Mistäkö johtuu etten jaksa tehdä enään läksyjä ollenkaa? En oo tehnyt läksyjä nyt vuoteen yhtään toisinku ekana vuonna tein joka päivä edes tärkeimmät läksyt. Nyt tuntuu siltä, että läksyjen pariin istuminen on mahdottomuus! Miten saisin itseni tekemään läksyjä samaan mallliin?!
Lukio ei v*ttu kiinnosta yhtää :/
7
354
Vastaukset
- ABI12
Mulla oli ihan sama homma lukion tokana vuonna! Ei kiinnostanu yhtään opiskelu ja aika paljon tuli myös lintsattuu.
Mut sit tänä vuonna (kolmantena) panostin tosi paljon ja ihan hyvin sit loppujen lopuks meni. :) - moiiiii
syy on selvä lukio on aivan hirveätä paskaa. mene amikseen niin tulevaisuus ei välttämättä ole sivan kassa.
tuosta samasta syystä jätin menemättä lukkioon ja nykyään saa tehdä oman alan töitä niin paljon kun kerkiää - poislukenut
Kyllä sä sen motivaation jostain löydät :).
- heheheha
miettikää vielä kiinnostaako lukio vai oletteko mielellänne tulevaisuuden siivoojat.
- ...
Vaihda ammattikouluun. Siellä ei tarvitse päätään vaivata.
Mua ihmetyttää se, että miksi te ammattikoululaiset vaaditte kunnioitusta omille opinnoillenne, ja samalla kuitenkin annatte ymmärtää, ettette te siellä kouluissanne tee oikeastaan yhtään mitään?
Mulla oli sama homma tässä ekana vuonna :D MOtivaatio kumminkin löytyi ennen viidettä jaksoa kun mulle ittelleni selkis mitä haluan elämällä ja opinnoilla tehdä... Auttaa motivoimaan jos tiedät miksikä/mitä haluat tulevaisuudessa... Jossei se auta nii jokaiselta itseään kunnioittavalta ihmiseltä pitää löytyä sen verran itsekuria että kun tajuu et joku on vikana niin ottaa itteensä niskasta kii ja korjaa asian :) Tsemppiä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2705357- 664644
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234325Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463754- 513750
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo763048- 352971
Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv532888Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626