Kuinkakohan pitkäikäisiä nuo eurooppalaisten nopeampien autojen keraamiset jarrut ovat? Esim. RS6, R8 ja vastaavat.
Jos ne ei kestä sen pidempään kun perinteisetkään jarrut, niin ei kai ole mitään järkeä suomessa sellaisia sikahintaisia jarruja käyttää?
Suorituskykyhän niissä on ilmeinen, mutta siitä ei siis ole kyse.
Keraamisten jarrujen kesto
nimimerkki10
3
635
Vastaukset
- topspeed347
jarrujen kesto riippuu niiden käytöstä. esimerkkiautojen vakio jarrut eivät kestä kun muutaman kovavauhtisen ratakierroksen tai pari täysjarrutusta huippunopeudesta nollaan,kun taas noi keraamiset jarrut kestävät koko päivän ajon radalla tai useita jarrutuksia täydestä vauhdista.joten voidaan sanoa että keraamiset jarrut kestävät moninkertaisesti sen mitä vakiojarrut.
- nimimerkki10
Ei kun siis kyse oli normaalin kulutuksen kestävyydestä.
- -
Kestävät kyllä kulutustakin paremmin, joskin hinnan huomioonottaen erotuksella ostaa aika monet palat ja levyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1704821Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553341
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342771Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232276
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788