Phuket elokuussa

Hemuli

Heips,

Onko jollakin kokemusta phuketista elokuussa?Lämmintä kuulema noin 30 asetetta ja vähän voi sadella?Pärjääkö iltaisella lyhythihaisella vai pitääkö pakata lämpimämpää vaatetta mukaan?Kiitti jo etukäteen :)

6

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

Kesäisin sadekausi ja elokuussa kylläkin voi sataa vettä mutta t-paidalla pärjää muistaa vain pakata sateenvarjon mukaan.

• jouluksi 2012

Thaimaassa on ympäri vuoden vähintään se 30C mutta jos ei ihan pakko ole mennä elokuussa niin en menisi. Monet paikat on kiinni kun turistit puuttuu ja vettä voi tulla todella rankasti. Mutta kukin tavallaan mutta minulle ainoa oikea aika on vuoden vaihde kun täällä on pimeää ja pakkasta reilut 20 astetta.

• Kkkkk-

Itse olen lähössä elokuussa Phuketiin ja olen aiemminkin käynyt Thaimaassa kesällä. Kesällä siellä ei ole paljoa turisteja, joten hinnat ovat alhaisempia eikä tosiaan tarvi kestää 10000 muuta suomalaista. Ainakin minun reissujen aikana on saanut ehkä joka toinen päivä, mutta vain 10-15min kerralla. Koskaan ei ole satanut koko päivää ja joka päivä olen auringosta saanut nauttia ;) Kannattaa ehdottomasti mennä kesällä, muut suomalaiset voi rauhassa nauttia toisten seurasta vuoden vaihteessa.

• höpö höpö

kyllä taikkuihin mennään kun täällä on pimeää ja -30 pakkasta. Kesät aina Suomessa mökillä. Puhu mitä puhut mutta en ikinä lähtisi taikkuin kun siellä on sadekausi.

• thaimaa 22s kerta

13.8 thaimaaseen!!! jääkää toki mökkeilemään :)

• 08.12. menen minä

täällä on vuoden parhaimmat kelit elokuussa ja ei ole ei enää edes itikoita kuin niitä on Thaimaassa elokuussa. Sataa ja ukkostaa koko ajan. En ikinä lähtisi Thaimaahan kun täällä on kesä...mitä ihmeen järkeä siinä on?
        Ja kuuluu sanoa että 13.08. Thaimaahan...vai menetkö myös Suomeeseen...tai Ruotsiiseen....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5150
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      124
      1643
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1519
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1436
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1215
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1110
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      999
    9. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      19
      906
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      827
    Aihe