Oman matkan lähestyessä, näin kevään korvalla tuli tällainenkin asia mieleen, jaettavaksikin.
Suomessa käyttämäni parturi veloittaa nykyisin 28€ leikkauksesta. Olisihan se kiva mennä jo kesätukalla reissuun mutta, khao lakissa parturi veloittaa 200thb, eli noin vitosen.
Kesätukka taitaa tulla sitten vasta reissussa. Säästö se on pienikin säästö.
Parturi
7
395
Vastaukset
- Rrrrakastan
Missäs sä oikein käyt kun noin paljon maksaa? Aika outoo... Mutta joo, säästä vaan se tukan leikkuu sinne reissuun, se on oikeasti paljon halvempaa. Asiasta kookospalmuun, KESÄ TULEE! Meillä eilen auringossa 22, virallista lukemaa en tiedä. Ulkona skootteria vahailin hihattomissa ja jalat paljaina eikä ollut edes kylmä. Kyllä ehtikin olla jo aurinkoa ikävä...
- oikaisu
ei nyt miesten hiusten leikkuu maksaa 200bht? 20 bht on se oikea hinta ja epäilen koko parturi hommaa sinun tapauksessa. Tunnin hieronnan saa 100 bht ja sinun mielestä 10 minuutin tukan leikkuu siis 200bht? Oletko edes käynnyt Thaimaassa?
Minä leikkasin joulukuussa Hua Hinissä hiukset ja parturin poika vei vielä kämpille mopolla ja koko homma maksoi 20 bht. Khao Laki onkin kyllä todella kallis paikka mutta ei sielläkään 200 bht tuo maksa. - IhanaThaimaa
Kyllä se vaan maksaa. Ootkos oikaisija itse käynyt ollenkaan tuolla "thaimaan paremmalla rannikolla"? ;) Itse en ole muuallapäin käynyt kuin Phuketissa ja Khaolakissa, mutta keskusteluista ymmärtäneenä kaikki siellä maksaa enempi kuin muuallapäin. Pikkupoikien tukanleikkuuta tuolla suunniteltiin ja kyllä niistäkin ois saanu parisataa pulittaa. Miehen päästä muistaaksen Kamalan rannalla peräti 300 oli pyynti.
Ja m.y.m on muuten käynyt aika monta kertaa tuollapäin, turha sitä on ruveta täällä epäilemään. - mies yksin matkalla
Oikaisun kaltaisiin provoihin en lähde mukaan, mutta tohon asiaan olenko käynyt monta kertaa... niin voin todeta että omasta mielestäni aivan liian vähän :))).
onneksi asiaan saadaan parannusta heti alkuviikosta.- Rrrrakastan
Hauskaa tukanleikkuuta sitten vaan :D Missä hotellissa sä muuten majailet?
- riku rikas
Sama kai se on kuka mitäkin maksaa. Varmasti on halvempaa kuin Suomessa. Kerran värjäytin pitkät hiukset, joiden värjäys Suomessa maksaa helposti 100-150€. KohTaolla maksoin noin 40€.
Hyvää matkaa ja rokeasti hiusten leikkuuseen, maksoi mitä maksoi. - m*y*m
Tukan leikkuu maksoi sen 200 thb:tä kuten arvelinkin entuudestaan. Tämä tiedoksi pohtijoille. Kävin oikein kauneussalongissa leikkauttamassa, kauniimmaksi en kuitenkaan muuttunut, siistimmäksi vain.
Joku kyseli hotelleja, ja varmaan oivaltanutkin että majoitun ensin bay fronttiin. sieltä vaihdoin diamondiin koska tiesin siellä viihtyväni paremmin, ja hintaerokin oli kohtuullinen.
Tosin sielläkään en montaa yötä viettänyt, koska matkustin osaksi aikaa lomasta koillis-thaimaahan Phang Ngu nimiseen kylään. Muutamakymmentäkilometriä Udon thanista laosin suuntaan, maaseudulle vieraaksi.
Sieltä sitten shoppailemaan pariksipäiväksi udon thaniin. josta palasin khao lakkiin, loppulomani asuin Merlinissä. Joka oma suosikkini khao lakissa.
Hieno matka oli, joskin aivan liian paljon matkustamista ja siirtymistä. Toisaalta isaan on kiehtonut pitkään... nyt oli mahdollisuus käydä, todella syrjäisellä maaseudulla, tottakai hieno kokemus.
Seuraava loma toivottavasti vietetään taas kokonaan khao lak:ssa.
Siitäpä tuli mieleeni... Onko kukaan *valloittanut* Khao lak vuorta? Siis käynyt huipulla? jollakin vähän etäämpänä olen itse käynyt, mutta khao lak vuori on valloittamatta. Ajelin Lam kaen kautta sivutietä jonka oletin vievän sille vuorelle, Sellaisessa vihreässä taulussa jossa näistä luontojutuista usein opastetaan, luki jotain 23 000thb:stä, en uskaltanut jatkaa pidenmälle :DD
Enkä muistanut asiaa myöhemmin tiedustella paikallisilta ystäviltäni :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631453Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681269Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä251248Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151134- 1271076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999- 42939
- 72905
- 73899