Poliittinen Auervaara

Mietin tuota uusinta politiikkalässyaloitusta ja aloin miettimään miten ja miksi Eduskuntamme on olemassa.
Sehän on selvää että jokainen 60 äänestää kaikissa vaaleissa ja on hän aina nero, fiksu ja filmaattinen, ainakaan naiset tuskin menevät vaalitelttaan ilman meikkiä, kameraa kun voi olla siellä.

Otetaas vaikka minut, älykäs, hyvin kirjoittava sujuvasanainen mies.
Ja minusta tehtäisiin ministeri.
Enkö olisikin helppo uhri kokeneelle naisvirkamiehelle?
Vanhemmallekin.
Auervaaralle joka monimutkaisin sanankääntein kertoisi miksi Hylkeiden pitää saada syödä Itämeren Lohet ja repiä eteensä osuvat verkot.
Vakuuttaen että Eduskunta, vuodelta 1988 on hyväksynyt valtiosopimuksen jota enää ei voi muuttaa, ilman että Vanuatun ja Tongan Kuninkaat hyväksyvät muutoksen, osana Sinievätonnikalan kalastusrajoituksen höllentämistä.
Vaikka en olekaan poppari tai tissimalli, niin helppo nakki taitaisin olla?
Voisiko olla että jatkossakin äänestäisitte kauniita ja rohkeita, tai ymmärtämättömiä telakkahitsareita?

H. :)

22

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k/k

Et oo tissimalli? mitä ne kaverit juttelee et ostat t-pairan rintaliivien kanssa?
      Taitavat valehrella.

• k/k

Minä olisin sopinut tissimalliksi aikoinaan.
        Vaan mahoton mahani olisi pilannut kokonaisvaikutelman.
        Kirjoitit aikasti omituisen kommentin?
        Oot sie se aito Anceli?
        H.

• hunksz kirjoitti:

k/k

Minä olisin sopinut tissimalliksi aikoinaan.
        Vaan mahoton mahani olisi pilannut kokonaisvaikutelman.
        Kirjoitit aikasti omituisen kommentin?
        Oot sie se aito Anceli?
        H.

Kyllä, me olemme k/k:n kanssa sulautuneet yhteen, vuosien ystävyys on vihdoin johtanut tähän.
        Minä olen hän ja hän on minä.

Pölvästi.

• k/k
        Anceli kirjoitti:

Kyllä, me olemme k/k:n kanssa sulautuneet yhteen, vuosien ystävyys on vihdoin johtanut tähän.
        Minä olen hän ja hän on minä.

Pölvästi.

Enkelin ääni ja kiusatun käret,otappa siitä selvää.
        Vähemmänkin vainoharhainen menee sekasin.

• k/k kirjoitti:

Enkelin ääni ja kiusatun käret,otappa siitä selvää.
        Vähemmänkin vainoharhainen menee sekasin.

Mutta hieno yhdistelmä, saa heikkopäisemmän hämilleen.
        Saati noin epäluuloisen kuin tämän herra Auervaaran.

• äänestäisin toista

Joskus telakkahitsari voi ymmärtää enemmän kuin tyhjää louskuttava Auervaara.

• "äänestäisin toista"

Puolassahan tuo muinoin toimi, meillä ovat työntekijät raakasti ulkoistettuja, palkkansa vuoksi varovaisia miehiä.
        Äänestävätköhän he varovaisesti, etujensa puolesta vai maansa edun puolesta?
        H.

• Kannatan ehdottamasi avustajaa kyseiselle ministerille,itte olisin halunnut hänen lupaavan ikuisen myötätuulen pyöräilijöille.
      Kannatan siis häntä korkeaan poliittiseen virkaan,eiköhän romaniasta löytyis joku neuvontapiste sen maan kansalaisten opastajalle.

• Sä oot sellanen höpötin josta tykkään.

• Ei nökötin,istua nöpöttää voit.
        Ollaan vaan ilosia ja silosia

• Koulut

Mikä peruskoulutus sulla on Hönksötin?
      Kirjoittelet välillä niin ihmeellisiä sanoja isolla kirjaimella että kerroppas nyt meille kaikille mitä kouluja olet käynyt. Muutakin kuin elämänkoulua.

• Koulut

Siis hunksz:lle oli tarkoitettu.

• Ne pisteeet pilkut ja kiljasumerkit,kallea lainaten on meille tavantallaajille asetettuja ansoja.hoksottimia testaa.
        Riemumaisterin ja oloneuvoksen tasolla vähintään on meiän kaikkien suosikki

• demeter
        koti-kiusattu kirjoitti:

Ne pisteeet pilkut ja kiljasumerkit,kallea lainaten on meille tavantallaajille asetettuja ansoja.hoksottimia testaa.
        Riemumaisterin ja oloneuvoksen tasolla vähintään on meiän kaikkien suosikki

Kai hunksi sentään uimamaisteri on ? Pysyy niin hyvin pinnallakin. .))
        Ei uppoa vaikka miten tykitetään...

• demeter kirjoitti:

Kai hunksi sentään uimamaisteri on ? Pysyy niin hyvin pinnallakin. .))
        Ei uppoa vaikka miten tykitetään...

Määrätynlainen pää auttaa kellumises

• lillilliirum
        Koulut kirjoitti:

Siis hunksz:lle oli tarkoitettu.

@ Koulut

Hunksi kirjoittaa huvikseen omalla tyylillään, ärsyttääkseen ja saapahan siten oikojia, joille nauraa partaansa, jos se hänellä on. :))
        Olen aikoinaan minäkin nyylännyt häntä.

On täällä muitakin tyylittelijöitä. Tänne kun mahtuu, jos suinkin uskaltaa mahduttautua.

• demeter
        koti-kiusattu kirjoitti:

Sinä sen sanoit, k/k..))

• Pupää mikä puupää
        koti-kiusattu kirjoitti:

@koti-kiusattu

Joo eikös se vanha sanontakin sano että autuaita ovat puupäät sillä he pysyvät pinnalla;D

• Koulut
        lillilliirum kirjoitti:

@ Koulut

Hunksi kirjoittaa huvikseen omalla tyylillään, ärsyttääkseen ja saapahan siten oikojia, joille nauraa partaansa, jos se hänellä on. :))
        Olen aikoinaan minäkin nyylännyt häntä.

On täällä muitakin tyylittelijöitä. Tänne kun mahtuu, jos suinkin uskaltaa mahduttautua.

=> lillilliirum

En mä usko että se huvikseen kirjoittelee ihmepaikoissa isolla kirjaimella, siis mun mielestä ihan päin peräreikää.
        Kyllä sen huomaa että se ihan TOSISSAAN kirjoittelee. Kuten esim. Kesäkuu tai Tiistai yms.
        Huomaa että kansakoulun on välttävästi suorittanut.
        Nuo asiat nimittäin opeteltiin jo kansakoulussa.
        Ei ole ukkeli itse kommentoinut asiaa, miksiköhän, vaikka aina yleensä on kärkkäästi kirjoittamassa jos joku jotain kritisoi.

• meeriamanda
        Pupää mikä puupää kirjoitti:

@koti-kiusattu

Joo eikös se vanha sanontakin sano että autuaita ovat puupäät sillä he pysyvät pinnalla;D

Jotenkin, annettais olla?

• lillilliirum
        Koulut kirjoitti:

=> lillilliirum

En mä usko että se huvikseen kirjoittelee ihmepaikoissa isolla kirjaimella, siis mun mielestä ihan päin peräreikää.
        Kyllä sen huomaa että se ihan TOSISSAAN kirjoittelee. Kuten esim. Kesäkuu tai Tiistai yms.
        Huomaa että kansakoulun on välttävästi suorittanut.
        Nuo asiat nimittäin opeteltiin jo kansakoulussa.
        Ei ole ukkeli itse kommentoinut asiaa, miksiköhän, vaikka aina yleensä on kärkkäästi kirjoittamassa jos joku jotain kritisoi.

Ilmeisen vehreä ja vihreä olet, palstoilla
        Jo vuosia häntä lukeneena, on hänelle asiasta huomauteltu, uudestaan ja uudestaan.
        Minäkin möläyttelin Suomalaisten etukirjaimesta, mutta, hunksimme on luonut oman hunksi-kielensä, eikä hän siitä mihinkään periksi anna. Se hälle suotakoon, onhan täällä meitä muitakin, omanlaisiamme.

Vaikkei olekaan minun asiani, mutta tarkkana kakarana, muistelen, että keskikoulun hän on läpäissyt. Uskon miehen urallaan saaneen sangen monisäikeisen koulutuksen, jonka hän on sisäänsä säilönyt, ynnä sitä sisällään miettien jalostanut. Kuin myös kokemuksen, ja jopa taituruuden.

Itse ei minun ole pakko pitää persoonastaan, mutta uskaliaasta ja sisäsykähtelevästä, sanoin soljuttelevasta tyylistään kykenen tykkäämään.
        Tiettyyn rajaan asti.
        Sanoistaan pidän, harvoin sanojen sisältämistä aatoksista.

Minusta meidän kaikkien ei tarvi salarakastaa kohteiamme, riittää, kun sanoa saa.
        Muistaakseni elokuvamme päähenkilö köllii aikaisin, kuin minunkin pitäisi opetella.
        Hunksimme nauraa taas partaamme, tai parrattomuuteensa, aamulla. Virkkuna.
        Antaos anteeksi, jos noin olen havainnoinut? :)) ♥
        .

• Ihana kansa!

Yli 90% suomalaisista ilmoittaa rakastavan
      luontoa. Yhtä moni ilmoittaa vihaavansa luon-
      nonsuojelua. Ja se on loogista, vai mitä?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      27
      19667
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      76
      6670
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      28
      6316
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      99
      6095
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      43
      5949
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      101
      5831
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      63
      5255
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      45
      4970
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      60
      4300
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      50
      3920
    Aihe