Rumanaama

rumapoeka

hei vaan kaikki! en ole ensinäkään varma, että onko tämä aihe sopiva juuri tähän palstaan, mutta kuitenkin.. Minulla on ongelma naamani hyväksymisen suhteen... olen tulkinnut naamastni piirteitä, ja minua itseäni häiritsee ne sunnattomasti, vaikka kaverit hokevat ettei naamassani olee mitään vikaa..Jostain syystä kavereiden kommentit eivät tehoa, ja jos joku kerran haukkuu minua rumaksi niin siinä itsetunto latistuu vaan enemmän, vaikka monet hokee ettei minussa ole mitään vikaa... psykiatrillakin olen käynyt en ala avautumaan niistä asioista, mutta tämä on yksi syy miksi olen käynyt siellä, eikä sekään ole oikein auttanut tämän asian suhteen...se etten osaa hyväksyä naamaani vaikuttaa yllättävän paljon elämääni: Minusta on tullut todella saamaton... Pitäisikö ikuisesti kantaa taakkaa siitä että olen mielestäni ruma, vai mitä voisin tehdä asialle?

5

121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girlllll

taitaa olla teini iän kriisi, älä huoli se menee aikanaan, toivottavasti :)

• LoveU

Mulla oli kans tollanen ongelma joku vuas sitten. Mut aloin hokee mielessäni, et oon hyvännäköinen. Aina ku menin peilin eteen toistin mielessäni, et oon kaunis ja hyvän kokoinen. Pikkuhiljaa aloin oikeesti miettii, ettei mus oo mtn vikaa. -tyttö 96

• Ketään ei ole 'ruma' koskaan.

• j

Kukaan ihminen ei ole ruma. Jos kaverit haukkuu,älä välitä.Opi hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet.

• tyttö kohta 15

Ihmiset on erilaisia ja niillä on eri piirteitä.
      Mulla on eriväriset silmät ja nenä joka on semmonen pieni peruna keskellä naamaa. Pyöreät kasvot. On finnejä, on tummat silmänaluset, eikä meikki sovi, eikä ole varaakaan. Vaatteet on kirpparilta. Keho aika normaali mutta vasemman puolen kylkiluut kohollaan niin että näyttää eriparisilta. Vasen hartia alempana kuin toinen. Ei onneksi pahasti. 41-koon jalat. Kynnet täydellisen kestämättömät ja huonot kynsinauhat.
      Silti oon ihan tyytyväinen, vietän aikaa kavereiden kanssa joista myös löytyy niin "rumia" kuin kauniitakin piirteitä. Ja jos joku päivä kaikki maailman sonta tulee mieleen niin menen metsään kävelemään koiran kanssa ja puhelen sille. Se ainakin kuuntelee. : )
      Pää pystyyn ja kamelin selkään. : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      107
      6842
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      91
      5105
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3349
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3232
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      28
      2391
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1746
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1391
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1332
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1246
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe