Oletko koskaan ajatellut haluavasi oman koirasi/kissasi/kanisi tai muun lemmikin portretin seinälle tai muuten vain muistoksi muuna kuin valokuvana :)? Tässä sinulla on oiva mahdollisuus saada semmoinen.
Olen 18 vuotias nuori nainen, joka piirtää kokemuksella portretteja eläimistä. Vahvana kokemuksena ovat kanit ja hevoset, mutta myös muut eläimet sujuu ongelmitta.
Piirrän Photoshopilla ja välineenä on wacomin piirtopöytä.
Piirrän aina värillisiä kuvia, mutta halutessasi sitä voi muokata mustavalkoiseksi tai muuksi haluamaasi, myös erilaiset kuvakoot ovat joustavia. Taustoja ja ihmisiä en ole pahemmin piirtänyt, joten en niitä mielummin asiakastöihin piirtäisi.
Lähetän asiakkaalle aina valmiin työn ja mahdollisista korjauksista/lisäyksistä keskustellaan sitten. Työhön menee jonosta riippuen n. pari päivää.
Linkistä näet esimerkkejä piirtämistäni kuvista.
http://s1134.photobucket.com/albums/m618/svedu/
Kuvien hinnat:
A4 kuvaformaatti 10 euroa
A3 kuvaformaatti 13 euroa
Useampi eläin yhdessä kuvassa esim. A3 kuvakoko ja kolme koiraa 40 euroa.
O: Digitaalisia eläinportretteja !
2
72
Vastaukset
Hinnat ovat neuvoteltavissa :)
- Jaahas29083
uri.fi/HCM/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848