luokkalaisen pojan kanssa saunassa

sauna girl99

Olimme perheeni mökillä viikonloppuna ja siellä oli luokkalaiseni poika perheineen koska ovat meidän tuttuja. Kun tuli saunan aika niin lapset laitettiin saunomaan keskenään (minä13v ja poika13v) en olisi halunnut mennä koska itselläni ei ollut uikkareita mukana eikä pojallakaan. Aluksi peittelimme parhaamme mukaan kunnes emme jaksaneet enää. Totesin että voivat tyttö ja poikakin olla saunassa aivan normaalisti vaikka ovatkin alasti

38

16475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sauna girl99

      Onko muilla kokemuksia?

      • ...

        Kyllä lähes sama juttu mutta meillä vanhan naapurin kanssa itse 12v ja hän 13v


      • Anonyymi
        ... kirjoitti:

        Kyllä lähes sama juttu mutta meillä vanhan naapurin kanssa itse 12v ja hän 13v

        ihan ok


    • p01k4

      ¨^^ hiano trolli. Mitalinko nyt haluat saavutuksestasi? Vai kenties ES:än?

      ei oo varsinaisia kokemuksia mutta kyllä se minusta täysin sopivaa on

    • HT

      Itelläni ei oo kokemusta moisesta, mutta sekasauna kuuluu suomalaiseen sauna kulttuuriin.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Siinä se häpeä katoaa. Jos haluttaisiin uskonnollisesti perustella niin Jumalahan loi ihmiset alasti ja se ihmisen häpeä omasta itsestään oli se syntisyyden alku. Uskoo ken tahtoo, itse uskon symbolisesti, toinen suoraan ja kolmas ei lainkaan.
        Kuitenkin, ei mitään väärää - luonnollista, kunhan kumpikin vielä tuon ikäisenä pysyy toisesta erossa. Pari vuotta vielä! (Kirjoittaja onkin jo 20-vuotias, mutta ei ainut tapaus, uskoisin)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Siinä se häpeä katoaa. Jos haluttaisiin uskonnollisesti perustella niin Jumalahan loi ihmiset alasti ja se ihmisen häpeä omasta itsestään oli se syntisyyden alku. Uskoo ken tahtoo, itse uskon symbolisesti, toinen suoraan ja kolmas ei lainkaan.
        Kuitenkin, ei mitään väärää - luonnollista, kunhan kumpikin vielä tuon ikäisenä pysyy toisesta erossa. Pari vuotta vielä! (Kirjoittaja onkin jo 20-vuotias, mutta ei ainut tapaus, uskoisin)

        Ite haluaisin tyttö ystävän. Mutta ei oo kokemusta.


    • saunoja0000

      Joo montakertaa, mutta son vähän eri asia ko poikaystävän kanssa käyny. Asuu samassa rapussa ja monesti vietämme iltaa saunassa oikeen kunnon löylyt ottaen. Ite oon siis 14 ja poikkis 13 ja puol.

      • Saunominen on erinomainen ajanviete myös muuten kuin seurustelussa. Nuorilla juttelu tahtoo jäädä oman sukupuolen kanssa jutteluksi.

        Jos on tilaisuus saada juttuseuraa myös vastakkaisesta sukupuolesta, on syytä olla iloinen. Sillä tavalla oppii tuntemaan paremmin toista sukupuolta. Näin itsestään tullut tietämys on hyvä omaisuus tulevaisuudessa.


      • Anonyymi

        13 vuotias tyttö keimailee saunassa tosi kovin,ja katselee tosi tarkkaan mun kulliani,on vähän vaikea tilanne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        13 vuotias tyttö keimailee saunassa tosi kovin,ja katselee tosi tarkkaan mun kulliani,on vähän vaikea tilanne?

        Minulla alkaa aina seisomaan vastaavassa tilanteessa.


    • jhgfdsafghyjugf

      Mitä vittua, onko ysiysit jo 13? Kyllä aika rientää.

    • hdgthjtgj

      No kyllä tuli 11 vuotiaana mentyä 10 vuotiaan pojan kanssa saunaan. Jumalauti teki mieli vetää äijjää turpaa ku ei saanu silmiään irti mun paikoistani. Minä hienona tyttönä en vilkassukkaa kyseiseen poikaan, oksennus olisi tullut jos vilaukseni olisin nähny.

    • EHEHEHEHHEE

      Ei kokemusta mutta vähän samankaltainen = Mä ja mun yks luokkalainen Veeti (peitenimi) nii meidän perheet oli JOUTUNEET (vanhempien mukaan) SAMAAN MAAHAN, SAMAAN HOTELLIIN, SAMAAN KERROKSEEN, SAMAAN KÄYTÄVÄÄN JA VIEREKKÄISIIN HUONEISTOIHIN JOISSA OLI PARVEKE YHTEYDET!!! Nii me mentiin joka paikkaan yhdessä (vanhemmat ja lapset) Kupungill oltiin aina samoissa paikoissa ja kerran Veetin ja sen veljen piti tulla meille vahtiin ku äidit oli menny kaupoille ja isät kaljalle .... Nii me vaa istuttiii ja katottiin telkkaa ja pikkulapset riehu ja me komenneltii ja lopulta ne löys sitte oriGINal laatikoita ja jottei ne jois niitä nii meijän piti juua ne ..... No känniinhä siitä tultii ja siinä me sit käskettii niit antaa kaikkee ja sit me mentiin makuuhuoneeseen (se on sellanen erillinen tila jossa on kaikkee) me lukittii ovi ja siel sit oli vaan minä, Veeti ja Originaalit... Jotenki päädyttii sänkyhommii..... Me oltiin hirvees krapulas mä men muistanu mitää mut Veetil on hyvä muisti kuulema ja se kerto töppäiksemme.... Juu jaa jee jii jaa joo me ollaan sit kivasti jo 2 vuott seurusteltu XD o.o ihme miks kerroin tän?

    • random360mlg

      11v poikana olin rennosti tytönkaa saunassa.kun menin jälleen mökillä 12v poikana saman tytönkaa saunaa alko seisoo.:( en voi mennä enää.

      • Anonyymi

        höpö mee vaan luonnollista anna tytön katsoo kosketella jos haluu


    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Mul oli aik sama homma. Naapueis asu yks poika oltii jotai 14v molemmat ja leikittii joskus pienempänä pihal jotai ku se oli siel ain eli oltii joskus aik läheisii. Nii meiä vanhemmat oli tosi hyvii kavereit ja naapureit nii tottakai ne halus pitää saunaillan. Muistan ku menin sinne saunaan tietty alasti ja seki oli siel alasti ofc niiku saunas pitääki sit mun vanhemmat lähti sielt ja sen vanhemmat meni peräs pitää taukoo semmoselle terasille sit me jäätii siihe ja molemmat oli iha punasin muistan viel ku molemmat koitti peitellä ja sit se luovutti ja otti ködet pois sen munansa eestä ja sano ihansama en jaksa peitellä ja sit mäki otin ja siin sit tuijoteltii vaa toisiimme alasti muistan viel sen ku se otti kädet pois sen kohalta ja sano sen. Muutenki olin tosi epävarma mun kropast sillo ku ei ollu nii isoi tissei ku muil :(

      • Anonyymi

        Unelma


      • Anonyymi

        ihanaa


    • Anonyymi

      Mulle tyttö näytti pimpin kun olin kolmos luokalla rannalla.

      • Anonyymi

        Ootko ny minkä ikäinen? Oon ite poika kans


    • Anonyymi

      Mä oon 13 vee poika saunon aina alasti
      Yleisessä saunassa miesten puolella välillä oon eksyny naisten puolelle

    • Anonyymi

      no ihan ok jus kummikin ok

    • Anonyymi

      No kyl kai pystyy ja eihän siinä mitään ihmeellistä tai erikoista ole... Noloa voi välillä olla, mutta sekin kait on enemmän asenteista kiinni.
      Tosin itse tulee kyllä katottua naisten/tyttöjen haarovälitkin niin tarkkaan kuin vain huomaamatta pystyy, perusutelias ja kokematon jätkä kun olen.
      Joskus jälkeenpäin kyllä alkaa panettamaan tai muuten tulee himoja, kun nuo näkymät tulee mieleen ja joskus joutuu runkkaamaan.
      Onneksi nyt saunomisaikana ei ole tullut mitään ylläristondiksia tai jos on tullutkin, niin vasta sitten, kun on jo ehtinyt kuivattelemaan ja pukemaan ainakin housut päälle.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe