Rivitaloyhtiö jonka rakennusliike on rakentanut ja valmistui 06/2011. Rakennuksen paikalta otettu maa on tehty "rinteeksi" takapihalle ja sen takaa kallioilta valuva vesi murtaa rinteen leijuksi pihoille. "Nurmikkoalue" on 15 cm veden peitossa ja sen alla kumisaapas uppoaa 10 cm. Rakennusliike ilmoitti, ettei he tee asialle enään mitään, jokainen hoitaa piha-alueensa. Mikä mahtaa olla se instanssi keneen voimme otta yhteyttä. Lopputarkastusta ei ole tehty koska rakentavat viereen samanlaista rivitaloa, joten tarkastaja tulee toisen talon valmistumisen jälkeen? Kuka on se lupaviranomainen keneen otan yhteyttä? Rakennustarkastaja, rakennuslakimies vai kuka. Asiallisia vastauksia odotan.
Vastaukset 1
- As oyhallitus hoitaa
As oy:ssa ota yhteyttä hallitukseen. Pintavedet tulee ohjat rakennuksesta pois päin, matkaa en muista, mutta löytyy ohjeista. Kuullostaa aika oudolta että 15 senttiä vettä pihalla ja rakennusliike ei tee enään mitään. Ilmeisesti pihan teko on ollut jonkun muun vastuulla kuin rak.liikkeen. Jos rak. liikee tehnyt pihan, kyllä vastuu on vielä heillä jos tillanne on tuollainen. Taloyhtiön hallitus hoitaa.....vai oletko hallituksessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561097- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459