Maximan pyörän laakerit

kuosj

Tiedustelen onko mahdollista että laakeri voi pitää semmoista napsuvaa ääntä ,kun ihmettelen mistä moinen ääni tulee sen verra olen tutkinut että taka vasemmalta ääni tulee mutta ei pyörää heiluttamalla huomaa klappia eikä kuulu mitään urinaa sama ääni kuulu jo viime syksynä kun katsastin eikä ainakaan missään tukivarsissa ollut väljää ääni oli koko talven pois mutta kun ilmat lämpeni niin alkoi taas kuulua outoa napsetta taka vasemmalta ja oli outoa kun heiluttaa pyörää auton suuntaisesti edes takaisin niin näyttäisi kuin olisi väljää jos ei kukaan osaa antaa vinkkejä niin kauppa se mentävä korjaamolle ja antaa siellä tutkia missä mättää!

4

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ernunrun

      Vetonivel ja perä ovat hajoamassa. Ovat Maximoiden ihan tyyppivikoja, voimasiirtoa ei ole mitoitettu 3-litraiselle maailman parhaalle moottorille. Perä ja nivelet ovat kotoisin Nissan Laurelista, jossa oli 65 hevosvoimaa ja vääntöä 115 nm.

      • kuosj

        No joo, autohan on etuvetoinen :)


      • bubuahaahaa

        Vai että perä hajoamassa datsunistas.

        Jos laakeri on rikki se heiluu kyllä joka suuntaan, ei vain auto pituussuuntaan
        Takana on jäykkä akseli ei mitään palleroniveliä ja hurtanluita.
        Saattaisi kylläkin olla laakeri rikki ne voi ehkä mennä rikki jossain 350tkm jos ajaa paljon sorateillä.

        Mä uskon itte et autos on niin hiljanen että kuulee kaikenlaisia muita ääniä.


    • Maalaisseppo

      Moi!

      Voi olla mitä vain, eräs remonttimies lohdutti, että hyvä juttu, kun autosta kuuluu ääniä, korjataan sitten kun lakkaa kuulumasta...:)

      1 ehdotus olisi: ajovalojen korkeussäätönivel on takapyörän etupuolella, n- 5 cm:n pituinen nivelöity vipu. Jospa joku remppamies on kiristänyt sen tiukkausruuveja liikaa, niin alkaa ääntää. Tuon nivelien kuuluu olla löysät!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      133
      1342
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1195
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      846
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      156
      832
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      150
      733
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      728
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      588
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      575
    Aihe