Nonii eli oon 17 vuotias tyttö ja mul on ongelmia. Mut on huostaanotettu iha pienenä ja asun nyt adoptiovanhempien luona jne. Mul on nyt menos nuorisokodis 4 sijotus kahen vuoden sisään ja 9. kiireellinen. Mulla on diagnosisoitu vakava masennus anoreksia, käyn psykal,lääkäril ja terapeutil.Mut ei tää oo mun tämänhetkinen ongelma. Jouduin tähän kyseiseen nuorisokotiin pari kk sitten ja tutustuin yhteen jätkään siellä. Meist tuli eka kaverit ja sit alettiin tehä kaikkee muuta esim nuoltiin aina ku ohjaajat ei nähny ja näi. Sit yhtenä perjantaina otin liikaa ja ragesin kännis tälle jätkäl ja haukuin sitä. Saatiin kuitenkin sovittua ja alotettii uudestaa. Nyt sitten olen kuulemma menny puhumaan ttas jotain hänestä mitä en ole tehnyt, koska mulla ei ole ollu pitkään aikaan mitään mahdollisuutta pitääyhteyttä ns ulkomaailmaan, oon kotikolus eikä mul oo puhelinta eikä mitää. Sit tän jätkän eksä ja tänhetkinen paras ystävä alko uhkaileen mua, laittaan koneella kaikkee viestiä ja kehotti esim viiltelemään lisää jne. Tänään sitten tää muija tuli kyseleen multa kaikkee onko mulla ja sillä jätkäl ollu mitää, vähä aikaa sanoin että mitä vittu se hänel kuuluu mut kuitenki kerroin et on ollu. Sit tää jätkä tuli sanoon mulle et oli muuten kiva tuntee, et oo ikinä ollu ees mun ystävä, vitun hyvää loppuelämää, oot vitunmoine jakorasia kaikki tietää sen ja kaikki vihaa sua.
Arvatkaapa vaan tuliko mul paska olo, täs on ollu taas kaikkee ni vähä aja sisää. Miten mä siis jaksan tänkin koska mun pitää asua sen jätkän kanssa sama katon alla ja mahdotonta vältellä häntä. Ahdistaa ja masentaa aivan helvetisti, mietin äsken että tapan itteni, kun ei ne psykat jne mua auta, ja saan lääkkeet vasta 2 kk päästä kun lääkärille on niin helvetin vaikeaa muka päästä. Mitä vittua mä teen? Auttakaa joku.
Apua?
1
<50
Vastaukset
Psykologit eivät auta kun avaudut tällä lailla heille? Jos eivät niin ammattitaito hieman hakusessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062501Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938