Kuinka pääsen tanssimiesten silmissä haluttavaksi ?
Kertokaa se minulle palstan tanssiuroot.
Haluan haluttavaksi
20
498
Vastaukset
- Se on tärkein
Kannattaa olla Kiira Korven näköinen. Ja puikkoperä pitää olla.
- ?????
Onko Kiiralla puikkoperä?
- tarkennus
Missä mielessä haluttavaksi?
- Mulle ekax
ala parkkiksella ottaan suihin,sana kiertää
- tiedä se
Tanssimiehet ovat kiinnostuneet vain hakujen määrästä.
- Tansinpäivä 29.3.20
Olen joka suhteessa ihan kelvollinen mies ja harrastanut tanssimista todella paljon. Ainakin minulla on ollut todella vaikea löytää paria ja erityisesti vakio ja latinalaistansseihin.
Siis juuri noihin tansseihin joita tassilavoilla ja ravintoloissa tanssitaan. Tai siis pitäisi tanssia, valtaosin tanssi on ihan onnetonta. Olen tanssinut useiden naisten kanssa. Tietenkin sitä toivoo että nainen on kaunis, ei sitä voi kieltää mutta järki pakottaa ihmisen hyväksymään sellaiset tosiasiat joihin ei ihminen itse voi mitenkään vaikuttaa. Kai sekin on geeneissä että ihminen haisee tupakalle mutta kyllä se vain saa tuntemaan enemmän pahoin kuin vaikka joku sellainen ominaisuus jota ei saa pois edes itsekurilla.
Tuollaiseen itsetuhoon ei vain totu. Sitten on paljon sellaisia naisen kuvatuksia. He näyttävät näteiltä mutta eivät vain ole naisia. Vievät, pukittelevat, antavat pitkät, ilmoittavat että tanssiminen loppuu nyt tähän .
Minä en täysin tiedä mitä tanssia tarkoitat kun lajeja on niin paljon. Mutta ilmeisesti sellaisia missä mies vie
kun kerran miestä etsit.
Kun kerran tanssista on kysymys niin viettävyys kysymyksen vastaaminen kestää vuoden tai vuosia.
Muutamat ovat käyneet katsomassa ja koittamassa ja heistä en ole sen jälkeen kuullut mitään.
Olen näyttänyt ”tässä on suo, ala kuokkia pelloksi, ota tai jätä”.
Jotain nuora tyttöä opastan mielelläni kun tiedän miltä ihmisestä tuntuu kun paria ei ole. Joku vanha
ihminen on toivoton kun kerta ei ole pidemmän elämänsä aikana saanut tanssitaitoaan alkua pidemmälle.
Nuorempi kyllä oppii kun vain muistaa käydä treeneissä vaikka olisi vähän hitaamminkin oppivaa tyyppiä.
Tärkeintä on että ihminen haluaa tanssia kuin se miten hyvin hän osaa. Sen kyllä huomaa heti onko tassi ihmiselle nautinto vai suoritus.
Jos asut Tampereella niin käydään salilla, niin ollaan paljon viisaampia tässä asiassa. Minä en mitään mannekiinikoulua täällä pastalla ala pitämään. Parketilla asiat selviävät. - Lätinää rämsästä
Tolla provolla pääset keskustelupalstalla kaluttavaksi.
- Äh
Surkea yritys, etkö parempaan pysty...?
- 17
-> ap
Muuta keino en keksi kuin että opettelet hyväksi seuraajaksi. - ölmölknjhjhc
Eikö sama sääntö päde myös tanssipaikalla: pitää olla nuori, hoikka, kaunis, lisäksi pitäisi osata myös tanssia! Malleja ei kauaa tanssiteta, jos tanssitaito on hukassa. Sellaiset korkeintaan jotka kuvittelevat pääsevänsä pukille...
- innovatiivia
Noin sanoi entinen muijani ja laitoin "kasvu-uralle"....
- Tohtori Muokkaaja
Jos olet esikuvan painoinen 77kg Titta. Suositan rasvaimua, myllytystä, Lihaavussleikkauksia. Perän vois muokata puikkoperäiseksi. Napaperäinen ei ole kaunis näky tansseissa. Näistä voisi aloittaa.
- Tri Tumppu
Päin vastoin kuin kolleegani suosittelisin hillitöntä rasvan pumppausta, i, a, i, a. Eikä mitään puikkoja, vaan päärynä, niin kuin siiderilläkin on.
- tanssiva kokki
Tanssimiehet ovat vatsakkaita, ruoka heille maistuu. Kun nainen näyttää päärynältä tai porsaalta,, haluavat lautaselle tämän.
- Toveri todistaa
tanssiva kokki kirjoitti:
Tanssimiehet ovat vatsakkaita, ruoka heille maistuu. Kun nainen näyttää päärynältä tai porsaalta,, haluavat lautaselle tämän.
M O T
- Normipainoinen mies.
Heinola-Intia Linjan Tanssimiehet on tosi Mahakkaita ja heillä vielä Haju-ongelmia pahasti Tanssilavoilla.
- Osoitus
Että alat haluta?
- b
ohje:kannattaa varoa kanoja kun tanssii. niihin voi kompastua
- b
ohje:kannattaa varoa kanoja kun tanssii. niihin voi kompastua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328