ja niitä laitetaan jopa Suomalaisten päihin hiustenpidennyksinä. Maksaa vaatimattomat 2000 euroa kilo. Miten mä luulin että noi pidennykset on jotain keinokuitua.
Intiassa jotkut köyhät naiset antavat temppelille hiuksensa jotta saavat apua rukouksiinsa ja temppeli myy ne eteenpäin. Sitä en nyt saanut selvää hyötyvätkö nämä naiset mitenkään rahallisesti hiuksistaan.
Jos mä haluaisin pidennykset hiuksiini niin en ainakaan kenenkään toisen hiuksista tehtyjä. Miten lie muut?
Hiuksia Intiasta
33
100
Vastaukset
- L*
En ole julkku, enkä *ulkku, joten en pidennyksiä kaipaa.
En keinotekoisia, saati aitoja hiuksia.
Iät ajathan on kerrottu, kuinka köyhät myyvät hiuksiaan, siinä kuin munuaisiaankin.Luin textin uudestaan ja siinä annettiin ymmärtää että nämä naiset eivät saa mitään korvausta, mutta temppelit kyllä.
- L*
Nittaminax kirjoitti:
Luin textin uudestaan ja siinä annettiin ymmärtää että nämä naiset eivät saa mitään korvausta, mutta temppelit kyllä.
Aasiasta on aina kerrottu myytävän hiuksia muualle maailmaan, koska siellä hiukset ovat runsaita ja paksuja.
Ainakin ennen kosteusmittareissakin käytettiin hiusta.
Se kun venyy ja paukkuu kosteuden vaikutuksesta.
Kaipa naiset saavat puhtaan omatunnon karvattomuutensa myötäjäisinä? L* kirjoitti:
Aasiasta on aina kerrottu myytävän hiuksia muualle maailmaan, koska siellä hiukset ovat runsaita ja paksuja.
Ainakin ennen kosteusmittareissakin käytettiin hiusta.
Se kun venyy ja paukkuu kosteuden vaikutuksesta.
Kaipa naiset saavat puhtaan omatunnon karvattomuutensa myötäjäisinä?Heidän uskomuksensa mukaan jumalat auttavat heitä vaivoissaan, ei siinä kait muuta ole.
Jaa että kosteusmitttareissa, mutta luulisi että siihen kelpaisi ihan suomalainenkin hius ja meneehän niitä siihen vähemmän kuin pidennyksiin.- L*
Nittaminax kirjoitti:
Heidän uskomuksensa mukaan jumalat auttavat heitä vaivoissaan, ei siinä kait muuta ole.
Jaa että kosteusmitttareissa, mutta luulisi että siihen kelpaisi ihan suomalainenkin hius ja meneehän niitä siihen vähemmän kuin pidennyksiin.Suomalainen hius on liian maantienvärinen ja hauras, jotta siitä olisi kosteusmittarin sisälmykseksi.
Onhan lehmät Intiassa lähes jumalia.
Kissat muinaisessa Epyktissä. - tiinaex...
Nittaminax kirjoitti:
Heidän uskomuksensa mukaan jumalat auttavat heitä vaivoissaan, ei siinä kait muuta ole.
Jaa että kosteusmitttareissa, mutta luulisi että siihen kelpaisi ihan suomalainenkin hius ja meneehän niitä siihen vähemmän kuin pidennyksiin.viedäänhän suomessakin uskonnon varjolla ihmisiltä rahat vähemmällä pääsee intiassa kun viedään vaan hiukset mulla oli reilu kakskytvuotta sitten parikin työkaveria jotka menettivät kaiken omaisuutensa liittymällä johonkin uskolahkoon.
tiinaex... kirjoitti:
viedäänhän suomessakin uskonnon varjolla ihmisiltä rahat vähemmällä pääsee intiassa kun viedään vaan hiukset mulla oli reilu kakskytvuotta sitten parikin työkaveria jotka menettivät kaiken omaisuutensa liittymällä johonkin uskolahkoon.
No jos suomessa tai muussa sivistysvaltiossa viedään rahat se on jo omaa tyhmyyttä.
Intiassahan heiltä ei voi enää viedä rahoja kun ei niillä ole, mutta hiukset kasvaa sentään takasin.L* kirjoitti:
Suomalainen hius on liian maantienvärinen ja hauras, jotta siitä olisi kosteusmittarin sisälmykseksi.
Onhan lehmät Intiassa lähes jumalia.
Kissat muinaisessa Epyktissä.Eiks tohon olis käynyt hevosen jouhi? Samaa ainettahan sekin on ja vahvaa.
- tiinanoma...
Nittaminax kirjoitti:
No jos suomessa tai muussa sivistysvaltiossa viedään rahat se on jo omaa tyhmyyttä.
Intiassahan heiltä ei voi enää viedä rahoja kun ei niillä ole, mutta hiukset kasvaa sentään takasin.en mää tiedä onko se tyhmyyttä vaan lahkouskovaiset on niin ovelia ja häikäilemättömiä että ne käyttää hyväkseen ihmisen hädänalaista tilaa ja intiassa näköjään käytetään ihmisen hädänalaista tilaa hyväksi vaihtamalla hiukset rahaksi monet nimittäin hakeutuu uskonnon piiriin nimenomaan suuressa hädässä ja ahdistuksessa.
tiinanoma... kirjoitti:
en mää tiedä onko se tyhmyyttä vaan lahkouskovaiset on niin ovelia ja häikäilemättömiä että ne käyttää hyväkseen ihmisen hädänalaista tilaa ja intiassa näköjään käytetään ihmisen hädänalaista tilaa hyväksi vaihtamalla hiukset rahaksi monet nimittäin hakeutuu uskonnon piiriin nimenomaan suuressa hädässä ja ahdistuksessa.
Artikkelia lukiessani sain kyllä sen käsityksen että nämä jotka antavat hiuksensa temppelille on kasvatetttu siihen jo pienestä pitäen, koska vauvatukkakin pitää leikata ennen kolmatta ikävuotta. Eli se on heille yksi uskonto muiden joukossa niinku meille evlut tai ortodoksi jne.
Suomessa taas jos joku hairahtuu aikuisiällä johonkin uskonlahkoon on ihan eri asia, mielestäni.- tiinaex...
Nittaminax kirjoitti:
Artikkelia lukiessani sain kyllä sen käsityksen että nämä jotka antavat hiuksensa temppelille on kasvatetttu siihen jo pienestä pitäen, koska vauvatukkakin pitää leikata ennen kolmatta ikävuotta. Eli se on heille yksi uskonto muiden joukossa niinku meille evlut tai ortodoksi jne.
Suomessa taas jos joku hairahtuu aikuisiällä johonkin uskonlahkoon on ihan eri asia, mielestäni.ihan totta kirjoitat ja intia on niin uskonnollinen maa että sieltä löytyy näitä kaikkia ihmeellisyyksiä mitä meillä täällä kotisuomessa ei ole.
- L*
Nittaminax kirjoitti:
Eiks tohon olis käynyt hevosen jouhi? Samaa ainettahan sekin on ja vahvaa.
Ei tietoa, mutta aina on puhuttu hiuskosteusmittareista.
Jospa hevon jouhi alkaa venyessään hirnumaan? ;))
Minul on tyttären vanha Peppi Pitkätossu peruukki, jos haluan leikkiä pitkällä tukalla, silleen heilutella ja pyöritellä sormissa.
On se kyllä jo melkoisen kulahtaneen näköinen, mutta leikin vain yksin ollessani.- L*
Isäntä laittaa joskus minun muinaisen palmikon kypäränsä pidennykseksi, kun lähtee motoroimaan.
Noo se peruukki taitaa kyllä olla keinokuitua. Kakruna letitin omat hiukset ja taisin jotain rautalankaa väkertää sinne et näyttin pepiltä.
L* kirjoitti:
Isäntä laittaa joskus minun muinaisen palmikon kypäränsä pidennykseksi, kun lähtee motoroimaan.
Siis niin sanottu irtovaleletti... :))
Pekka Töpöhännällä oli irtovalehäntä ja sillekös Monni nauroi.Nittaminax kirjoitti:
Noo se peruukki taitaa kyllä olla keinokuitua. Kakruna letitin omat hiukset ja taisin jotain rautalankaa väkertää sinne et näyttin pepiltä.
Ilman muuta tekokuitua ja aika halvan näköistä kaiken lisäksi.
Melkoisissa myttyröissä jo nykyisin, on sitä niin paljon pyöritelty.- L*
Anceli kirjoitti:
Siis niin sanottu irtovaleletti... :))
Pekka Töpöhännällä oli irtovalehäntä ja sillekös Monni nauroi.Maija Maitoparta armasti töpöänsä.
Onhan hubaa saada kaljunsa tilalle letti. L* kirjoitti:
Maija Maitoparta armasti töpöänsä.
Onhan hubaa saada kaljunsa tilalle letti.Ihailen ihmisiä jotka uskaltavat heittäytyä huumorilla kaikkeen, sinun miehesi taitaa olla juuri sellainen.
Osaan ulkoa Pekka Töpöhännän, ihana kissa ja ei ihme, että Maija Maitoparta rakasti hännätöntäkin Pekkaa.- L*
Anceli kirjoitti:
Ihailen ihmisiä jotka uskaltavat heittäytyä huumorilla kaikkeen, sinun miehesi taitaa olla juuri sellainen.
Osaan ulkoa Pekka Töpöhännän, ihana kissa ja ei ihme, että Maija Maitoparta rakasti hännätöntäkin Pekkaa.Ei tätä elua iliman hjuumoria jaksaisikaan.
Olkoonkin kuin mustaa joskus, mutta sillä elää taas pätkän etiäpäin.
- Peruukkipää-pää
Keinokuituperuukit ovat kestäviä ja helppohoitoisia, eikä niitä oikeista hiuksista juuri erota - paitsi Pekkarisella, joka itsepäisesti käyttää naisten peruukkeja ja kampaa ne hieman hupsusti.
- tiinaex...
Nittaminax kirjoitti:
Eikös Pekkarisella ole pelkkä tubee? Kieltämättä se kuitenkin näyttää hassulta.
kyllä mulla olis siitäkin yks juttu mutta joku pian luulee että mää keksin niitä juttuja jätänpä väliin.
tiinaex... kirjoitti:
kyllä mulla olis siitäkin yks juttu mutta joku pian luulee että mää keksin niitä juttuja jätänpä väliin.
Kerro pois kun kerran aloitit.
- Peruukkipää-pää
Nittaminax kirjoitti:
Eikös Pekkarisella ole pelkkä tubee? Kieltämättä se kuitenkin näyttää hassulta.
Pekkarisella ei ole tupeeta vaan täysin kalju pää ja peruukki. Olen joskus nähnyt lehtikuvan kaljusta miehestä. Käytimme samaa peruukkikauppaa ja kerran ostin samanlaisen peruukin kuin Pekkarisella on. Kampasin sen kyllä ihan eri tavalla.
- tiinaex...
Nittaminax kirjoitti:
Kerro pois kun kerran aloitit.
tupeesta ne puhuu en tiedä kumpi sillä on mutta joka tapauksessa tunnen yhden miehen jolla on rikollista taustaa vähän enemmänkin ja uutta tulee hän oli jossain ulkotilaisuudessa pekkarisen kanssa ja oli varastanut häneltä kännykän tästähän oli lehdissäkin mutta kun kuulemma oli napannu päästäkin pois jotain joka oli irti lähteny tästä ei kirjoitettu että semmoista =))))
Peruukkipää-pää kirjoitti:
Pekkarisella ei ole tupeeta vaan täysin kalju pää ja peruukki. Olen joskus nähnyt lehtikuvan kaljusta miehestä. Käytimme samaa peruukkikauppaa ja kerran ostin samanlaisen peruukin kuin Pekkarisella on. Kampasin sen kyllä ihan eri tavalla.
Ai silleen..mä en ole pitkiin aikoihin sitä sillä silmällä kattonut. Heittäis mäkeen vaan sen peruukin, ku nykyjään näyttää olevan muotia tuo kaljuus.
tiinaex... kirjoitti:
tupeesta ne puhuu en tiedä kumpi sillä on mutta joka tapauksessa tunnen yhden miehen jolla on rikollista taustaa vähän enemmänkin ja uutta tulee hän oli jossain ulkotilaisuudessa pekkarisen kanssa ja oli varastanut häneltä kännykän tästähän oli lehdissäkin mutta kun kuulemma oli napannu päästäkin pois jotain joka oli irti lähteny tästä ei kirjoitettu että semmoista =))))
Apua..:)) On siinä se varas ihmetelly mikä majavan nahka hälle käteen jäi.
- tiinaex...
Nittaminax kirjoitti:
Apua..:)) On siinä se varas ihmetelly mikä majavan nahka hälle käteen jäi.
niinpä =)))) se on sellainen tyyppi että se kävelee ravintolaan sisälle menee tiskin taa ja ottaa pullon viinaa ja menee ulos mutta ei se aina kauaa vapaalla jalalla ookkaan hyvin tunnettu poliisien keskuudessa.
Nittaminax kirjoitti:
Ai silleen..mä en ole pitkiin aikoihin sitä sillä silmällä kattonut. Heittäis mäkeen vaan sen peruukin, ku nykyjään näyttää olevan muotia tuo kaljuus.
"Nittaminax"
Mutta jospa Pekkarinen on ymmärtänyt että kalju, erittäin lyhyt mies, näyttää peruukkitelineeltä ilman peruukkia?
Ihquisolle Poliisille kaljuus sopii hyvin.
H.
"Nittaminax"
Vuonna 1971, jäi Kouvolalaisen parturin lattialle kauniin peruukin ainekset.
Kyynärpäihini ulottuneet rakkaat viettelyelimeni, ilman yhtään harmaata.
Olin menossa samana päivänä harmaisiin, Haminaan.
Ihquvarmasti olisit ottanut ne jos olisit minut silloin tuntenut, ja sinulle olisin ne antanutkin, jos olisin tuntenut.
Nykyään kaipaan pitkienhiusten aikaa, en niinkään pitkiä hiuksia.
Naisilla tietysti pitää aina olla.
H.- Peruukkipää-pää
Ei suomalaisista hiuksista ole peruukkiaineiksi. Hiukset ovat liian ohuita, vaikka niitä olisi kuinka paljon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193214Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622922Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o722756Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342636Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582158- 491729
- 831688
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131681Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181679- 571559