Pärjääkö egyptissä ilman ilmastointia toukokuun alkupuolella vai onko mielestänne ehdoton? riippuu tietysti ihmisestäkin, mutta tarkoitan noin yleisesti..
Yölämpötilat ovat ainakin tällä hetkellä n. 20'C
Ilman ilmastointia?
3
128
Vastaukset
- Balaha
Ei se ihan ehdoton ole. Yolampotilat eivat ole kovin korkeita, mutta tietysti paivan aikana huoneet kuumenevat. Itse tykkaan pitaa ilmastointia paalla vahan aikaa ennen nukkumaanmenoa. Oisin ei kannata pitaa, koska voi vilustua. Itse ainakin heraan ja palelen, jos on ilmastointi yolla paalla.
- lämpöä riittää
viestistäsi ei selviä mihin päin Egyptiä olet menossa, jos Hurghadaan tai Sharm El Sheikiin niin pärjäät mut jos menet Luxoriin tai Assuaniin niin et pärjää. Lämpötilat näissä kyseisissä kohteissa ovat ihan erinlaiset
- fhjdsla
Olen parhaillaan Egyptissä. Kairossa pärjää vielä just ja just ilman ilmastointia. Sharmin kulmilla se on must. Ilman ei pysty nukkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890