Valmistuin viime vuonna ammattikorkeakoulusta tradenomiksi ja nyt pääsen kesätöihin erääseen kansainväliseen yritykseen jolla vientiä ulkomaille. Työtehtäviini tulee kuulumaan vientiasiakirjojen teko, liikekirjeenvaihto, kuljetusten vakuutukset, remburssit, kuljetusjärjestelyt. Nyt ongelmana on se, että henkilö jonka piti opettaa minut työhön ei pystykään opettamaan minua. En ole ennen ollut noissa töissä, mutta koulutukseni sopii töihin kuulemma.
Voiko joku kertoa "kuvion" miten koko homma menee tilauksen vastaanottamisesta tavaran saapumiseen määränpäähän? Olisi ihanaa ja olisin todella kiitollinen jos joku noita em. töitä ennen tehnyt kertoisi missä järjestyksessä ne tehdään ja mitä tehdään. Yrityksellä on vientiä eniten venäjälle ja Malesiaan. Pelastat mun päivän ja koko elämän jos kerrot miten nuo tehdään ja missä järjestyksessä Olen yrittänyt lukea kirjoista, mutta niissä liikaa tietoa ja en osaa soveltaa niitä käytäntöön. Kiitos jo etukäteen jos jos joku tietää. Haluaisin hoitaa homman kotiin
Vientiassistentin työt
Kaisla22
0
169
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725