Istumapaikat

Budapest.

Olipa yllätys, kun tein chec-inin Budapestin lennoille ja oli mahdollisuus varata istumapaikat ennakkoon. Tosin se maksoi 10 €/suunta, mutta priority taitaa maksaa saman.

9

1517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh heh heeeeeeeeeee

      Olisikohan se ollut CHECK IN.

      Ryanairin matkustajat eivät osaa edes kijoittaa.

      • -a

        osalle lennoista paikan voi ostaa ennakkoon. hinta on vähän kalliimpi kuin priority boarding. tuo lisäpalvelujen osto myös check-inissä on uusi ominaisuus, en ole aiemmin tuohon törmännyt.


    • jävel

      Olipa ihanaa, hiphurraa koko Suomen kansa, jeeeeeee

    • Rita

      Tulin eilen Malagasta Turkuun Ryanilla. Emme olleet tehneet paikkavarausta ja sitä ei tarvinnut todellakaan. Vain muutama oli sen tehneet lähinnä isommat perheet.
      Ainoa ylläri oli kun katsoin visalaskun niin oli veloitettu se lennon hinta Ryanilta mutta Bravofly oli lisäksi veloittanut luottokortilta 35e. Mikähän tämä juttu on?

      • borea

        Se 35e on junttilisä


      • 22

        Bravofly myy lentoja. Olitko heidän asiakkaansa? Jos et, outo juttu, selvitä ihmeessä.


    • dfsbvsadvhksadv

      Norwegianilla on saanut kokoajan varata mieleisensä istumapaikan halutessaan hintaan 6 - 12€. riippuen lennon pituudesta. Amerikoissa kierrellessäni sikäläisen halppiksen Jet Bluen lennoille istumapaikkavaraus tulee automaattisesti ilman lisähintaa ja tämä on kuulunut palveluun jo ainakin 6 vuotta siten.

      Muutenkin esim. Norwegian ja Jet Blue on sitä mitä minä kaipaan, koska palvelu on erittäin hyvää ja lippujen ostelu netistä helppoa ja selkeää. Mitään ihmeen lisäkuluja ei ammu silmille kesken lipun tilauksen, vaan lopullinen hinta kaikkine kuluineen näkyy jo aloittaessa. Ryanairilla taas meininki on ynseää ja lievä kusetuksen maku on koko toiminnassa jo heti lippujen ostosta alkaen.

      Yksi lento rynkyllä riitti minulle ja nyt lentelen kyllä Norwegianilla Europpassa lentoni.

      • FR ei kuseta

        Missä kohtaa lipunostossa Ryanair yrittää muka kusettaa? Kyllä ne etusivulla olevat 10.99€-hinnat ovat ihan lopullisia hintoja. Itsekin olen juuri ensi viikolla lähdössä tuon hintaiselle lennolle, ja juuri sen verran olen matkastani maksanut, en senttiäkään enempää.


      • Läsyyn lää
        FR ei kuseta kirjoitti:

        Missä kohtaa lipunostossa Ryanair yrittää muka kusettaa? Kyllä ne etusivulla olevat 10.99€-hinnat ovat ihan lopullisia hintoja. Itsekin olen juuri ensi viikolla lähdössä tuon hintaiselle lennolle, ja juuri sen verran olen matkastani maksanut, en senttiäkään enempää.

        No jipii! Muutatko kohta asumaan Ranairin koneeseen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe