Koirallani on vanhuuden oireena tullut levon jälkeinen kankeahko liikkeelle lähtö.
Halukas liikkumaan ja lenkkeilemään on edelleen.
Takajalkojen askeleet vaikuttavat kuin lonkissa olisi löysyyttä.
Heittää toista takajalkaa sivulle kävellessä.
Nykyisin pitää häntää tiukasti takapuolessa kiinni liikkuessa ja muulloinkin.
Samoin kuin pelokas koira. Pelosta se ei tällä johdu. Eilen metsälenkillä häntä oli normaaliasennossa. Pehmeä pohja voi vaikuttaa.
Eläinlääkäri määräsi Trocosil pitkävaikutteista kipulääkettä. Sitä kokeillaan.
Koira ei vaikuta kivuliaalta, mutta koirista on vaikeaa toisaalta huomata jos niillä on kipuja. Koira on 12v. sakemanni.
Olen ajatellut käyttää vielä fysioterapeutilla varmuudeksi josko johtuu jostain jumista.
Onko kellä kokemusta Trocosil lääkkeestä. Annetaan ensin 1 ja kahden viikon päästä toinen. Sen jälkeen 1 kuukauden välein puoleen vuoteen saakka jolloin 1 kk tauko.
En pidä outona jos vaikka ikä huomioon ottaen alkaa olla takapäässä kulumaa ym.
mutta tuo hännän painaminen takapuoleen ja välillä jalkojen väliin on outoa minulle.
Pitkävaikutteinen kipulääke
2
2618
Vastaukset
- avuksi2
Tosta bkipulääkkeestä en tiedä mutta fysioterapeutille meno kannattaa. Oma koirani sai erinomaisen avun eläimiin erikoistuneelta fysioterapeutilta.
- ukj
Mitäs noi nivellääkevalmisteet? iäkkäillä koirilla kun tuppaa olemaan nivelvaivoja ja kulumia samalla tavalla kun iäkkäillä ihmisilläkin.. tosin oireet voivat viitata myös nivelrikkoon varsinkin jos jo löysyyttä (meillä oli näin).
Voi tietysti olla myös jumi selässä joka heijastuu peräpäähän.. vaihtoehtoja on monia.. osan saa selvitettyä lonkkien ja selän kuvauttamisella..
Muutaman kaverin koiralla ollut selkävaivoja ja niille on ollut osteopaatista apua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841390Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 901115
- 81975
- 82971
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v68866Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841