Nyt saa kertoa ihan minkä tahansa harmituksen aiheen. Sana on vapaa! Kaikki "päähän ottavat" asiat maan ja taivaan välillä saa työntää tähän ketjuun.
Mikä harmittaa?
63
257
Vastaukset
- SAS*
No kun tiet ovat niin kuoppaisia. Päällyste rikki monesta paikasta eikä uusita, vaan tehdään osapaikkauksia. Ei ole rahaa päällysteen uusimiseen, kuoppamerkkejä vaan lisätään. Näin saadaan vastuu pois, jos autot rikkoontuvat kuoppaan ajettaessa.
Juuri tänään jumpan pukuhuoneessa nuori tyttö - ehkö 15-16-kesäinen - soitti johonkin numeroon. Jos tyttö olisi nätisti hymyillyt niin olisi näyttänyt ihan herranenkeliltä sinisine silmineen ja vaaleine hiuksineen...
Kului jonkin aikaa, sitten puheluun vastattiin. Tyttö rääkäisi: "V:ttu s:tana etkö sinä osaa edes puhelimeen vastata!!!"
Puhelu oli ilmeisesti tytön äidille. Pukuhuoneessa hiljeni...
En nyt tiedä ihan harmittaako mutta ei mukavaltakaan tunnu. Surettaa lähinnä.- meeriamanda
Sanoisin et oma on vikansa jos hyväksyy nuoreltaan tuollaista puhetta. Yritystähän oli likallanikin hieman nuorempana, se loppui lyhyeen.
Ärtsättää kun viä on niin paljon harjaamattomia pyöräreittejä, tänäänkin olin suht´koht pitkällä kuntolenkillä... pelotti milloin alkaa sihinä kuulumaan? Inhoon kävelemistä. meeriamanda kirjoitti:
Sanoisin et oma on vikansa jos hyväksyy nuoreltaan tuollaista puhetta. Yritystähän oli likallanikin hieman nuorempana, se loppui lyhyeen.
Ärtsättää kun viä on niin paljon harjaamattomia pyöräreittejä, tänäänkin olin suht´koht pitkällä kuntolenkillä... pelotti milloin alkaa sihinä kuulumaan? Inhoon kävelemistä.Ellei sulla oo ns viiltosuojattua renkaita niin kokeile,ainakaan mulla ei oo pihissy eikä suhissu sen jälkeen ku ostin sellaset
- meeriamanda
koti-kiusattu kirjoitti:
Ellei sulla oo ns viiltosuojattua renkaita niin kokeile,ainakaan mulla ei oo pihissy eikä suhissu sen jälkeen ku ostin sellaset
Kiitti vinkistä, en tuollaisista ole mitään tiennyt. Ei tuu seurattua enää niin tarkoin kun ei työkseen ´polje´. Moon eräänkin kerran talutellut yösydännä kilomeetereitä fillaria työstäpalatessa... joten se riittäköön siitä touhusta.
- Jm-50.
koti-kiusattu kirjoitti:
Ellei sulla oo ns viiltosuojattua renkaita niin kokeile,ainakaan mulla ei oo pihissy eikä suhissu sen jälkeen ku ostin sellaset
k-k
Kyllä harmitti kun autosta puhkottiin talvirenkaat. No vakuutus maksoi,mutta se harmi hinausauton tilaamisineen ja rikosilmoituksineen. meeriamanda kirjoitti:
Ärtsättää kun viä on niin paljon harjaamattomia pyöräreittejä, tänäänkin olin suht´koht pitkällä kuntolenkillä... pelotti milloin alkaa sihinä kuulumaan? Inhoon kävelemistä.Älä mitä, kävely on hyvää kuntoilua sekin. Paitsi ei tietenkään pyörää taluttaen pitkiä matkoja eikä varsinkaan yöllä. On tuota tullut kokeiltua.
Täältä saa usein hyviä vinkkejä, jo viime kesänä k/k:lta kuulin noista viiltosuojatuista renkaista ja sellainen hankittiin takapyörään - kun ensin oli kolme pyörälenkkiä keskeytynyt milloin kuinkakin kaukana kotoa kun se sama vanha hapero takarengas puhkesi ja päästi ilmat pihalle uudelleen ja uudelleen. Onneksi kännykät on keksitty.
Pyöräilykauteni aloitus siirtyy Vapun jälkeen. Nyt pitäisi varmaan olla kaukaa viisas ja vaihtaa eturengaskin ennenkuin puhkeaa. Nimittäin VARMASTI harmittaa ja paljon jos en ota neuvosta vaarin ennen vahinkoa ;-D- piipiloo
meeriamanda kirjoitti:
Ärtsättää kun viä on niin paljon harjaamattomia pyöräreittejä, tänäänkin olin suht´koht pitkällä kuntolenkillä... pelotti milloin alkaa sihinä kuulumaan? Inhoon kävelemistä.Meidänkin pitkä katuosuus oli toiselta puolelta niin siistitty jo aikapäiviä sitten ja juuri tämä leveämpi puoli missä on molemmat kaistat,pyörille ja kävelijöille,oli unohduksissa jäänyt siivoomatta.
Niimpä soitto rakennusviraston katu-puolelle korjasi asian,nyt on hyvä pyöräillä.
Mutta kun iski tuo kevätflunssa,katosi äänikin,pyöräillessä sitä hengittää raakaa ilmaa suu auki ja siitäkös taudin nakkasi niskaan.
Valitan siis tätä lässähtänyttä oloa,siellä ne mökillä saha ja kirves saa odottaa...
No,tuleepa pieni hoitokoira seuraksi ja voi antaa aikaansa sille,maataan sit sohvalla vällyjen alla ; )))
- harmittaa harmittaa
Hammas särkee.
Jos nyt kerrankin olis vakavissaan ja fiksuna niin mua harmittaa ihan oikeesti.
Sellanen asia kun useat nuoret on vaan kiinostunu siitä miten he vois maksimoira kaikki heille kuuluvat ja kuulumattomat etuuret.
Harva kysyy mitä hän vois antaa yhteisölle,kaik vaan mulle ja heti.- Kuokkijat
Rahan ahneus harmittaa. Minä tarjotin mielelläni mm kahvit ja jotain purtavaa naapureille ym ystäville. Muutama vaan on sellainen, ettei koskaan tarjoa mitään kenellekään eikä kutsu luokseen, mutta on ensimmäisenä kyllä muitten kekkereissä nauttimassa pöydän antimista. Ja kun ei ole rahan puutteesta kyse.
- meeriamanda
No mut sikshän heillä sitä varallisuutta onkin. Aina ottamassa... vaan omastaan ei anna mitään.
Muistan erään nuukan mamman kuin tykkäsi kerhossamme käydä... kunnes sai laskun kerhopäivän ruoasta, kahveista tarjottavineen... hinta oli pieni vaan niin muutuimme huonoksi eikä häntä enää näkynyt... ihan samoin rallua oli hänelläkin.
- mietiskelijätär.
Minua harmittaa, kun on kinttu kipeänä. Taitaa vanha vaiva taas uusia.Yleensä saa tuon terveytensä kanssa vähän olla kiikun kaakun.
Päivä kerrallaan eteenpäin ja hyvä kun sentään voin liikkua ja kulkea minne huvittaa, enkä ole toisten armoilla hoidettavana. - lierunlaarinlaa
Harmittaa vali-valit turhasta, mutta se, jos mikä, on kovin subjektiivinen tuntemus.
Eikä toki kukaan ole harmittelusta vapaa.
Voihan olla iso harmi sekin, että kynsi katkeaa.
Nyt surettaa ikiystävän kuolema. - on se niin väärin
Harmittaa, kun kansanedustaja Kanerva (kok.) ei saa niin paljon palstatilaa kuin kansanedustaja Hakkarainen (ps.).
Mitä pitäisi tehdä, että he saisivat yhtä paljon julkisuutta?- meeriamanda
Älä harmistu... sehän kertoo vain kirjoittelijan tason. Fiksut eivät räävi täälä vaan ihan omissa keskusteluissaan. Pashasakki jauhaa persuja suomi24 sivuilla.
- Naisetko tyhmiä?
Mua taas harmittaa kun naiset on niin tyhmiä kuten Kiikkokin, että vaikka se Kanerva panis nenän edessä jotain muijaa niin aina vain roikutaan käsipuolessa.
Miehet touhuaa omiaan kun huomaavat ettei se haittaa heidän elämänmenoaan tippaakaan. Vaikka jos Kiikko häippäis niin olis 10 julkisuudenkipeää eukkoa heti pyrkimässä Kiikon paikalle.
Ei ihme että miehet pistävät naisia alta lipan ja pitävät heitä tyhminä.:( - lillinlillinlieru
Naisetko tyhmiä? kirjoitti:
Mua taas harmittaa kun naiset on niin tyhmiä kuten Kiikkokin, että vaikka se Kanerva panis nenän edessä jotain muijaa niin aina vain roikutaan käsipuolessa.
Miehet touhuaa omiaan kun huomaavat ettei se haittaa heidän elämänmenoaan tippaakaan. Vaikka jos Kiikko häippäis niin olis 10 julkisuudenkipeää eukkoa heti pyrkimässä Kiikon paikalle.
Ei ihme että miehet pistävät naisia alta lipan ja pitävät heitä tyhminä.:(Ensinnäkin, mistä sinä voit tietää totuuden, minä en?
Toisaalta, kuka antaa sinulle tiedon ja taidon arvostella kenenkään tyhmyyttä, saati viisautta?
Kolmanneksi, minulta ainakaan kukaan ei tule kysymään oman elämänsä oikeutuksia ja elämän ohjeitaan.
Naiset ja miehet pistävät toisiaan lipan alta, jotkut, naiset ja miehet myös kunnioittaen rakastavat toisiaan, useimmat.
Kukin saa, mitä ansaitsee.
- Ruohonleikkuri
Ei kyllä harmita mikään niin kuin se,että mikään ei harmita. On se kamalaa.
Määrittelykysymys. Harmittaminen? Jotain itseään koskevaa?
Minua ei oikeastaan harmita mikään.
Ympäristössäni näen kylläkin minua ärsyttäviä asoita mutta sehän onkin toinen juttu.Nyt minua harmittaa miksi Naudanmaksalle ei ole samanlaisia automaatteja kun on tehty Kahville.
Prismassa vähimmäisostos on aina n. 400 gr.
Se on liikaa yhdelle syömäkerralle, hirveän A-vitamiinipitoisuutensa vuoksi.
400 gr. olisi kahdeksan viikon annos, vaan se menee aina pilalle ennen sitä.
Karppaajalle 100 gr. per joka toinen viikko on aina hyvästä. Mutta vain kolme kuuria vuodessa.
Ennen myytiin jauhettua maksaa ja voi ostaa vaikka vain 100 gr.
Muuten olen aina perusonnellinen, nytkin olen onnea täynnä kun kohta voin tehdä k/k: t, Prisman polkupyörä-arvonnan tulokset julkistetaan kohtapuoliin.
H.Muista kumminkin että onnellisen pyöräilijän hampaanväleissä on kesällä hyttysiä,
Kun paasaat viisauksiasi niin oletko uskottava? itikat hampaissa.koti-kiusattu kirjoitti:
Muista kumminkin että onnellisen pyöräilijän hampaanväleissä on kesällä hyttysiä,
Kun paasaat viisauksiasi niin oletko uskottava? itikat hampaissa."koti-kiusattu"
Erittäin usein olen todennut ansaitsevani läimäyksen kasvoihini, joskus Kirveen hamarapuolellakin.
ja ihan omin käsin.
Toivoisinkin sinulta apua, milloin on oikea aika hymyillä pyöräillessä?
Ja saako tekohampainen joitain erityisoikeuksia?
Hhunksz kirjoitti:
"koti-kiusattu"
Erittäin usein olen todennut ansaitsevani läimäyksen kasvoihini, joskus Kirveen hamarapuolellakin.
ja ihan omin käsin.
Toivoisinkin sinulta apua, milloin on oikea aika hymyillä pyöräillessä?
Ja saako tekohampainen joitain erityisoikeuksia?
HOikea aika hymyillä on silloin kun tunnet aurinkon naamallasi ja leppeän tuulen vartalollasi,kumien huminan ja keväisen luonnon ensituoksun.
Tauolla kun katsot juuri nousemaasi mäkeä ja nautit oman kehosi tuottaman lämmön aiheuttamasta hikipisarasta joka tulee nenänpäähän poispuhallettavaksi.
Suussasi tuntuu vielä pähkinä/rusina seoksen maku ja kurkussasi viileän veden kirpeys,silloin ystäväni juuri silloin voit väläyttää sudenhymysi sille kaikelle ihanuudelle .
Tekohampaista en halua kirjoittaa sillä se olisi turhaa louskutusta.
Harmittaa? Ei oikeastaan yhtään mikään, hiukan meni päivän suunnitelmat kauniisti sanottuna myttyyn, mutta eipä tuokaan niin suuri asia ole.
No tee kyllä ehti Muumi-mukissa jäähtyä, kun kirjoitin sähköpostia. :) Keitän uutta vettä.- ............
saispa jostain jauhettua maksaa, sitä oli joskus -70 luvulla ja muovipussiin laitettiin eli oli irtotuote lihatiskillä..
"...."
Niinpä, ennen oli kiva mennä lihatiskille ja pyytää Jauhelihaa, silloin piti vain päättää mistä lihasta se tehdään.
Ja Mestari otti sitten vitriinistä sopivan lihapalan ja jauhoi sen asiakkaan nähden.
Nykyään saa ostaa vain "piilojauhettua" kamaa.
Muistatko, Kuullotettua Sipulisilppua, Valko- ja Mustapippuria, yksi Kananmuna ja lusikallinen jauhoja.
Ja niin oli kaksi muhevaa Maksapihviä valmiina?
H.- mikä sotku
hunksz kirjoitti:
"...."
Niinpä, ennen oli kiva mennä lihatiskille ja pyytää Jauhelihaa, silloin piti vain päättää mistä lihasta se tehdään.
Ja Mestari otti sitten vitriinistä sopivan lihapalan ja jauhoi sen asiakkaan nähden.
Nykyään saa ostaa vain "piilojauhettua" kamaa.
Muistatko, Kuullotettua Sipulisilppua, Valko- ja Mustapippuria, yksi Kananmuna ja lusikallinen jauhoja.
Ja niin oli kaksi muhevaa Maksapihviä valmiina?
H.Hyiiiii, maksaa ja kananmunaa, yäk.
- henrjii
Kyrsii kun kaatoivat puun missä oli harakanpesä.
Olen työpaikan akkunasta seurannut kevään ajan harakkojen pesäntekopuuhia. Eilen siihen tuli sitten maisemointi miehiä, ja pistivät pesäpuun nurin. Harakat on nyt epätoivoisen näköisenä katselleet pesää risukasasta - ............
hyvää oli jauhemaksapihvit ja sipulia piti olla kermaa myös,nam..
- ?
Harmittaa jollain lailla palstalla hyytävä tunnelma.
Lienen ylireagoiva.- meeriamanda
Se kai johtuu eri-ikäisistä. Kun olemme suosittupalsta, tänne eksyy ala- ja yläikäisiä.
Vakiporukka heidät erottaa tyylistään, älä sinäkään piittaa... mukaan vaan. - ?
meeriamanda kirjoitti:
Se kai johtuu eri-ikäisistä. Kun olemme suosittupalsta, tänne eksyy ala- ja yläikäisiä.
Vakiporukka heidät erottaa tyylistään, älä sinäkään piittaa... mukaan vaan.Minähän olen mukaillut, ikipuskaillen, mutten silti anna periksi aatoksesta, ettei enää sydän syki entisin lämpimin sykäyksin.
Ennen täältä tulvi rakkautta, nyt usein ei ehkä ihan kakkautta, tai silleen.
Tai sitten minun pitää mennä optikolle. - Munaa picnicillä
? kirjoitti:
Minähän olen mukaillut, ikipuskaillen, mutten silti anna periksi aatoksesta, ettei enää sydän syki entisin lämpimin sykäyksin.
Ennen täältä tulvi rakkautta, nyt usein ei ehkä ihan kakkautta, tai silleen.
Tai sitten minun pitää mennä optikolle.Se on vaan siinä että palstan miehiä kyttäävät naiset on niin hyytävässä miehen puutteessa, että jääpuikot roikkuu mummopöksyistä;/ Kosteus housuissaan on tiivistynyt jääksi. Palstagigolot ne vain viheltelee kilpaa auringon ja paljastuvien ryntäiden kanssa.
Tarkkailepas vain niin tietyt mummelit laulaa täällä parjaajakuorossa kun kukaan mies ei lirputa ja lärpytä niille. Ne mumitsut odottaaa lupausta saada JOTAIN. Mitä se "jotain" sitten on. Kovaa munaa vai velttoa nakkia? - puuteko sua vaivaa
Munaa picnicillä kirjoitti:
Se on vaan siinä että palstan miehiä kyttäävät naiset on niin hyytävässä miehen puutteessa, että jääpuikot roikkuu mummopöksyistä;/ Kosteus housuissaan on tiivistynyt jääksi. Palstagigolot ne vain viheltelee kilpaa auringon ja paljastuvien ryntäiden kanssa.
Tarkkailepas vain niin tietyt mummelit laulaa täällä parjaajakuorossa kun kukaan mies ei lirputa ja lärpytä niille. Ne mumitsut odottaaa lupausta saada JOTAIN. Mitä se "jotain" sitten on. Kovaa munaa vai velttoa nakkia?Eiköhän vaikka eläkeläisten huveissa ole enemmän oikeita miehiä kuin tämmösellä hupipalstalla. Eikö sulle ole kukaan lirkkua laittanut? Naurettavaa tekstiä mikäli 60 olet.
- Munaa picnicillä
puuteko sua vaivaa kirjoitti:
Eiköhän vaikka eläkeläisten huveissa ole enemmän oikeita miehiä kuin tämmösellä hupipalstalla. Eikö sulle ole kukaan lirkkua laittanut? Naurettavaa tekstiä mikäli 60 olet.
Heh! Mä olen saanut jokaiselta palstan vakimummolta miinuspisteen:))) Hupia seurata kuinka mammat puolustaa esim. hunkszia vaikka se paskois kuinka paljon tänne palstalle. Paskaa "kirjakielellä".
- tuet-on
Heh! Mä olen saanut jokaiselta palstan vakimummolta miinuspisteen:))) Hupia seurata kuinka mammat puolustaa esim. hunkszia vaikka se paskois kuinka paljon tänne palstalle. Paskaa "kirjakielellä".
Minen kärsi munan puutteesta, enkä kehu ketään. Kirjoittelen mitä mieleen juolahtaa, enkä kaipaa tukijoukkoja.
- puuteko sua vaivaa
Ei ihme vaikka miinuksia saitkin, kirjoitit ilkeästi palstan naisista, et kai tunne heistä ketään? Tuollaisia lausuntoja tuntemattomista, hyh hyh. Hunkszi on höpömies, fiksut naiset tajuaa ettei lirkutteluissaan ole vakavuuden häivääkään. Leikkiä yhtä kaikki.
- Ku-Setus
Lukekaa kirjoitus "näin hyrrää takki" Perussuomalaisten palstalta.
Siinä selviää mitä mieltä pomo oli säätiöistä, ennen vaaleja. - Ei persut,ei
" Ku-setus"
säätiö*askaa. - ............
Oliskohan alkoholilla joskus osuutta kun jutut niin kummallisia välillä?
- ............
meinaan suurkuluttajilla on noi seksijutut normaalia rivompia,hyi et ihan pahaa tekee lukea...
- S. Alkkari
............ kirjoitti:
meinaan suurkuluttajilla on noi seksijutut normaalia rivompia,hyi et ihan pahaa tekee lukea...
Jaa minkä suurkuluttajilla? Seksin vai alkon?
- ..........
jauhemaksapihvit tehtiin niin, et jayhettua maksaa ja siihen raaka kananmuna, pippuria ja sipulia silputtuna,suolaa myös, kananmuna piti taikinan koossa ja oli helppo paistaa pihvit..
- ////
Meillä taas mukaan laitettiin raastettua, raakaa perunaa eikä sipulia. Sitä taas paistettiin pannullinen erikseen renkaina.
- \\\\
//// kirjoitti:
Meillä taas mukaan laitettiin raastettua, raakaa perunaa eikä sipulia. Sitä taas paistettiin pannullinen erikseen renkaina.
Meillä perunan sijaan raastettua porkkanaa.
- /////
\\\\ kirjoitti:
Meillä perunan sijaan raastettua porkkanaa.
Miettinyt, miksihän jatketta laitettiin? Olikohan tarkoitus miedontaa maksan makua?
- meeriamanda
///// kirjoitti:
Miettinyt, miksihän jatketta laitettiin? Olikohan tarkoitus miedontaa maksan makua?
Uskoisin et miedonnettiin maksanmakua, ja em. raastettu peruna/porkkana antoi sidosta massaan kuten munakin.
- Eliittikerjäläiset
Mitä ns. seikkailijat ovat? Eliittikerjäläisiäkö? Eikös ne valloittele vuoria aikansa kuluksi sponsorien rahoilla? Eli kerjäävät itselleen rahaa sponsoreilta. Onko joku extremeseikkailijan puuhastelu muka työtä? Mun mielestä ei ole muuta kuin harrastelua.
Miksi jonkun pitäis rahoittaa jonkin seikkailijan reissut? Voisivat tehdä aikansa kuluksi ihan jotain yhteiskuntaa hyödyttävääkin. Eikä ne ole varmaankaan mitään ihan pieniä rahoja mitä saavat.
Vähän sama homma noiden lätkän perässä luistelijoiden ja formulakuskien kanssa. Gloriaa ympärilleen keränneitä turhakkeita. - Löysät palkeet
Mua harmittaa kun syön ja vieressä joku vaihtarimuija kumartuu ja etuhaitarin palkeet päästää ilmapöräyksen. Menee ruokahalut.
- älä stressaa
parempi päästää ulos, sillä muuten kerääntyy kroppaan ja haisee ihon läpi, myös muita haittavaikutuksia tulee, ota etäisyyttää, niin olos helpottuu heti..
Eipähän harmita mikään, ei yhtikäs mikään. Erittäin tyytyväinen olen elooni ja olooni nyt ja aina. Turhaa ajan hukkausta moiset harmittelut.
Muutenkin aika rientää niin lujaa vauhtia ettei tahdo perässä pysyä. Jos vielä senkin ajan käyttäisi harmituksen ylläpitämiseen, eihän tästä elämästä tulis mittään. Hymyssä suin, päivä kerrallaan eteenpäin. Näin se homma etenee.- elävän leski
Josko nyt niin harmittaa,mut erehdyin yhdelle senssipalstalle.Kyl on miehet nykyään vaativaisia,kysellään kuppikoot ja rakennekynnet,rasvaprosentit ja ruokalistat
Hoikkaa ja nuorta pitäisi kaikille olla,seksiä ja sutinaa.Ja vielä näillä vuosikymmenillä,yksikin oli 73 ja samat sävelet.
Miehen aivot on valahtaneet sinne alapäähän,jos nyt ovat korkeella olleet koskaan!! - Tase pappa
Ei ole kaikki miehet sellaisia hapsenkakkeja.
Vain ne ukkelit, jotka eivät yleensäkään naista saa, luulevat senssipalstojen olevan Suomi 24 Torin - lihanostopaikka, josta voi tilata "sisäfilettä tai sisäpaistia".
Kyllä saunapuhdas nainen on parasta. Luomu on hyvää.
Oikea mies kyllä huomaa "Taulun ja Raamien" eron. Tosipaikassa katsotaan sisäiseen maisematauluun ja raamit heitetään syrjään.
Eikö ne ukkelit tiedä, ettei nainen laittaudu miestä varten, vaan toista naista varten.
Peli on raakaa ja epäreilua.
Älä lannistu. Katsele rauhassa ympärillesi. Se vähemmän itseään esiin tuova kaveri lähipiirissäsi, voi olla juuri se henkilö, joka etsii juuri SINUA.- Ihanaa lekottelua
Mihin ne "sisäistä kauneutta" etsivät miehet naista etsivät? Arvostavatko oikeasti naisen sisäistä kauneutta vai tarvitaanko siihen mukaan palvelualttius?
Hakeeko mies näillä vuosikymmenillä itselleen piikaa? Sitähän sanotaan että avioliitto pidentää miehen ikää ja lyhentää naisen ikää. Mistähän se mahtaa johtua?
Oliskohan syy siihen se että nainen joutuu passaamaan miestä hautaan asti vaikka olisi kuinka väsynyt ja haluaisi elää jo itselleen?
http://www.youtube.com/watch?v=UqfftomJMK0 - k/k
Ihanaa lekottelua kirjoitti:
Mihin ne "sisäistä kauneutta" etsivät miehet naista etsivät? Arvostavatko oikeasti naisen sisäistä kauneutta vai tarvitaanko siihen mukaan palvelualttius?
Hakeeko mies näillä vuosikymmenillä itselleen piikaa? Sitähän sanotaan että avioliitto pidentää miehen ikää ja lyhentää naisen ikää. Mistähän se mahtaa johtua?
Oliskohan syy siihen se että nainen joutuu passaamaan miestä hautaan asti vaikka olisi kuinka väsynyt ja haluaisi elää jo itselleen?
http://www.youtube.com/watch?v=UqfftomJMK0Ei se sisänen kauneus ole mitään turhaa höpinää.
Sitä tarvitaan silloin kun on pikkasen töpänny ja vaimo alottaa perheenemänän puoltuntisen.
Semmonen sisältä nätti ei käytä niin karseita kielikuvii kun pauhaa.
Mahtaaks sellasii passaavia naisia ollakkaan kun kaik kaverit ainakin sanoo et kyl niin paljon kärsiä saa. - meeriamanda
k/k kirjoitti:
Ei se sisänen kauneus ole mitään turhaa höpinää.
Sitä tarvitaan silloin kun on pikkasen töpänny ja vaimo alottaa perheenemänän puoltuntisen.
Mahtaaks sellasii passaavia naisia ollakkaan kun kaik kaverit ainakin sanoo et kyl niin paljon kärsiä saa.Voi luojani pikku morsian... sun kaa :D Kiitos nauruista, Anceli niitä jo aiemmin tänään herätteli. Juuei... mä en ole sit sisältä nätti kun totaalisti kiehahdan, mut sitä tapahtuu harvoin. Luin et kiltit vaimot sairastuu helpoimmin dementiaan... ja sitä mä en itteeni viimeksikään halua.
Jaa ettei passaa, meil on pitkään täydessä riihoidossa ollut miespuolinen - mä kyllä passaan mut en tee siitä numeroo:DD meeriamanda kirjoitti:
Voi luojani pikku morsian... sun kaa :D Kiitos nauruista, Anceli niitä jo aiemmin tänään herätteli. Juuei... mä en ole sit sisältä nätti kun totaalisti kiehahdan, mut sitä tapahtuu harvoin. Luin et kiltit vaimot sairastuu helpoimmin dementiaan... ja sitä mä en itteeni viimeksikään halua.
Jaa ettei passaa, meil on pitkään täydessä riihoidossa ollut miespuolinen - mä kyllä passaan mut en tee siitä numeroo:DD"meriameebani"
Liekö tuo Anceli tykkää siitä että hänen nimimerkkinsä mainitaan?
Mutta muuten, syötävän hyvän pitää aina olla verinen sisältä.
Kiehahtaneenakin.
Hyvä, sisäinen kauneus on aina miehen asia.
Joten, hoida vain tiskit.
H.- .
k/k kirjoitti:
Ei se sisänen kauneus ole mitään turhaa höpinää.
Mahtaaks sellasii passaavia naisia ollakkaan kun kaik kaverit ainakin sanoo et kyl niin paljon kärsiä saa.Mies on silloin korvamakeansa ansainnut. :)
Tarviiko sitä naisen passatakaan joka asiassa?
- ei mikkää hyvä
kyl se vaa on nii, ettei huolehtiminen riitä joillekkii miehile, miäkii palaveli ja kaik kannon noka etteen, mut nii vaa hak toisen naise ja ei ollu hyvä mikkää ja ei sillo voinu ees syyttää ikkää..
toise ku tapasi, san et oon liia kiltti, kaipas napakkaa, ja lähti kapakkaa...Aika outoo jos passaus oli syynä lähtöön,mä en ainakaan lähtis jos naine olis tuumaan taipuvainen ja kattos ku yökkö aurinkoon.
Nyt harmittaa kun jämähdin nettiin, villatakkineule olis jatkunu pitkän pätkän.
Tänään harmitti kun äijät on työlistymiskurssil ja kun tarjotaan vakityöt niin ne menee paniikkiin ja alkaa häsläämään.
Sit harmitti seistä jyrkäs rintees sateessa putsaamas hiekotussepeliä pois.
Varsinkin ne koiranpaskat roskakoreissa harmittaa aina melkein enemän ku lapsenvaipat jota laiskat kotiäirit tunkee niihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948