Keillä jämsäläisillä menee parhaiten?

Ryhmään pyrkivä

Minkä alan tyypeillä menee Jämsässä parhaiten? Niin kuin yleisesti ottaen? Talous, terveys, ihmissuhteet?

11

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Verraton11

Hyvin menee kun ei vertaile!

• naapurin mirja

Papermiehillä. ainakin toistaseks. no terveydestä en tiedä.

• Urho Särmäkari

Mulla menee hyvin. Rahaa on ja naisia riittää.

• menee kun ei valita

Olipas tyhmä kysymys, joka ruokkii nämä amispellet vastaamaan vielä tyhmemmin!

• kiertomäki

kyllä parhaiten menee sossun asiakkailla.. On lämmin kämppä ja vesi. Halpavuokra, ruokalappuja, ohjattua hoitoon saattoa..

• sossun asiakas

Tiiä ny sitte. Ei oo kauheesti rahaa tehä mitää. Aikaa kyllä ois. Eli talous kuralla. Terveys ok, mutta ihmissuhteet kanssa vähän kuralla.

• Viiskulma

Heh heh, Simolla menee taloudellisesti parhaiten, muuta en vaihtaisi osia hänen kanssaan.

Pieni oppitunti nuukuudesta,
      älä autoile muuloin kuin sununtaina kirkkoon, jos jostain syystä joudut ajamaan pimeässä, niin valojenvaihto tapahtuu moottorin ollessa tyhjäkäynnillä, ettei ajovalojen lamput pala.

Lähde aina liikeelle kakkosella ja jätä kolmonen väliin, suoraan neloselle, synkröt eivät kulu ja polttoainetta säästyy.

Etsi varaosat valoroikan kanssa ettei tarvitse syrtyttää halliin valoja.

Käytä vaatteet loppuun, rippikoulupuku sopii hyvin vielä kuuskymmpiselle, ei haittaa vaikka kädet ovat kasvaneet kohti lattiaa se kuuluu asiaan.

Laittakaa lisää vinkkejä miten hyvin menee muilla.

• Lähes kaikilla

Suurimmalla osalla jämsäläisistä menee hyvin. Myös nettinarisijoilla

• larsse

Mulla menee huonosti! Ei oo rahaa ja valtaa.

• 2 300e/kk käteen

No lähetään siitä, että mua paremmin menee niillä keiden kanssa voisi vaihtaa osia eli kunnan ylemmät virkamiehet ja tehtaalla vielä töissä olevat ja pari muuta pomoa. Siis taloudellisesti. Terveydellisesti ei mee kellään paremmin kuin mulla. Ihmissuhteita ei oo hirveesti, mutta muutama hyvä. Ei varaa parantaa.

Osia en vaihtaisi työttömien, sairaiden ja vanhuksien kanssa eli kai heillä menee sitten huonommin.

• Pomo itekin vai enkö

Kokonaisuudessaan varmaan näin

1.Pomot
      2.Virkamiehet
      3.Lääkärit
      4.Taksikuskit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      164
      4246
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      441
      3241
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2118
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1780
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1178
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1023
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1005
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      931
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      906
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      879
    Aihe