Hei.
Vietin muutaman päivän ihanan miehen kanssa, tuleekohan tästä suurempikin juttu... Olemme tunteneet toisemme kohta vuoden ja tuntuu, että suhde syvenee. Hän on minua vanhempi. Sitä mietin, että voinko luottaa häneen. Miettiikö hän ikäeroamme...ja iän tuomia muutoksia. Jos meille kehkeytyy suhde niin mahtaako olla kuinka mustasukkainen, liian hallitseva... Jokin minua nyt mietityttää tässä...Mutta toisaalta taas hän vetää minua puoleensa syvällisillä keskusteluilla ja ihanalla kohtelulla.
Kiitos, jos kerkeät vastata
Kissalepakko...
3
114
Vastaukset
mietit liikaa ajat pois . sinun pitää kuunella vain varoitus kellojen helinää ei pohtia . Elä ikää elä hallisvuutta vaa sitä mitä tunnet ja olet hänen kanssa.
jos kellot on varoitus niin mieti vasta silloin ei yhtää aikaisemin.- MariSusanna
Kiitos tästä.
Ihan mahdottoman ihanaahan minun on tän miehen kanssa olla. Eipä kukaan ole minua noin kohdellut ja huomioinut. Ehkäpä sen takia mietinkin, että onko tähän koira haudattuna, jota en näe/halua nähdä... En ole tottunut sellaiseen kohteluun, jollaista nyt saan.
Mahdatko tarkoittaa, että varoitus kellot soi jo? Enpä ole sitä kuullut... sitä kun alkaa tuntuu et jotain on todella pielessä ja yleensä silloin varoitus kellot soi . ja jälkeen päin tajuu usein mitä se loppu pelissä oli se iso varoitus ääni sielussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174586
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731657Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291525Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 211199
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221165- 119985
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171924