luokkalaisen pojan kanssa saunassa

Olimme perheeni mökillä viikonloppuna ja siellä oli luokkalaiseni poika perheineen koska ovat meidän tuttuja. Kun tuli saunan aika niin lapset laitettiin saunomaan keskenään (minä13v ja poika13v) en olisi halunnut mennä koska itselläni ei ollut uikkareita mukana eikä pojallakaan. Aluksi peittelimme parhaamme mukaan kunnes emme jaksaneet enää. Totesin että voivat tyttö ja poikakin olla saunassa aivan normaalisti vaikka ovatkin alasti
Ilmoita

19 Vastausta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Onko muilla kokemuksia?
1 VASTAUS:
Kyllä lähes sama juttu mutta meillä vanhan naapurin kanssa itse 12v ja hän 13v
+Lisää kommentti
¨^^ hiano trolli. Mitalinko nyt haluat saavutuksestasi? Vai kenties ES:än?

ei oo varsinaisia kokemuksia mutta kyllä se minusta täysin sopivaa on
Ilmoita
nussitteko (; ?
Ilmoita
Itelläni ei oo kokemusta moisesta, mutta sekasauna kuuluu suomalaiseen sauna kulttuuriin.
1 VASTAUS:
Juuri näin. Siinä se häpeä katoaa. Jos haluttaisiin uskonnollisesti perustella niin Jumalahan loi ihmiset alasti ja se ihmisen häpeä omasta itsestään oli se syntisyyden alku. Uskoo ken tahtoo, itse uskon symbolisesti, toinen suoraan ja kolmas ei lainkaan.
Kuitenkin, ei mitään väärää - luonnollista, kunhan kumpikin vielä tuon ikäisenä pysyy toisesta erossa. Pari vuotta vielä! (Kirjoittaja onkin jo 20-vuotias, mutta ei ainut tapaus, uskoisin)
+Lisää kommentti
Joo montakertaa, mutta son vähän eri asia ko poikaystävän kanssa käyny. Asuu samassa rapussa ja monesti vietämme iltaa saunassa oikeen kunnon löylyt ottaen. Ite oon siis 14 ja poikkis 13 ja puol.
Ilmoita
Mitä vittua, onko ysiysit jo 13? Kyllä aika rientää.
Ilmoita
No eipä ole kokemusta mutta voisiko joku nyt tulla lisäämään minulle kokemusta saunomisesta? (;
2 VASTAUSTA:
MINÄ VOIN ENSI KERRALLA TULLA SAUNAAN KANSSASI JA TYÖNTÄÄ PIPPELINI SINUN PYLLYYSI NIIN KOVAA ETTÄ NUKAHDAT
pyllyseta kirjoitti:
MINÄ VOIN ENSI KERRALLA TULLA SAUNAAN KANSSASI JA TYÖNTÄÄ PIPPELINI SINUN PYLLYYSI NIIN KOVAA ETTÄ NUKAHDAT
Joo mäki olin 11, kun pappapuoli tuli kikkelinsä kanssa saunaan ja se oli menoa se.
+Lisää kommentti
No kyllä tuli 11 vuotiaana mentyä 10 vuotiaan pojan kanssa saunaan. Jumalauti teki mieli vetää äijjää turpaa ku ei saanu silmiään irti mun paikoistani. Minä hienona tyttönä en vilkassukkaa kyseiseen poikaan, oksennus olisi tullut jos vilaukseni olisin nähny.
Ilmoita
Ei kokemusta mutta vähän samankaltainen = Mä ja mun yks luokkalainen Veeti (peitenimi) nii meidän perheet oli JOUTUNEET (vanhempien mukaan) SAMAAN MAAHAN, SAMAAN HOTELLIIN, SAMAAN KERROKSEEN, SAMAAN KÄYTÄVÄÄN JA VIEREKKÄISIIN HUONEISTOIHIN JOISSA OLI PARVEKE YHTEYDET!!! Nii me mentiin joka paikkaan yhdessä (vanhemmat ja lapset) Kupungill oltiin aina samoissa paikoissa ja kerran Veetin ja sen veljen piti tulla meille vahtiin ku äidit oli menny kaupoille ja isät kaljalle .... Nii me vaa istuttiii ja katottiin telkkaa ja pikkulapset riehu ja me komenneltii ja lopulta ne löys sitte oriGINal laatikoita ja jottei ne jois niitä nii meijän piti juua ne ..... No känniinhä siitä tultii ja siinä me sit käskettii niit antaa kaikkee ja sit me mentiin makuuhuoneeseen (se on sellanen erillinen tila jossa on kaikkee) me lukittii ovi ja siel sit oli vaan minä, Veeti ja Originaalit... Jotenki päädyttii sänkyhommii..... Me oltiin hirvees krapulas mä men muistanu mitää mut Veetil on hyvä muisti kuulema ja se kerto töppäiksemme.... Juu jaa jee jii jaa joo me ollaan sit kivasti jo 2 vuott seurusteltu XD o.o ihme miks kerroin tän?
Ilmoita
11v poikana olin rennosti tytönkaa saunassa.kun menin jälleen mökillä 12v poikana saman tytönkaa saunaa alko seisoo.:( en voi mennä enää.
Ilmoita
Moi
Ilmoita
Mä Oon 15 vuotias ja saunon alasti veljen poikien kanssa pojat on 10 ja 13 kerran runkattiin saunassa toisiamme
2 VASTAUSTA:
Nyt pentti ota lääkkeet ja sitten nukkumaan
Ihanaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

luokkalaisen pojan kanssa saunassa

Olimme perheeni mökillä viikonloppuna ja siellä oli luokkalaiseni poika perheineen koska ovat meidän tuttuja. Kun tuli saunan aika niin lapset laitettiin saunomaan keskenään (minä13v ja poika13v) en olisi halunnut mennä koska itselläni ei ollut uikkareita mukana eikä pojallakaan. Aluksi peittelimme parhaamme mukaan kunnes emme jaksaneet enää. Totesin että voivat tyttö ja poikakin olla saunassa aivan normaalisti vaikka ovatkin alasti

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta