Olen poika 18 v, joka ei ole koskaan seurustellut. Tänä vuonna olen jo kahteen kertaan luullut että tyttö (siis kaksi eri tyttöä) on ollut ihastunut muhun muttei sitten ole ollutkaan.
Molemmissa tapauksissa oli todella pitkään ja paljon silmäpeliä. Tai niin mä ainakin luulin. Mutta sitten kun kysyin että ollaanks me kahteltu toisiamme nii ne on vaa ollu iha hämmentyneinä, eikä oo osannu sanoo mitää... Molemmissa tapauksissa oon just ollu iha varma että "hei toi taitaa olla vähä ihastunu muhun."
Miten siis tyttöjä voi tulkita? Katseista, ilmeistä, eleistä, jutuista? Miks mää aina tulkitsen väärin?
Miksi en osaa tulkita tyttöjä?
6
275
Vastaukset
- TyyppiO_o
otsikon kysymykseen ( miksi en osaa tultkita tyttöjä) on helppo vastata: koska sul on ongelma?
- LeDD
Oot vielä nuori! Älä mieti tollasia, oo vaan onnellinen et oot sentään uskaltanu mennä juteleen. Ja vinkkinä: jos ne tytöt oli kavereiden kanssa samaanaikaan ku menit jutteleen, nii ne ei välttämättä kehdannu myöntää noin suoraan kysymykseen. Kokeile vaikka pyytää jutteleen sun kans kahestaan vähän kauemmas siitä tytön kaveriporukasta, mut älä sillonkaan kysy noin suoraan, vaan tutustu siihen tyttöön, nii vois onnistuu paremmin.
Mut muista aina liikenteessä et tytöt/naiset on maailman suurimpia arvoituksia, joista yksikään mies ei vielä ole kyennyt ottamaan selvää (vaikka joku saattaa toisin väittääkkin). Muistaakseni jopa Albert Einsteinkin on sanonut, että ainoa asia mitä hän ei ole kyennyt selvittämään/ymmärtämään on nainen :D. Ja Albert Einsteinillä oli jopa useampikin naissuhde (huom. nojaan taas omaan hataraan muistiini tuossa).- LeDD
Unohtu muistuttaa, että hän myös on maailman historian suurimpiä älykköjä (olikohan tuo nyt oikea sana)!
- jhtu
Stephen hawkings taisi sanoa juuri tuon.
- as i say
Hawkins kylläkin on sanonut tuon lausahduksen, no fyysikkoja molemmat.
Ja mitä aloittajan kysymykseen tulee niin mielestäni on olemassa kaksi vaihtoehtoa. Joko et osaa tulkita eleitä, elekieltä tai yksinkertaisesti kuvittelet kiinnostukseen viittaavat eleet tai kysyt naisilta liian suoraan pelästyttäen heidät - justsaying
tähän on aika vaikee vastaa, vaikka oon ite muija. mut mun mielestä tilanne riippuu ihan et minkälainen se tyttö on, et jos se on sellane huora nii se haluu vaa huomioo kaikilta jätkiltä. mut kyl sen oikeesti huomaa jos jotai kiinnostaa, nii sit vaa mee rohkeesti juttelee :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse684500Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1113387Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.291940Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881192- 90939
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125912- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817