Moikka,
olen 48v hieman ylipainoinen mies. Haluaisin löytää matkakumppanin kuntolomalle Ranskan rivieralle kesäkuussa, eli henkilön joka patistaisi lenkille aamulla, valvoisi että ruokavalio on terveellistä, ja mieluiten saisit olla hierontataitoinen (siis hyvä amatööritasoa riittää)
Pakettiin kuuluu matkat, majoitus ja viidensadan euron "shoppailukassa"
vastaukset voi lähettää: [email protected]
Ranskaan kesäkuussa
16
1175
Vastaukset
Matkan pituus on siis viikko-10pv
- rahaa riittää
ja raha ei kelpaa tytöille?? vai
- etsi sellainen
rahaa riittää kirjoitti:
ja raha ei kelpaa tytöille?? vai
Maksulliset naiset ovat asia erikseen.
- Haahahaa!
Tää on jo huippu, siis huvittavuudessaan, epätoivossaan, surkeudessaan ja säälittävyydessään...! Et ole mies-ressu tainut saada toooodella piiiitkään aikaan??? xD
- Arska666
Mitä mussutat pölvästi? Eihän tuossa puhuta toosan saamisesta sanallakaan. Henkilö ei välttämättä tarkoita isotissitä naista, niin kuin sinulaisesi epätoivoiset peräkammarirunkkarit aina ajattelevat.
- Treenattu tyttönen
Voisin hyvin lähteä, asiallinen ilmoitus, mutta haluaisin toki tavata ennen matkaa.
- raha tulee sinulle
ei ole ilmeisesti rahasta pulaa tytöillä vai miten on vastatkaa . raha odottaa sinua. ??
siis... edellinen "raha tulee sinulle" viesti ei ole minun lähettämä :)
Hyviä fiksuja vastauksia vaan on tullut.- Kelpaisko
MIES matkaseuraksi "Mr.Andrewille???"
- MONEY MANN
EI HOMOT: VAAN IHAN NAISIA!!!
- ejigoejwoigejigoer
valtio, kunnat ja kaikenmaailman avustusjärjestöt maksaa naisille niin paljon erilaisia avustuksia ja tukia ettei 500e ole mitään kun joutuisivat vielä hieromaan jotain ukkoa, hyi yäk, tiätsä ja sillai...
- Prinssi Eversti
Jätkä vonkaa pesää.
Eiköhän sieltä Rivieran alueelta löydy ihan normaali hierojia ja jos toinen kotimainen (nyk. englanti) sujuu yhtään ollenkaan, kait sieltä jonkun koutsin löytää. On sitä elämää Rivierallakin.- ei onnistu..
Ai meinaat pärjätä Ranskassa englannilla? Tervemenoa....
- baarista löytyy!!!
toi oli täyttä PASKAA! Pitäis iha läpäl pyytää naapuri 80 muijaa lähtee sun messii hah hah se vois antaa sulle vanhus eroottista selkähierontaa. =)
- Personalpodytree
Onko mihin aikaan sinulla varattuna matka? Olen itse menossa myös ulkomaille kesäkuussa, mutta jos ei satu samaan saumaan, olisin kiinnostunut. Olen opiskelemassa personal traineriksi, 22v.
- trenni ok
käykö huomenna treeni?? paljon eeeee tahdot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1202759- 872431
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761810
- 561807
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3941326Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289