Heips,
Onko jollakin kokemusta phuketista elokuussa?Lämmintä kuulema noin 30 asetetta ja vähän voi sadella?Pärjääkö iltaisella lyhythihaisella vai pitääkö pakata lämpimämpää vaatetta mukaan?Kiitti jo etukäteen :)
Phuket elokuussa
6
530
Vastaukset
- -
Kesäisin sadekausi ja elokuussa kylläkin voi sataa vettä mutta t-paidalla pärjää muistaa vain pakata sateenvarjon mukaan.
- jouluksi 2012
Thaimaassa on ympäri vuoden vähintään se 30C mutta jos ei ihan pakko ole mennä elokuussa niin en menisi. Monet paikat on kiinni kun turistit puuttuu ja vettä voi tulla todella rankasti. Mutta kukin tavallaan mutta minulle ainoa oikea aika on vuoden vaihde kun täällä on pimeää ja pakkasta reilut 20 astetta.
- Kkkkk-
Itse olen lähössä elokuussa Phuketiin ja olen aiemminkin käynyt Thaimaassa kesällä. Kesällä siellä ei ole paljoa turisteja, joten hinnat ovat alhaisempia eikä tosiaan tarvi kestää 10000 muuta suomalaista. Ainakin minun reissujen aikana on saanut ehkä joka toinen päivä, mutta vain 10-15min kerralla. Koskaan ei ole satanut koko päivää ja joka päivä olen auringosta saanut nauttia ;) Kannattaa ehdottomasti mennä kesällä, muut suomalaiset voi rauhassa nauttia toisten seurasta vuoden vaihteessa.
- höpö höpö
kyllä taikkuihin mennään kun täällä on pimeää ja -30 pakkasta. Kesät aina Suomessa mökillä. Puhu mitä puhut mutta en ikinä lähtisi taikkuin kun siellä on sadekausi.
- thaimaa 22s kerta
13.8 thaimaaseen!!! jääkää toki mökkeilemään :)
- 08.12. menen minä
täällä on vuoden parhaimmat kelit elokuussa ja ei ole ei enää edes itikoita kuin niitä on Thaimaassa elokuussa. Sataa ja ukkostaa koko ajan. En ikinä lähtisi Thaimaahan kun täällä on kesä...mitä ihmeen järkeä siinä on?
Ja kuuluu sanoa että 13.08. Thaimaahan...vai menetkö myös Suomeeseen...tai Ruotsiiseen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832274
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722030Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441963- 1281670
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661582Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1931499Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771231Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321114Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni771093- 711083