Poliittinen Auervaara

hunksz

Mietin tuota uusinta politiikkalässyaloitusta ja aloin miettimään miten ja miksi Eduskuntamme on olemassa.
Sehän on selvää että jokainen 60 äänestää kaikissa vaaleissa ja on hän aina nero, fiksu ja filmaattinen, ainakaan naiset tuskin menevät vaalitelttaan ilman meikkiä, kameraa kun voi olla siellä.

Otetaas vaikka minut, älykäs, hyvin kirjoittava sujuvasanainen mies.
Ja minusta tehtäisiin ministeri.
Enkö olisikin helppo uhri kokeneelle naisvirkamiehelle?
Vanhemmallekin.
Auervaaralle joka monimutkaisin sanankääntein kertoisi miksi Hylkeiden pitää saada syödä Itämeren Lohet ja repiä eteensä osuvat verkot.
Vakuuttaen että Eduskunta, vuodelta 1988 on hyväksynyt valtiosopimuksen jota enää ei voi muuttaa, ilman että Vanuatun ja Tongan Kuninkaat hyväksyvät muutoksen, osana Sinievätonnikalan kalastusrajoituksen höllentämistä.
Vaikka en olekaan poppari tai tissimalli, niin helppo nakki taitaisin olla?
Voisiko olla että jatkossakin äänestäisitte kauniita ja rohkeita, tai ymmärtämättömiä telakkahitsareita?

H. :)

22

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k/k

      Et oo tissimalli? mitä ne kaverit juttelee et ostat t-pairan rintaliivien kanssa?
      Taitavat valehrella.

      • k/k

        Minä olisin sopinut tissimalliksi aikoinaan.
        Vaan mahoton mahani olisi pilannut kokonaisvaikutelman.
        Kirjoitit aikasti omituisen kommentin?
        Oot sie se aito Anceli?
        H.


      • hunksz kirjoitti:

        k/k

        Minä olisin sopinut tissimalliksi aikoinaan.
        Vaan mahoton mahani olisi pilannut kokonaisvaikutelman.
        Kirjoitit aikasti omituisen kommentin?
        Oot sie se aito Anceli?
        H.

        Kyllä, me olemme k/k:n kanssa sulautuneet yhteen, vuosien ystävyys on vihdoin johtanut tähän.
        Minä olen hän ja hän on minä.

        Pölvästi.


      • k/k
        Anceli kirjoitti:

        Kyllä, me olemme k/k:n kanssa sulautuneet yhteen, vuosien ystävyys on vihdoin johtanut tähän.
        Minä olen hän ja hän on minä.

        Pölvästi.

        Enkelin ääni ja kiusatun käret,otappa siitä selvää.
        Vähemmänkin vainoharhainen menee sekasin.


      • k/k kirjoitti:

        Enkelin ääni ja kiusatun käret,otappa siitä selvää.
        Vähemmänkin vainoharhainen menee sekasin.

        Mutta hieno yhdistelmä, saa heikkopäisemmän hämilleen.
        Saati noin epäluuloisen kuin tämän herra Auervaaran.


    • äänestäisin toista

      Joskus telakkahitsari voi ymmärtää enemmän kuin tyhjää louskuttava Auervaara.

      • "äänestäisin toista"

        Puolassahan tuo muinoin toimi, meillä ovat työntekijät raakasti ulkoistettuja, palkkansa vuoksi varovaisia miehiä.
        Äänestävätköhän he varovaisesti, etujensa puolesta vai maansa edun puolesta?
        H.


    • Kannatan ehdottamasi avustajaa kyseiselle ministerille,itte olisin halunnut hänen lupaavan ikuisen myötätuulen pyöräilijöille.
      Kannatan siis häntä korkeaan poliittiseen virkaan,eiköhän romaniasta löytyis joku neuvontapiste sen maan kansalaisten opastajalle.

      • Sä oot sellanen höpötin josta tykkään.


      • Ei nökötin,istua nöpöttää voit.
        Ollaan vaan ilosia ja silosia


    • Koulut

      Mikä peruskoulutus sulla on Hönksötin?
      Kirjoittelet välillä niin ihmeellisiä sanoja isolla kirjaimella että kerroppas nyt meille kaikille mitä kouluja olet käynyt. Muutakin kuin elämänkoulua.

      • Koulut

        Siis hunksz:lle oli tarkoitettu.


      • Ne pisteeet pilkut ja kiljasumerkit,kallea lainaten on meille tavantallaajille asetettuja ansoja.hoksottimia testaa.
        Riemumaisterin ja oloneuvoksen tasolla vähintään on meiän kaikkien suosikki


      • demeter
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Ne pisteeet pilkut ja kiljasumerkit,kallea lainaten on meille tavantallaajille asetettuja ansoja.hoksottimia testaa.
        Riemumaisterin ja oloneuvoksen tasolla vähintään on meiän kaikkien suosikki

        Kai hunksi sentään uimamaisteri on ? Pysyy niin hyvin pinnallakin. .))
        Ei uppoa vaikka miten tykitetään...


      • demeter kirjoitti:

        Kai hunksi sentään uimamaisteri on ? Pysyy niin hyvin pinnallakin. .))
        Ei uppoa vaikka miten tykitetään...

        Määrätynlainen pää auttaa kellumises


      • lillilliirum
        Koulut kirjoitti:

        Siis hunksz:lle oli tarkoitettu.

        @ Koulut

        Hunksi kirjoittaa huvikseen omalla tyylillään, ärsyttääkseen ja saapahan siten oikojia, joille nauraa partaansa, jos se hänellä on. :))
        Olen aikoinaan minäkin nyylännyt häntä.

        On täällä muitakin tyylittelijöitä. Tänne kun mahtuu, jos suinkin uskaltaa mahduttautua.


      • demeter
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Määrätynlainen pää auttaa kellumises

        Sinä sen sanoit, k/k..))


      • Pupää mikä puupää
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Määrätynlainen pää auttaa kellumises

        @koti-kiusattu

        Joo eikös se vanha sanontakin sano että autuaita ovat puupäät sillä he pysyvät pinnalla;D


      • Koulut
        lillilliirum kirjoitti:

        @ Koulut

        Hunksi kirjoittaa huvikseen omalla tyylillään, ärsyttääkseen ja saapahan siten oikojia, joille nauraa partaansa, jos se hänellä on. :))
        Olen aikoinaan minäkin nyylännyt häntä.

        On täällä muitakin tyylittelijöitä. Tänne kun mahtuu, jos suinkin uskaltaa mahduttautua.

        => lillilliirum


        En mä usko että se huvikseen kirjoittelee ihmepaikoissa isolla kirjaimella, siis mun mielestä ihan päin peräreikää.
        Kyllä sen huomaa että se ihan TOSISSAAN kirjoittelee. Kuten esim. Kesäkuu tai Tiistai yms.
        Huomaa että kansakoulun on välttävästi suorittanut.
        Nuo asiat nimittäin opeteltiin jo kansakoulussa.
        Ei ole ukkeli itse kommentoinut asiaa, miksiköhän, vaikka aina yleensä on kärkkäästi kirjoittamassa jos joku jotain kritisoi.


      • meeriamanda
        Pupää mikä puupää kirjoitti:

        @koti-kiusattu

        Joo eikös se vanha sanontakin sano että autuaita ovat puupäät sillä he pysyvät pinnalla;D

        Jotenkin, annettais olla?


      • lillilliirum
        Koulut kirjoitti:

        => lillilliirum


        En mä usko että se huvikseen kirjoittelee ihmepaikoissa isolla kirjaimella, siis mun mielestä ihan päin peräreikää.
        Kyllä sen huomaa että se ihan TOSISSAAN kirjoittelee. Kuten esim. Kesäkuu tai Tiistai yms.
        Huomaa että kansakoulun on välttävästi suorittanut.
        Nuo asiat nimittäin opeteltiin jo kansakoulussa.
        Ei ole ukkeli itse kommentoinut asiaa, miksiköhän, vaikka aina yleensä on kärkkäästi kirjoittamassa jos joku jotain kritisoi.

        Ilmeisen vehreä ja vihreä olet, palstoilla
        Jo vuosia häntä lukeneena, on hänelle asiasta huomauteltu, uudestaan ja uudestaan.
        Minäkin möläyttelin Suomalaisten etukirjaimesta, mutta, hunksimme on luonut oman hunksi-kielensä, eikä hän siitä mihinkään periksi anna. Se hälle suotakoon, onhan täällä meitä muitakin, omanlaisiamme.

        Vaikkei olekaan minun asiani, mutta tarkkana kakarana, muistelen, että keskikoulun hän on läpäissyt. Uskon miehen urallaan saaneen sangen monisäikeisen koulutuksen, jonka hän on sisäänsä säilönyt, ynnä sitä sisällään miettien jalostanut. Kuin myös kokemuksen, ja jopa taituruuden.

        Itse ei minun ole pakko pitää persoonastaan, mutta uskaliaasta ja sisäsykähtelevästä, sanoin soljuttelevasta tyylistään kykenen tykkäämään.
        Tiettyyn rajaan asti.
        Sanoistaan pidän, harvoin sanojen sisältämistä aatoksista.

        Minusta meidän kaikkien ei tarvi salarakastaa kohteiamme, riittää, kun sanoa saa.
        Muistaakseni elokuvamme päähenkilö köllii aikaisin, kuin minunkin pitäisi opetella.
        Hunksimme nauraa taas partaamme, tai parrattomuuteensa, aamulla. Virkkuna.
        Antaos anteeksi, jos noin olen havainnoinut? :)) ♥
        .


    • Ihana kansa!

      Yli 90% suomalaisista ilmoittaa rakastavan
      luontoa. Yhtä moni ilmoittaa vihaavansa luon-
      nonsuojelua. Ja se on loogista, vai mitä?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe