Phuket elokuussa

Hemuli

Heips,

Onko jollakin kokemusta phuketista elokuussa?Lämmintä kuulema noin 30 asetetta ja vähän voi sadella?Pärjääkö iltaisella lyhythihaisella vai pitääkö pakata lämpimämpää vaatetta mukaan?Kiitti jo etukäteen :)

6

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

      Kesäisin sadekausi ja elokuussa kylläkin voi sataa vettä mutta t-paidalla pärjää muistaa vain pakata sateenvarjon mukaan.

    • jouluksi 2012

      Thaimaassa on ympäri vuoden vähintään se 30C mutta jos ei ihan pakko ole mennä elokuussa niin en menisi. Monet paikat on kiinni kun turistit puuttuu ja vettä voi tulla todella rankasti. Mutta kukin tavallaan mutta minulle ainoa oikea aika on vuoden vaihde kun täällä on pimeää ja pakkasta reilut 20 astetta.

    • Kkkkk-

      Itse olen lähössä elokuussa Phuketiin ja olen aiemminkin käynyt Thaimaassa kesällä. Kesällä siellä ei ole paljoa turisteja, joten hinnat ovat alhaisempia eikä tosiaan tarvi kestää 10000 muuta suomalaista. Ainakin minun reissujen aikana on saanut ehkä joka toinen päivä, mutta vain 10-15min kerralla. Koskaan ei ole satanut koko päivää ja joka päivä olen auringosta saanut nauttia ;) Kannattaa ehdottomasti mennä kesällä, muut suomalaiset voi rauhassa nauttia toisten seurasta vuoden vaihteessa.

      • höpö höpö

        kyllä taikkuihin mennään kun täällä on pimeää ja -30 pakkasta. Kesät aina Suomessa mökillä. Puhu mitä puhut mutta en ikinä lähtisi taikkuin kun siellä on sadekausi.


    • thaimaa 22s kerta

      13.8 thaimaaseen!!! jääkää toki mökkeilemään :)

      • 08.12. menen minä

        täällä on vuoden parhaimmat kelit elokuussa ja ei ole ei enää edes itikoita kuin niitä on Thaimaassa elokuussa. Sataa ja ukkostaa koko ajan. En ikinä lähtisi Thaimaahan kun täällä on kesä...mitä ihmeen järkeä siinä on?
        Ja kuuluu sanoa että 13.08. Thaimaahan...vai menetkö myös Suomeeseen...tai Ruotsiiseen....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe