Olisi tarkoitus laittaa remontin yhteydessä keittiön kodinkoneet uusiksi ja
tuolta Kodinkonekaupasta tuntuisi ainakin äkkisilmäykseltä löytyvän hyvä valikoima ja kohtuuuhinnat (toimitus kotiin 0€).
Onko minkälaisia kokemuksia (toimitukset, asiakaspalvelu jne)?
Kodinkonekauppa.fi
4
178
Vastaukset
- Ei ole kokemuksia
Mainostusyrityksiä on olemassa monenlaisia... Kaikista niistä kuitenkin näkyy läpi.
- Ei valittamista
Itse tilasin Electrolux:n paketin, joka maksoi alle 1500€. Toimitusajasta en niin tiedä, kun halusin koneet vasta parin viikon päästä.. 2 viikon kuluttua Itellan miehet toi koneet sisälle asti ja ei ollut valittamista. Asiakaspalvelusta ei ole kokemusta, kun ei tarvinnut ottaa yhteyttä. Sähköpostilla tuli kuitenkin kuittaus tilaukseen seuraavana päivänä.
- kiitos ei
kokemuksia on. huonoja.
- kooklettaja
Ei ole kokemuksia, mutta yritys näyttää toimivan Tampereella (Tesomassa) kerrostalokaksiosta käsin (vakuutusyhtiö Ilmarisen vuokra-asunto) Mitenköhän mahtaa ongelmatapauksissa hoitua ns. jälkihoito tai ylipäätänsä tavoitettavuus ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad601128- 42871
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 72542