Voiko hanavettä juoda vai pitääkö turvautua pulotettuun veteen?
Onko hanavesi juomakelpoista?
4
4849
Vastaukset
- Budassa asuja
Voi juoda . Olen montavuotta vettä juonut , Ja vielä kirjoitan tänne.
Mutta suositten kuitenkin pullovetta ,kun on ns. turistimatka .
Ei tarvitse pelätä pöpöjä ,eikä mene matka pilalle mahdollisen vatsataudin kanssa.
Mutta molemmat kyllä sopii . Raanavesi tai pullovesi - ásványvíz
Budapestissa on moderni vedenpuhdistamo ja hanavesi täysin juomakelpoista, tosin melko kalkkipitoista mutta siitä ei ole sinänsä mitään haittaa terveydelle.
Puollovesi on edullista ja sitä saa suurissa pulloissa. Pullovettä käytetään paljon koska Budapestin keskustan vanhoissa taloissa on usein ikivanhaa luijyputkistoa ja ihmiset pelkäävät että putkista irtoaa lyijyä. Lyhytaikaisessa käytössä ei mitään harmia.
Sininen korkki hapotettua ja vaaleanpunainen korkki ilman happoa. - _Kyösti
jalla jalla :D
- Ei Kyösti
Nyt kysyvät Unkarista ,eikä Egyptistä puupää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt203409Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441676Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191011Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32999- 60977
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22958Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37870Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37829Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173821- 49743