Ari Ranta-aho vajakki?
Onko Muuramen kunnanjohtaja
8
1753
Vastaukset
- Siltä tuntuu
Taitaa olla.
- Muuramesta
Olen samaa mieltä.
- nulli,
Voisitko selittää tuota Ranta-ahon haukkumista. Kirjoitat useita aloituksia ja vastailet itse niihin. Olen saanut sen käsityksen että hänellä ei ole halua liittyä Jyväskylään, vai mitä oikein yrität sanoa?
- Selvä homma
Muurame pakkoliitetään Jyväskylään.
- ih80å
Jos niin käy, niin se ei ole Ranta-ahon syytä vaan hallituksen. Haukut väärää puuta.
- Tiesitkö tämän?
Muuramen kunnanhallitusta ei valita Jyväskylän apulaiskaupunginjohtajaksi.
- ih80å,
Tarkoitin Suomen hallitusta, tai eduskuntahan se lopullisesti päättää pakkoliitoksista. En usko että Muurame vapaaehtoisesti liittyy.
- Tynnyri-Eikka
Jaa että Muurame liittyy Jyväskaupunkiin? Juuri niin siinä käy. Käykää kysymässä Muurameen kunnanvirastosta tai Jyväskylän kaupungintalolta, kyllä siellä joku varmasti jotain asiasta ynnä asian vierestäkin tietää. Niin ja lisätietojahan tietty antaa kuntaministeri Henna Virkkunen. Ups, hukkasin juuri yhteystiedot...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."672277Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302172- 1201478
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1181156
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73959Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78909Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933885