Onkohan Plogman lukenut kritiikkiä ja muuttanut monipuolisemmaksi settiään? Naapurinvaaralla kuului valssi, tango, fox bugin lisäksi, hyvä.
plogman
5
329
Vastaukset
- gdfgdgfdg
Plogman soittaa samalla tavalla kuin edelleenkin. Ei hän ole koskaan soittanut pelkkää buggia vaikka keskustelupalstalla niin väitetäänkin.
- Niih...
Mutta kun se jytke on sama, vaikka laji muuttuu - siis periaatteessa. Minä pidin enenmmän Plokun edellisestä yhtyeestä. Ronnies ei ole minua vakuuttanut. Minusta poljento pysyy samana setin alusta loppuun.
- Höra till
Niih... kirjoitti:
Mutta kun se jytke on sama, vaikka laji muuttuu - siis periaatteessa. Minä pidin enenmmän Plokun edellisestä yhtyeestä. Ronnies ei ole minua vakuuttanut. Minusta poljento pysyy samana setin alusta loppuun.
Plogmanin bändi soittaa hyvin, ja ennen kuin tähti saapuu lavalle, myös monipuolisesti. Bändin laulaja on hyvä.
- Niih...
Höra till kirjoitti:
Plogmanin bändi soittaa hyvin, ja ennen kuin tähti saapuu lavalle, myös monipuolisesti. Bändin laulaja on hyvä.
Aikaisemmin olisin ollut asiasta samaa mieltä kanssasi. Nykyään taustabändinä on Ronnies, eikä musiikki enää ole minusta monipuolista
- niinpä,niin
Niih... kirjoitti:
Aikaisemmin olisin ollut asiasta samaa mieltä kanssasi. Nykyään taustabändinä on Ronnies, eikä musiikki enää ole minusta monipuolista
Tommys oli hyvä orkesteri. Soitti hyvää ja monipuolista musiikkia. Nyt Ronnies ja ei enää olekaan niin hyvä. Todella harmittava muutos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 41820
- 56816
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135782Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14701