Onko julissasi ohjelmavaje? Etkö ole löytänyt edullista esiintyjää? Ei huolta! Täällä paljon lauleskellut 16-vuotias keräilee itselleen lisää keikkoja. Otathan siis rohkeasti , ääneni taipuu rokkiin, poppiin, iskelmään...
Kurkkaa kotisivuilleni, jos löydät jotakin joka teidät sytyttää niin otathan yhteyttä!
http://laulajajuhliisi.suntuubi.com/
Uupuuko juhlistasi laulaja?
3
196
Vastaukset 3
- .asdaskjckjankdnxlks
Huh huh mitkä hinnat. Melkein jo ehdin innostua, mutta muualta olen löytänyt laulajan joka ottaa tunnilta 10-20e, ja itse säestää itseään..
- bändiläinen
Eli tuntitaksa on vajaat 70 €. Jos meidän bändissä olisi kaikkien (5) jäsenten tuntitaksa 70 €, ja keikkaan menee aikaa yleensä puoli vuorokautta, niin saataisiin joka keikasta 4200 €. Hintamme on kuitenkin vaajan 1000 €. Aika suolainen hinta kyllä tällä laulajalla, mahtaa olla sitten myös hyvä.
Hei Anniina,
Suosittelemme yrityksille tai muille ammattimaisesti toimiville tahoille yritysprofiilin perustamista tavallisen yhteisöprofiilin sijaan. Yritysprofiilista voit lukea lisää täältä: http://www.suomi24.fi/promo/yritysprofiili.
Terveisin,
Elina
Suomi24
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS1253153Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.161101Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63903Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke54884- 52819
- 48709
- 58685
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍82682- 80636
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35624