Joskus lapsena pelasin päivittäin erilaisia tasohyppelypelejä, niinkuin esim. Super Mariota. Joskus meillä tuli kylään sukulaisia ja silloin minun yleensä pakko keskeyttää pelaaminen ja tulla tervehtimään niitä.
Tavallisesti alakerrasta kuului aina: "tulepas tervehtimään sukulaisia"
johon yleensä vastasin
"Joo venaappa hetki, tapan vaan ensin itteni pari kertaa."
Onko muilla palstalaisilla vastaavanlaisia kokemuksia?
Muistan kun...
1
104
Vastaukset
- Tuhoajapoika
Super Mariosta tuli mieleen hauska välikohtaus: olin varmaan 5-vuotias, ku meillä oli lainas naapurin Nintendo (NES), jolla pelasin aina Super Mario Bros 3:a.
Ennen pelin alottamista piti isoveljen aina kytkeä konsolijohdot telkkariin, ku en itte osannu. Sitte kerran ku yritin itte kytkeä johdot, niin tukin ne väärään reikään tai muuten vaan huolimattomasti. En tajua, kuinka mulla siihen aikaan riitti voimat, mutta lykkäsin niitä johtoja tv:n takaa niin kovaa, että koko telkkari putos lattialle ja meni aivan palasiksi =D. Kyllähän äiti ryntäs kauhistuneena paikalle, mutta loppujen lopuks kukaan ei huutanu mulle, vaikka tv:n sen näki heti olevan korjauskelvoton.
Sen välikohtauksen jälkeen pitiki pian ostaa uus tv, joka on meillä edelleen ainoana telkkarina olohuonees! Isä vaan joskus kyselee, enkö mä voisi pudottaa sitäki tv:tä lattialle, että päästäis viimeenki eroon siitä yli kymmenen vuotta vanhasta putkitelkkarin romusta =).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010506
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404070Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386