Emmä kyl haluis tänne kirjotella mut kamu maksaa euron. Me vaihetaa kiusattavii yleensä. Nyt me ollaa kiusattu eniten yht lihavaa tyttöö. Me kiusataa vaa jos on joku vika esim. lihava,ulkomaalainen,hikke,hidas,homo, laiha, vammanen jne. Mä en oo kiusannu tät aiemmin yhtää ketää. Oon harjottelija siis.
        Ne muut on jo aiemmin kiusannu paljo. Ja stalkkannu. Mun piti näyttää nille kiusaamal et pääsin porukkaa. Ne oli vissii tunteneet toisensa ala-asteelt asti ja kiusannu siel. Aluks mul oli vähä vaikeet tottuu niihi. Ne sano et ne antaa mulle turpaan ja potkii kasseille jos petän ne.
        Aluks mä tottelin niit ja tein mitä ne käski. Myöhemmin meist tul hyvät kamut. Kerran ku en halunnu tehä mitä ne käski ne ne potki kasseille ja haukku homoks. Sit mä tein mitä ne käski. Vaikka me ollaa kamui ne tekee aina sillee (et ne potkii kasseille) jos mä en tottele niit. Mä oon kuulemma viel arvojärjestykses alimmaisena

        Niin olet.


      • Kiusattu96
        Marko98 kirjoitti:

        Minuu ei ainenkaa kaduta yhtää et kiusaan. Mä ja mun 4 kamuu ollaa seiskal. Me kiusataa henkisest. Me kiusataa sillee et uhrit ei uskalla kertoo siit kellee. Me kiusataa tyttöi. Ei koskaan poikii eikä koskaa fyysisest. Me kiusataa aina porukal. Se on tosi kivaa. Nii ja me stalkataa tosi paljo. Me ei olla jääty koskaa kiinni, vaik ollaa kiusattu eri tyyppei koko seiskaluokan ajan.

        Ette arvaakkaa mite pahalt kiusatuist tuntuu! ):


      • Marko98
        Kiusattu96 kirjoitti:

        Ette arvaakkaa mite pahalt kiusatuist tuntuu! ):

        No jokaisen pitäis päästä kiusaamaa ainenkii kerran elämäs. Se vaa tuntuu tosi hauskalt. Etenkii porukal ja ku valitsee uhriks sellaset jotka ei kerro kellee


      • HKUYRYU
        Marko98 kirjoitti:

        No jokaisen pitäis päästä kiusaamaa ainenkii kerran elämäs. Se vaa tuntuu tosi hauskalt. Etenkii porukal ja ku valitsee uhriks sellaset jotka ei kerro kellee

        JUMALA KYLLÄ NÄKEE MITÄ TEET JA TAKAISIN SAAT, ET MENESTY ELÄMÄSSÄ VAAN JOUDUT KÄRSIMÄÄN NIINKUIN OLET TOISIA KÄRSIMÄÄN SAATTANUT.


      • Marko98
        HKUYRYU kirjoitti:

        JUMALA KYLLÄ NÄKEE MITÄ TEET JA TAKAISIN SAAT, ET MENESTY ELÄMÄSSÄ VAAN JOUDUT KÄRSIMÄÄN NIINKUIN OLET TOISIA KÄRSIMÄÄN SAATTANUT.

        No en usko Jumalaa. Enkä välitä siit mitä tapahtuu kuoleman jälkee. Sillo ku elän voin kiusata ihan miten vaa. Ei minuu haittaa vaik Jumala näkis ja rankasis kuoleman jälkee. Iha varmast pärjään elämäs.


    • niinno kai toi kiusaaminen on tollasista pikkukakaroista kivaa. ollaan muka niin aikuisia ja pikku lapset ala-asteilla näyttää ku miltäki katuhuorilta mutta sitte käytös on tollasta ala-arvosta ja lapsellista..

    • sssss69kkk

      itsemurha jonkun kiusaajan takia on kyllä niiiiiiinn tyhmää että huh huh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1479
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1106
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      802
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      585
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe