vartija

normiaasiaakas

järvenpäässä jampan valintatalon ulkomaalaistaustainen vartija ottaa ihmisiä turhaan kiinni vaikka ei olis mitää vienykkää kunnon virkaintonen pelle

7

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhgf3d

Miten voi olla virkaintoinen jos ei ole virkaa?

Kiinnioton perusteita on muitakin kuin näpistys ja varkaus. Mitä jätit kertomatta?

Tiedätkö mitä ovat välimerkit?

• normiaasiaakas

ei ole vartijalla ei ole kiinniotto-oikeutta jos ei ole varastanut mitään jos vaikka vartijaa haukkuu homoks tai vastaavaa niin tuossa tilanteessa ei vartija saa ottaa kiinni ja tämä jampan valintatalon vartija käyttää väkivaltaa kerran ku olin istumas siin vieres samas rakennukses jampan ärräl nii sit se myyjä sano ett mäoon muka riehunu siel jo useimman viikon nosit yks päivä tää vartija kävi päälle potkas maihareilla polvitaipeeseen ja sen jälkeen kylkee ja mä oon 13v. se vartija on vaa yks vitun säälittävä mulkku turha sitä on puolustella

• NotAGei

Itseasiassa jos haukut vartijaa homoksi, hänellä on oikeus ottaa hänet kiinni. Rikosnimike: Kunnianloukkaus

• Fc Molde

Nim. normiaasiaakas, valitettavasti maailmassa saa sitä mitä itse pyytää !
      Kandee pitää mölyt mahassa, oli vastassa sitten vartija tai poliisi !!

Tyhmyydestä sakotetaan !

• joo ny vittu

riittää se vartija on vittu nii ihme pelle ett ain käyttää liiallist väkivaltaa jampan valintatalossa

• koikkarin kybä

No jos koet, että vartijan toiminta ei ole lain mukaista ja hän käyttää työssään liikaa väkivaltaa, niin ei kun rikosilmoitusta poliisille ! Poliisi on yhteiskunnassa sitä varten, että asiat tutkitaan ja sitten seuraamukset tulevat todettujen rikkomusten mukaan...
      Reippaasti vaan sitä rikosilmoitusta rustaamaan, jos siltä tuntuu :)

• jeps..

Et sä mikään "normiasiakas" ole, vaan niitä teinejä, jotka pörrää ja hengaa siellä kaupassa kun ei muutakaan elämää ole. Käy isin kukkarolla tai mene töihin, tee ostoksia kaupassa normaalisti ja lähde kotiin. Näin me muutkin tehdään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      353
      6505
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3846
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      17
      1391
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      8
      1136
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      97
      1045
    6. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      910
    7. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      144
      885
    8. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      876
    9. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      15
      848
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      847
    Aihe