KESÄ 2012 konsertit ja tapahtumat

rihhanna

Minne konsetteihin tai tapahtumiin olette menossa kesällä? :) itse varmaankin Summer Uppiin!

13

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nhfbxvb

Toivottavasti pääsis tänä vuonna Ruisrockiin :))

• 14+6

Ruisrock varmaan täälläkin :) saa nähdä tuleeko lähdettyä muillekin festareille..

• littlemonsterr

Lady Gaga Born This Way Ball tour!

• bubbless

Samoin! ;)

• millahirvonen

olisi ollut mahtavaa päästä lady gagan keikalle, rakastan hänen biisejään!

• Nimimerkki225

Ruisrock, tuli tos just liputkin tilattuu. :)

• nennu_12

summer uppiin!!!!!!!!!

• Monster647

Hei, olemme siis tekemässä faniaktiota Lady Gagalle 27.8.2012 Born This Way ball tourilla.

Faniaktioksi olemme päättäneet 'PIILORISTIN'. Piiloristit nostamme ylös kappaleen Judas aikana.
      Piirrämme siis Suomenlipun, keskellä on valkoinen sydän. Kertosäkeen aikana käännämme 'suomenliput' toistepäin & niin muodostuu risti, kuten Judaksessa.
      Saatte itse päättää piiloristin koon, peruskoko on A4 paperi. Eli siihen sitten voi piirtää sen piiloristin.

Voit myös 'tulostaa' tuon piiloristin A4 kokoon. JOS haluat, SAAT tehdä piilorististäsi isomman, varsinkin jos olet yläkatsomossa tms...
      & jos haluat piilorististäsi kestävämmän, voit tehdä sen kartongista TAI pahvista.
      Huomioi, että silloin KAIKILLA jotka tapahtumasta tietävät, heillä täytyy olla piiloristi ylhäällä Judaksen aikana!
      PIILORISTISTÄ LÖYTYY KUVA TAPAHTUMASIVULTA!

Mainostan tätä juttua radiokanaville & nuortenlehdille tms...

MUISTAKAA PIIRTÄÄ RISTI MYÖS TOISELLE PUOLELLE!!!!
      -miksi?
      Koska jos jotkut kuvaavat takaapäin faniaktiota, olisi kiva, että piiloristit näkyisivät myös takaapäin, eikä näkyisi pelkkiä valkoisia papereita ilmassa.

JA MIKSI TEEMME TÄMÄN FANIAKTION?
      -Gaga muistais suomen paljon paremmin & saattais puhua suomesta jossain haastatteluissa.
      Gaga myös olisi varmasti tosi innoissaan seuraavasta suomen keikasta, joka tulisi.
      Koko juttu Gagan & fanien iloksi :).

Gagalle ei oo oikeestaan koskaan ollut mitään KUNNON faniaktiota, joten nyt olisi neidin aika saada sellainen ;)...

Ideoita saa heitellä & kaikki otetaan varmasti huomioon :).
      Kutsukaa kavereita mukaan jotka on Gagan 27.8.2012 keikalle tulossa & kertokaa myös niille kavereille joilla EI OLE FACEBOOKKIA.

-Kiitos!

ps.kopioitu facesta, kertokaa kavereille! :D 150 ihmistä liittynyt tähän mennessä..

• YönKuningatar....

Ehdoton ykkönen Popin Kuningatar!!! Madonna.....ehdottomasti nähtävä!!!

• Madde<3

Sinne ollaan todellakin menossa ja Golden Circle-liput löytyy taskusta!

• My First Love

GC-liput minullakin :)

• YönKuningatar....

Olitteko edellisellä keikalla Jätkänsaaressa? Siellähän meni ihan transsiin... :-) Tosin silloin sai tapella lipuista, tuurilla sain B-katsomo paikat. Upeat fiilarit kyl jäi!!!

• Madde<3
        YönKuningatar.... kirjoitti:

Olitteko edellisellä keikalla Jätkänsaaressa? Siellähän meni ihan transsiin... :-) Tosin silloin sai tapella lipuista, tuurilla sain B-katsomo paikat. Upeat fiilarit kyl jäi!!!

Olin joo Jätkäsaaressakin. :) Tosiaan oli mahtava keikka silloin!Itse onnistuin saamaan vaan C-kenttäliput tuolloin,joten aika kaukaa ihailtiin..Mut nyt asia korjataan! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      63
      3991
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3815
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      399
      3609
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      81
      3417
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3179
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2658
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2635
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      121
      2522
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2189
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2179
    Aihe