Taas jäi kirppispöydälle suurin osa vaatteista... Mutta suurin ongelma ovat kengät, pari kassillista täysin käyttökelpoisia lasten kenkiä, jotka ovat korkeintaan vähän kärjestä kuluneita.
SPR ei toimita avustuskohteisiin kenkiä, enkä ole löytänyt mitään tahoa joka veisi vaatekuormia esim. lastenkoteihin.
Olisiko tietoa/ideoita?
Mikä avustusjärjestö ottaa kenkiä?
8
198
Vastaukset
- duni-
Katsoin tänään Vanessa ja pikkuväki -ohjelmaa ja siellä esittäytyi kotimainen Hope-järjestö. Kengistä en tiedä, mutta tuoltahan voit kysyä?
http://www.hopeyhdistys.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=48&Itemid=93 - ...
Spr ottaa kyllä kenkiä myyntiin vaikka ei niitä ehkä eteenpäin välitä. Ainakin meidän lähellä olevalla spr:llä myydään käytettyjä kenkiä.
- .-.
Ainiin, kyllähän UFF:illakin myydään kenkiä! Eli keltaiseen laatikkoon vaan. Nykyään näkee kans vihreitä lootia, meneeköhän ne suoraan annettaviksi vai myytäviksi?
- T.M.
Kiitokset! Periaatteesta kun en tue uskonnollisia järjestöjä, niin tuo Hope ry näyttäisi olevan oikea paikka, alkoi jopa toimintaan mukaan lähtö kiinnostaa.
- duni-
Minulla sama juttu, karsastan vähän noita uskonnollisia järjestöjä kun paljon menee rahaa ihan muuhun kuin välittömään avunantoon.
Hope vaikutti minustakin mielenkiintoiselta ja mietin itsekin josko ottaisi osaa toimintaan :) - kiitokset
duni- kirjoitti:
Minulla sama juttu, karsastan vähän noita uskonnollisia järjestöjä kun paljon menee rahaa ihan muuhun kuin välittömään avunantoon.
Hope vaikutti minustakin mielenkiintoiselta ja mietin itsekin josko ottaisi osaa toimintaan :)Tuo on kyllä ihan totta. Eteenkin nuo kirkon järjestöt.. Niihin en yleensä rahaa lahjoitakkaan vaan muihin hyväntekeväisyys kohteisiin mielummin.. Spr:lle tosin olen sillon tällöin vienyt vaatteita, jos olen halunnut nopeasti niistä eroon.. Enkä tiennyt tuosta hope -jutusta..
Pitääkin katsoa tuota tarkemmin. Taidan ruveta itsekin osallistumaan toimintaan :)
- Käytän ja suosittele
Kannattaa katsoa saanuska.fi. Toimii kuin kirppis, mutta sinun ei itse tarvi maksaa kirppispöytää ja miettiä meneekö kaikki!
- piauia
Hopea voi myös auttaa tätä kautta:
Kuluttajapaneeli tukee Hope Yhdessä ja Yhteisesti ry:n toimintaa! Jos haluat sanoa mielipiteesi kuluttajana, rekisteröidy alla olevasta linkistä. Jokaisesta liittyneestä maksamme euron Hopelle!
http://innolink.fi/liity-kuluttajapaneeliin-2/?src=hope
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233123Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68720Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3713Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32581Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3580Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35577Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19520- 40511
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3509- 36495