Kun painoin oikealla napilla .exe ja .dll tiedostoja> avaa ohjelmalla ja rastitin avaa aina tällä ohjelmalla. niin miten ne saa pistettyä oletuksiin takas.
Myös on HP:n koneella ongelmia kun javan poistin niin en saa toimivana takas.
Vaihdoin .exe ja .dll tiedostojen oletusohjelmat vääriksi
7
706
Vastaukset
Tietämättä käyttöjärjestelmää on tarkkaa neuvoa vaikea antaa.
Noh jos windows 7.
paina esim. dll tiedoston päällä oikeaa hiiren nappia.
avaa sovelluksessa/valitse oletusohjelma.
Näin pääset siihen samaiseen ruutuun missä se valitaan ja voi laittaa uudelleen sen rastin.- apppoppuvva
NIIN MIKÄ SIIHEN LAITETAAN OHJELMAKSI???
- ...
apppoppuvva kirjoitti:
NIIN MIKÄ SIIHEN LAITETAAN OHJELMAKSI???
Mitä vaihtoehtoja siinä on?
- Älä laita mitään
... kirjoitti:
Mitä vaihtoehtoja siinä on?
.dll:ää ei normaalisti avata millään, vaan ohjelma, joka sitä käyttää avaa sen itse. .exe on itse ohjelma ja sitä ei avata millään muulla ohjelmalla.
Valitse listalta ihan vaan ohjelma ja jätä ruksi pois "avaa aina tällä" tjsp ruudusta ja sitten avaa. Seuraavan kerran klikkaillessa ei enää yritä avata oletusohjelmalla. - Pahvien pahvi
apppoppuvva kirjoitti:
NIIN MIKÄ SIIHEN LAITETAAN OHJELMAKSI???
No mistä helvetistä me se voidaan tietää? Mitä exeä olet ryssinyt?
- kokenut saman
Pahvien pahvi kirjoitti:
No mistä helvetistä me se voidaan tietää? Mitä exeä olet ryssinyt?
forum.raymond.cc/general-forum/5495-some-applications-exe-opens-with-notepad.html
ja
forum.raymond.cc/software/21370-dll-opens-with-notepad.html
kokeiles noita. Sieltä löytyy apua. (Kylläkin englanniksi) - Jermu gaga
Älä laita mitään kirjoitti:
.dll:ää ei normaalisti avata millään, vaan ohjelma, joka sitä käyttää avaa sen itse. .exe on itse ohjelma ja sitä ei avata millään muulla ohjelmalla.
Valitse listalta ihan vaan ohjelma ja jätä ruksi pois "avaa aina tällä" tjsp ruudusta ja sitten avaa. Seuraavan kerran klikkaillessa ei enää yritä avata oletusohjelmalla.Ei toimi, silti avaa oletusohjelmalla (windows 7 uusin versio)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483