mikon madonluvut

mikkol and und

mikkolund se katkaisi tänään pitkän hiljaisuutensa lehdessä.
ilmoitti siinä etukäteen kaikelle kansalle, että tänään Aino-Kaisa Pekonen ja muut valtuutetut katsovat yhdessä, millaisen totuuden edessä olemme.
Pekonen mainitaan erityisesti, kun oli antanut virheellistä tietoa kansalais-
aktiivi sutisella kaupungin taloudellisesta tilanteesta ts sutisen huoli on
aiheellinen
kaupunki kun on satsannut seiniin, mm. kouluihin ja rahat on nyt loppu eikä
lund ole tietenkään ollut niitä päätöksiä tekemässä, ainakaan kertaakaan
sellaista tietoa ole tullut.
ei varmaaan ihme, jos oppositiossa on ollut.
Ei halvan rahan aikana kannata lainaa ottaa ja korjata lasten ja vanhusten
tiloja ja sitäkautta oppimis ja -elinoloja.
tuskin tulee mitään lukuja, mita Lopella on tehty. Siitä saa vain uuden valitus-
virren lehteen, että kyllä Lopella (ennakoi jo). Tuskin siellä kukaan Kj:ltä
sitä vaati, vaan se haluttiin tehdä.

14

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjuyuiio

      Kalliin rakentamisen (työvoimakulut ja materiaalit byrokratia) aikana seiniin ei kannattaisi satsata, velkarahalla. Velanoton m inimoimisena kaupunki voisi käyttää tehokkaammin työllistämistöitä julkisen infran parantamiseen. Esim. jäähallin rakentamisessa/laajentamisessa kaupunki voisi velvoittaa urakoitsijan käyttämään paikallisia työttömiä vastaostoina hallin rakentamisessa.

      • Päällysmiäs Reiska

        kortistosa ei loju yhtäkään osaavaa ukkoo.
        itekki olen joutunu tuontimiähiin turvautumaan, ei silti kovia ne on hommii
        painaa.
        unkaristaki oli joku aika takaperin kaheksan ukkoo työmaalla, niin ne paino
        yötä myöten urakalla, välistä nukkumussa jonkun tunnin poikkesivat.
        ruokana niillä oli jotain porskeittoo isossa paalussa keittivät tulopäivänä
        ja sitä vaan söivät.
        palkkansa ansaitsivat ja mielellään otan uudelleenki.
        ainoo huano puoli oli, et se pirun keitto lievästi sanottuna tuoksu, varmaan
        olivat panneet valkosipuliin aikalailla, kun äijillä oli jatkuva hiki päällä koko
        keikan ajan.


      • kokoomus
        Päällysmiäs Reiska kirjoitti:

        kortistosa ei loju yhtäkään osaavaa ukkoo.
        itekki olen joutunu tuontimiähiin turvautumaan, ei silti kovia ne on hommii
        painaa.
        unkaristaki oli joku aika takaperin kaheksan ukkoo työmaalla, niin ne paino
        yötä myöten urakalla, välistä nukkumussa jonkun tunnin poikkesivat.
        ruokana niillä oli jotain porskeittoo isossa paalussa keittivät tulopäivänä
        ja sitä vaan söivät.
        palkkansa ansaitsivat ja mielellään otan uudelleenki.
        ainoo huano puoli oli, et se pirun keitto lievästi sanottuna tuoksu, varmaan
        olivat panneet valkosipuliin aikalailla, kun äijillä oli jatkuva hiki päällä koko
        keikan ajan.

        Et ossaa olla toisilla elämä raskasta, se kajukin vielä. Tulopäivänä kun keittää ja vaik ei ois ku pari viikkoo keikalla, haisee siinä jo muukin kuin sipuli


      • 8977446446
        Päällysmiäs Reiska kirjoitti:

        kortistosa ei loju yhtäkään osaavaa ukkoo.
        itekki olen joutunu tuontimiähiin turvautumaan, ei silti kovia ne on hommii
        painaa.
        unkaristaki oli joku aika takaperin kaheksan ukkoo työmaalla, niin ne paino
        yötä myöten urakalla, välistä nukkumussa jonkun tunnin poikkesivat.
        ruokana niillä oli jotain porskeittoo isossa paalussa keittivät tulopäivänä
        ja sitä vaan söivät.
        palkkansa ansaitsivat ja mielellään otan uudelleenki.
        ainoo huano puoli oli, et se pirun keitto lievästi sanottuna tuoksu, varmaan
        olivat panneet valkosipuliin aikalailla, kun äijillä oli jatkuva hiki päällä koko
        keikan ajan.

        Kandeis tulla tänne todellisuuteen hetkeksi, niin provotkin voisivat olla uskottavampia.


    • 555455

      Kirjoittelee muka jonain toisena ja vastailee omiin juttuihinsa luullen, ettei kukaan hoksaa, vaikka koko kaupunki tietää, kuka on kyseessä.

    • moninimimerkkeilijä?

      Joo niin se on tiettävästi tehnyt aina. Mikäs sen kivempaa onkaan kuin itsensä kehuminen tai toisten haukkuminen toisen nimimerkin suojasta. Ja kukaan ei huomaa, ei ei.....

      Vaihtaa vaan tyyliä niin menee täydestä kuin häkä ainakin siihen oppimattomampaan vaalikarjaan. Hm... missäs muuten mahtaa tämä suuri ihailijansa ja kehujansa nimimerkki "... kaksi marjaa?" luuraillakaan. On ollut palstalta poissa aika tarkkaan saman ajan kuin ihailunsa kohdekin ; )
      Niin ja "Tienhaaran Antti" ja "Töllin Liisa" ja "hämeenlinnalainen" ja "hyvinkääläinen" ja "Edistyksen Erkki" ja "Spartakus" ja "Seneca" ja mitä niitä nyt kaikkia olikaan. Kymmenittäin kuitenkin.

    • hyvä niin

      Ei ole kuulunu ei näkyny, kaivanneeko joku.
      Oli muuten pirun pitkä; jos ...kaksi marja? sallii tuon "epäjumalan
      nimen mainittavan, mutta mainitsen silti, jonkun Sara Syyrakin puolustuspuhe
      2007-2011, on siinä pantu paskaa näyttävästi suoltaen.
      Tuosta yläpuolisesta nimimerkkiryppäästä voi poimia ainakin latinanperäiset
      tyypit pois, jotka ovat marjahemmon harhoissa tekaistuja nikkejä.
      Munkit kirkkolatinoineen sekä muine höpinöineen ja ennenkaikkea saata-
      nallisine linkkisekasotkuineen on tämän olion tavaramerkkejä, jotka joh-
      tavat ympäriämpäri Suomi24 -foorumin.
      Saa nähdä, että ilmestyykö se vielä tänne, kun on vaalitkin tulossa.

      Sitä voisi luulla jopa Hämeenlinnan poliittiseksi salapoliisiksi K. Iikkalaksi,
      jossain toisessa olomuodossa.

      Taitaa olla marja"puurona" koko munkki.

      • +/- generaattori

        Mitä se tällä tekisi, kun on oma kampanjakin ajettavana?
        /- generaattori


      • +/- generaattori
        +/- generaattori kirjoitti:

        Mitä se tällä tekisi, kun on oma kampanjakin ajettavana?
        /- generaattori

        /- generaattori
        Näkyy koekäytettävän näyttävästi ääntenlaskua varten; toimii!


      • mersupersu

        mut jos se on se? tai joku sen frendi, niinko mikulki yhteinen frendi
        mee ja tee, who cares
        siis toi Iikkala, ainaski silläki on niitä toisiaminiä, sekin huvittelu, provo merkki mikälie kokoomusnuari, jokulie.
        kivahan se on välillä läppää heittää vakavan asian väliin.
        se rupes persuksi luin sieltä, eikä oikein porukka tykänny sellasesta,
        kova pudotus silläkin narsipaanilla kirjoittajien silmissä.
        mut ei kai hätiä mitiä, onhan noita nimiä mistä ottaa, kun ei oikein
        oma enää ole huudos.


    • ihme riitelijä

      Ihme riitelijä tuo mainittu herra Lund. Tämän päivän AP:ssa se haukkuu Höökin olevan rähmällään virkamiesten ja luottamushenkilöiden edessä. Puhuu Riihimäen "virkamiesmafiasta" ja suunnitellusta ajojahdista itseään vastaan. Tällainen henkilökohtaisuuksiin menevä törkyily ja taistelu tuulimyllyjä vastaan on juuri sitä aidointa ... kaksi marjaa? -törkytekstiä, jota tällä palstalla on vuosia luettu. Ihme on, jos jollekin jää tämänpäiväisen lehtikirjoituksen jälkeen epäselväksi marjan henkilöllisyys.

      Ihme on myös se, jollei kukaan haukutuksi tulleista ala kyselemään loukatun kunniansa perään. Oikeusjuttuahan tämä herra on jo kuulemma valmistelemassa ilmeisesti kaupunkia vastaan joten niitä hän varmaan kaipaa muutenkin.

      Riitelyllä ja syyttelyllä ja kunnianloukkauksillako tätä kaupunkia rakennetaan?

      • ...harhaluulo?

        Eipä ole nähty todisteita, että Lund olisi se ...kaksi marjaa?
        Pelkkää arvailua.
        Muutenhan se on täysi idiootti, joka pitäis päästä vaivoistaan politiikassa.
        Ne marjat löytyy ihan muualta, talvisista ja aurinkoisista maisemista.
        Hiihtoa ja golfia harrastavat kirjallisten töiden muassa.
        Vai...


    • ... Munchhausen?

      Ei todellakaan rakenneta kaupunkia lehtien palstoilla herjaamalla, riitelemällä ja oikeusjutuilla. Äänestäjienkin pitäisi jo viimeistään nyt nähdä tämä persujen kaltainen kupla. Jatkuva palstoilla oleminen, yhteistyökyvyttömyys, oman edun tavoittelu eivät ole menestyvän poliitikon tunnusmerkkejä.

      Kaupunginvaltuustoon valitun luottamushenkilön nostama oikeusjuttu kaupunkia vastaan kuulostaa lähinnä samalta kuin Paroni von Munchhausenin Ihmeelliset Seikkailut.

      • lue terkemmin lehtes

        Se vähän sapettaa, kun joku Haavisto pitää Höökiä ja Lundia
        älykkäinä; no em. lieneekin.
        Mutta se on aktiivinen kirjoittaja, sit (onko jopa politiikassa mukana),
        onkohan se muuten edes riksulainen.
        Niin olis luullut näkevän, että lundi halveeraa jatkuvasti lehden sivuilla
        kaikkia muita paitsi itteensä.
        Ja nytkin se valehteli, toisinkuin Höök, niin voi sitä sille sanoa
        kovemminkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe