Taas jäi kirppispöydälle suurin osa vaatteista... Mutta suurin ongelma ovat kengät, pari kassillista täysin käyttökelpoisia lasten kenkiä, jotka ovat korkeintaan vähän kärjestä kuluneita.
SPR ei toimita avustuskohteisiin kenkiä, enkä ole löytänyt mitään tahoa joka veisi vaatekuormia esim. lastenkoteihin.
Olisiko tietoa/ideoita?
Mikä avustusjärjestö ottaa kenkiä?
8
208
Vastaukset
- duni-
Katsoin tänään Vanessa ja pikkuväki -ohjelmaa ja siellä esittäytyi kotimainen Hope-järjestö. Kengistä en tiedä, mutta tuoltahan voit kysyä?
http://www.hopeyhdistys.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=48&Itemid=93 - ...
Spr ottaa kyllä kenkiä myyntiin vaikka ei niitä ehkä eteenpäin välitä. Ainakin meidän lähellä olevalla spr:llä myydään käytettyjä kenkiä.
- .-.
Ainiin, kyllähän UFF:illakin myydään kenkiä! Eli keltaiseen laatikkoon vaan. Nykyään näkee kans vihreitä lootia, meneeköhän ne suoraan annettaviksi vai myytäviksi?
- T.M.
Kiitokset! Periaatteesta kun en tue uskonnollisia järjestöjä, niin tuo Hope ry näyttäisi olevan oikea paikka, alkoi jopa toimintaan mukaan lähtö kiinnostaa.
- duni-
Minulla sama juttu, karsastan vähän noita uskonnollisia järjestöjä kun paljon menee rahaa ihan muuhun kuin välittömään avunantoon.
Hope vaikutti minustakin mielenkiintoiselta ja mietin itsekin josko ottaisi osaa toimintaan :) - kiitokset
duni- kirjoitti:
Minulla sama juttu, karsastan vähän noita uskonnollisia järjestöjä kun paljon menee rahaa ihan muuhun kuin välittömään avunantoon.
Hope vaikutti minustakin mielenkiintoiselta ja mietin itsekin josko ottaisi osaa toimintaan :)Tuo on kyllä ihan totta. Eteenkin nuo kirkon järjestöt.. Niihin en yleensä rahaa lahjoitakkaan vaan muihin hyväntekeväisyys kohteisiin mielummin.. Spr:lle tosin olen sillon tällöin vienyt vaatteita, jos olen halunnut nopeasti niistä eroon.. Enkä tiennyt tuosta hope -jutusta..
Pitääkin katsoa tuota tarkemmin. Taidan ruveta itsekin osallistumaan toimintaan :)
- Käytän ja suosittele
Kannattaa katsoa saanuska.fi. Toimii kuin kirppis, mutta sinun ei itse tarvi maksaa kirppispöytää ja miettiä meneekö kaikki!
- piauia
Hopea voi myös auttaa tätä kautta:
Kuluttajapaneeli tukee Hope Yhdessä ja Yhteisesti ry:n toimintaa! Jos haluat sanoa mielipiteesi kuluttajana, rekisteröidy alla olevasta linkistä. Jokaisesta liittyneestä maksamme euron Hopelle!
http://innolink.fi/liity-kuluttajapaneeliin-2/?src=hope
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain35712283Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555367Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2113906Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1952573Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151962Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191824Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167860Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271832No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74742Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59696