Mikähän mulla nyt on kun on muutama päivä ollu höntti olo, vähän huimausta, poissaolon tunnetta, päässä tuntuu sellaselta kuin olis painetta pään sisällä,
vähän meinaa muisti pätkiä....
Voisko liittyä vaalvomiseen, kun on menny useampia viikkoja, että oon
nukkunu 7-8 tuntia yössä ja on kyllä vähän väsyny olo.
Oon aatellu, että jos olis vakavampaa, kuten vaikka kasvain, mut en oo vielä lääkärissä käyny, täytyy odotella, jos tää menis ohi.
Mut ei oo kyllä mikään normaali olo ollu viikkoon.
Huimausta....
17
462
Vastaukset
- Kasvain se on.
Yhellä tutulla oli sama homma ja sillä oli syöpä päässä.Se kuoli siihen aika joutuin.
- Diagnoosi ???
Otan osaa....
En ole lääkärissä käynyt, kun ei ne varmaan magneettikuvaukseen ihan heppoisin oireiden perusteella päästä.
Netistä kattelin aivokasvaimen oireita, niin siinä oli samanlaisia oireita, mutta ei vielä ole pahoinvointia ollut, eikä tajunnan menetystä tai epileptisiä kohtauksia, jotka liittyy aivokasvaimeen.
Sillon varmaan joutuu viimestään meneen lääkäriin tai silloin viedään ensiapuun, kun eihän tajuttomana itse pysty mitään tekemään.
Tänään oli vähän parempi olo, kun nukuin myöhempään.
No täytyy katella, jos tämä tästä menis parempaan suuntaan.
Nykyään näitä syöpiä on mahottomasti lisääntynyt, kun on näitä tehtaita ja ydinvoimala onnettomuuksia.
En tiiä onko mulla kilpirauhasessakin jotain, kun sormet menee valkoisiksi jos on alle 5 lämmintä ja muutenkin olo on tullut viluiseksi, muisti pätkii ja hiuksetkin on harventuneet.
Kilpirauhasen kohdalta tuntuu vähän sellaiselta pahkuraiselta kurkussa, onko se ihan normaalia, vai pitäskö kurkun olla sileä ?
Ei tässä vielä vielä niin vanhakaan ole, kun syksyllä tulee 42 vuotta täyteen.
No jos tässä lähtö tulee, niin en minä sitä mitenkään pelkää, kun alkaa olla jo kaikki tässä elämässä koettu.
Tämä elämä on vaan sellasta, että mikään ei ole epävarmempaa, että herääkö sitä seuraavana aamuna ylös, vai onko tämä viimeinen ilta, kun illalla käymme nukkumaan.
On minullakin ollut monenlaisia suunnitelmia, mutta olen niistä jo luopunut, kun on paljon terveempiäkin läheisiä kuollut aivan yllättäen, että ei tässä mitään suunnitelmia kannata oikeen laatia, vaan elää päivä kerrallaan.
No onneksi suurin osa ihmisistä ei näin ajattele, silloinhan koko maailma pysähtyisi, kun kukaan ei tekisi mitään. - Mietin...
Diagnoosi ??? kirjoitti:
Otan osaa....
En ole lääkärissä käynyt, kun ei ne varmaan magneettikuvaukseen ihan heppoisin oireiden perusteella päästä.
Netistä kattelin aivokasvaimen oireita, niin siinä oli samanlaisia oireita, mutta ei vielä ole pahoinvointia ollut, eikä tajunnan menetystä tai epileptisiä kohtauksia, jotka liittyy aivokasvaimeen.
Sillon varmaan joutuu viimestään meneen lääkäriin tai silloin viedään ensiapuun, kun eihän tajuttomana itse pysty mitään tekemään.
Tänään oli vähän parempi olo, kun nukuin myöhempään.
No täytyy katella, jos tämä tästä menis parempaan suuntaan.
Nykyään näitä syöpiä on mahottomasti lisääntynyt, kun on näitä tehtaita ja ydinvoimala onnettomuuksia.
En tiiä onko mulla kilpirauhasessakin jotain, kun sormet menee valkoisiksi jos on alle 5 lämmintä ja muutenkin olo on tullut viluiseksi, muisti pätkii ja hiuksetkin on harventuneet.
Kilpirauhasen kohdalta tuntuu vähän sellaiselta pahkuraiselta kurkussa, onko se ihan normaalia, vai pitäskö kurkun olla sileä ?
Ei tässä vielä vielä niin vanhakaan ole, kun syksyllä tulee 42 vuotta täyteen.
No jos tässä lähtö tulee, niin en minä sitä mitenkään pelkää, kun alkaa olla jo kaikki tässä elämässä koettu.
Tämä elämä on vaan sellasta, että mikään ei ole epävarmempaa, että herääkö sitä seuraavana aamuna ylös, vai onko tämä viimeinen ilta, kun illalla käymme nukkumaan.
On minullakin ollut monenlaisia suunnitelmia, mutta olen niistä jo luopunut, kun on paljon terveempiäkin läheisiä kuollut aivan yllättäen, että ei tässä mitään suunnitelmia kannata oikeen laatia, vaan elää päivä kerrallaan.
No onneksi suurin osa ihmisistä ei näin ajattele, silloinhan koko maailma pysähtyisi, kun kukaan ei tekisi mitään.Voi olla tuo sormien valkoiseksimeno kiinni ihan vain huonontuneesta ääreisverenkierrosta. Sitä on nuoremmillakin, eikä ole mitenkään vaarallinen vaiva. Liikkua kannattaa toki, se auttaa ja parantaa verenkiertoa.
Jos hiukset on harventuneet, niin voi viitata raudan tai jonkun vitamiinin puutokseen. Syötkö tarpeeksi monipuolisesti? Lihaa, kalaa, edes joitakin kasviksia? Hedelmiä? Viljaa?
Joillakin voi toki tuossa iässä jo ihan ilman "puutostilojakin" alkaa hiukset harvenemaan, mutta kun sinulla noita muita oireita on, niin voi hyvin olla, ettei ikäsi ole ainut tekijä tässä. - näinon
ootpa ilkee ja v-mäinen ihiminen
- Kalevi68
Pehmeä sankkeri esiintyy kaluni kärjessä. Olenko sairas ?
- Voi, mutta...
Voi johtua kyllä väsymyksestäkin, mutta muitakin vaihtoehtoja on.
Aloita nyt ensiksi nukkumalla enemmän, jos suinkin pystyt.
Juotko tarpeeksi? Vettä tulisi juoda ainakin sellainen litra päivässä - tai jos ei vesi mene alas, niin juot sitten mehua tai jotain muuta, kunhan juot. Liian vähäinen nesteensaanti heikentää muistia ihan huomattavasti.
Onko sulla niskat, hartiat tai selkä jumissa? Jos oikein jumissa on, niin haittaa pään verenkiertoa. Voi esiintyä juuri sellaista paineen tunnetta, poissaolevaa oloa, "tyhmää" oloa, huimausta, päänsärkyä ja ihan migreeniin asti menevää sellaista,... Korvat voi olla tukossa, silmät voi olla kipeät, nenäänkin asti voi vaikuttaa. Hyvin paljon voi johtua tästä vaivasta. Kokeile venytellä ja jumpata lyhytkestoisesti, näihin löytyy ohjeita netistä. Kävele kädet rentoina ja vapaina. Käy saunassa, pyydä joku hieromaan tai varaa aika hierojalle tai kiropraktikolle.
Jos ei vaiva ala yhtään näillä helpottua, niin hakeudu lääkäriin.- Diagnoosi ???
Hierojalla en ole koskaan käynyt, joten voi niskat olla jumissa.
Kun päätä pyörittää, niin kuuluu sellaista kummaa rahinaa niskasta, ei oikeen mukavan kuulosta, kuin niskanikamat olis kuivat tai hiekkaa niskassa.
Ei muut sitä kuule, mutta itse kyllä.
Mulla on selkä kyllä aika arka, on monta noidan nuolta koettu, ettei pääse liikkumaan, kun noidan nuoli iskee.
On mulla jalatkin melko huonot, kun on lättäjalat, niin ei voi pitkää matkaa kävellä, niin ne tulee tosi kipeiksi ja 1 km kävelyn jälkeen.
Joskus nuorempana juoksi, mutta nyt ei enää voi edes ajatella, että voisi edes hälkätä, illalla kyllä tietää hölkänneen.
Sitten, kun jalat on kipeet, niin niitä särkee, sellaista vihlovaa kipua, vaikka pitäsisi jalkoja ylhäällä.
En ole ollut enää työnhakijanakaan, kun on tämä terveys senverran mennyt huonoksi, ettei töihin oikein pysty.
Enkä varmaan ole tarpeeksi sairas, että olisin työkyvytön viranomasten mielestä.
No täytyy tässä yrittää jaksaa ja loppu tulee sit ajallaan....
Kiitoksia kaikille, jotka on vastailleet asiallisesti...
Kyllä nestettä on joka päivä juotu, mehua, maitoa, vettä, mutta ei kovin paljon, kesällä tulee juotua enemmän.
Ruokapuoli on ollut heikompaa, laskeskelin, että päivittäinen kalorimäärä jää alle 1000 kilokalorin, vaikka suositellaanhan sitä isompia määriä.
- Jos pitäis arvata
Jos näillä oireilla pitäisi arvata, niin veikkaisin paniikkihäiriötä?? Onko ollut stressiä, paniikkikohtauksia tms. viime aikoina? Mikäli oireilet psykosomaattisesti, niin et todellakaan niihin kuole. Ymmärrän, että huoli omasta terveydestä voi olla tosi kova, helpostusta saat kun varaat ajan ja menet keskustelemaan terveydenhuollon ammattilaisten kanssa.
- TOSIrealisti Kokkola
Lopeta tupakointi ja mittaa verenpaineesi...
- dr pepper
Kotio o moni kuallu mutta oottele nyt vielä pari viikkoo....
- tytöntyllerö
Kirjoittelit tuossa toisaalla, muista oireista. Sinuna otattaisin kilpparikokeet. Aika paljon sellaisia oireita, että sopii kilpirauhasiin. Tiedän, kun itselläkin on.
- dfddfdfdfdvvvvv
Selästä tulee paljon ongelmia, sekä myös silmistä. sitten stressi ja huono makuuasento ovat syitä. Oikea tyyny nukkuessa. Oletan että syöpä on se viimeinen vaihtoehto. PAHINTA tietysti aina ajattelee, mutta yleensä turhaan.
Voin sanoa kokemuksesta että hieronta auttaa tilapäisesti, mutta kun siellä alat juosta siittä tulee puute. Aina pitää päästä hierontaan. Sitten hierojat eivät osaa kaikki edes hieroa, vaan puhutaan ja luullaan että osataan.
Liikunta, keskivartalo, kierrot siinä on paljon hyvää, jotka laukaisevat jännityksen.
- jep jep
Onkohan viestin aloittajalla diagnoosi selvillä?
mulla samoja vaivoja ollut yli vuoden. - Vai vähän unta
"olen nukkunut 7-8 tuntia yössä"
No ei todellakaan voi olla väsymystä noilla tuntimäärillä, en edes muista milloin olisin nukkunut noin pitkiä öitä. - TOSIKARJU RÖDSÖ
PIRU VIEKÖÖN! MINUA EI HUIMAA IKINÄ! AINA OLEN PYSYNYT PYSTYSSÄ JOPA KYMMENEN PROMILLEN HUMALASSA!
- Rosvopaistia
Kävin kävelemässä Rödsön takamailla ja havahduin, kun lampaan näköinen olento makoili suuren kiven vierellä ja piti melkosta määkimistä.
Lähestyin villiintynyttä lampaan näköistä olentoa, joka oli silmin nähden villiintynyt vietettyään koko kesän Rödsöläisten metsässä.
Lammas syöskyi kohti, koska sehän puolusti kotiaan, kivenkoloa, johon se on kesän ajan tehnyt talvipesää keräten lähialueen lampaista villoja.
Kannattaa välttää menemästä esim. marjaan Rödsön metsiin, koska siellä on kiivas lammas, joka hyökkää kimppuun....
Ei ainkaan lammasta näyttänyt huimaavan.- Järkevä
Jaa a... mitähän huume sieniä sinä olet vetänyt kuin tuommosta satuilet tänne? Suippomadonlakkeja vai punakärpässieniä?
ps. rödsössä ei ole lampaita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912833
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454780Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392788Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201955Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1111706Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471