Telkkarin Yle Areena ei tunnu päivittyvän millään, eli siellä on tarjolla vain ne samat ohjelmat kuin muutama päivä sittenkin. Olen painanut päivitä-nappia ja tarkistanut että uusimmat näytetään ensin, mutta silti uutuuksia ei tule.
Mikä tähän on avuksi, tai jos asia johtuu vain viikonlopputauosta niin missä vaiheessa Areena sitten alkaa taas päivittyä?
Sony Bravian käyttäminen
4
186
Vastaukset
- Uusi Yle Areena
Oletko kokeillut uuden areenan toimintaa http://areena-beta.yle.fi/ng/areena/tv ?
- Tällä..
varsinaisella tietokoneella millä nyt kirjoittelen, niin uusi areena näkyy hyvin. Olkkarin telkkarissa puolestaan ei näy kaikki mitä tietokoneelta on katsottavissa.
- Uusi Yle Areena
Kun PC:llä menee Ylen Areenaan, niin ruutuun ilmestyy kysymys: Haluatko kokeilla uutta Areenaa.
Jos siihen vastaa kieltävästi, niin sitten mennään vanhaan systeemiin, joka päivittyy edelleen vanhaan tahtiin.
Jos sattuu painamaan enteriä, niin silloin mennään aina suoraan uudelleen beta-versioon. Onko sinulle käynyt näin Braviasi kanssa? - LG
Saakos sen Sonyn selaushistorian ja välimuistin tyhjennettyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689