Spiritismistä

Janett8

Hei!

Olen lukenut monenlaisia ohjeita Spiritismin "pelaamiseen", mutta yksi asia on jäänyt vaivaamaan: monissa ohjeissa lukee ettei hengeltä/hengiltä saa "pelissä" kysyä seuraavista aiheista: kuolema, saatana, rakkaus, tulevaisuus...

Mutta mitä sitten hengeltä voi kysyä? Pelkästäänkö "onko täällä ketään?" ja jos vastaus on kyllä niin senkö jälkeen pitää heti kysyä se lupa siihen lopettamiseen? Siis eikö siinä tarkoitus juurikin ole keskustella henkien kanssa?

Kertokaa joku joka tietää!
Itse olen kokeillut joskus mutta ei ole toiminut, joten varmaan väärillä ohjeilla menty tai jotain..

5

961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janett8

      Ai niin ja pari kysymystä vielä :) Eli siis itse en kuulu kirkkoon, joten voinko minä pelata Spiritismiä? Ja kun keskustelee hengen/henkien kanssa, voisinko esim. pyytää saisinko yhteyden edesmenneeseen ystävääni/ihastukseeni?
      Vai saako siinä vain kysyä ns. turhanpäiväsiä asioita kuten "paistaako tällä hetkellä aurinko?" tai "minkä merkkinen auto minulla on?"
      Kuulostaa niin hölmöltä, jos ei tulevaisuudesta saa kerta kysyä.. Olen kiinnostunut tästä kovasti mutta en aio pelata ennenkuin tiedän tarkat säännöt miten menetellä.
      Niin, ja voinko ottaa viereeni muistilapun jossa on esim. ohjeita jos unohdan jotakin, tai omia kysymyksiä joita haluaisin esittää?

      Kiitti! :)

    • Huhaata

      Huooh... Tämä Spiritismi on täyttä huuhaata ja soopaa!!! Se ei voi toimia, ei ainakaan evankelis luterilaisila... Rakkaudesta saa kysyä, muttei ensirakkaudesta. Kuolemasta ei saa kysyä, yms... Mutta jos oet ortodoksi tai katolinen, niin sulla voi toimia...

    • ...

      spiritismi ei ole leikinasia. Siihen sopaan ei kannata lusiikansa heitää! Kokemusta ja toimii. Lue säänöt netistä. Muista että ihmisiä on kuollut siihen!

    • kokeilunhaluinen3

      hienoa, että täällä taitaa olla pelkkiä ihmisiä jotka eivät ole kokeilleet saatikaat saanut sitä onnistumaan, Olen kokeillut ystävieni kanssa ja yksin. ja riittää ainoastaan että uskot siihen. En meinaa sitä että ystävät ovat kertoneet, vaan jos sinusta on tuntunut/tuntuu että joku olisi seurana. Varoitan kyllä, että siihen saattaa jäädä koukkuun, ja useimmiten he antavat sinun lopettaa. jotkut ovat kuolleet, mutta onko vaan heidän omaan huulluuttaan vai mitä, mitään loogista selitystä ei ole löydettu spiritismin ja kuoleman kanssa, mutta ole varoivainen. jos uskot niin kokeilet jos et halua niin älä kokeile

    • Tyylitajua

      Mäkin olen ajatellut kokeilevani. Keltaisestapörssistä on pari siistiä lautaa myynnissä, sellaisia joita olen aina halunnut ettei tarvii millään rätisevällä voipaperilla pelata. Olen tässä lukenut ohjeita ja kartoittanut halukkaita mukaan ja nyt alkais olla vain laudan hankintaa vailla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      312
      3151
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1977
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      276
      1224
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe