Joo rupes ärsyttää tollane nimien haukkuminen, niin tänne saa nytte laittaa _OMASTA_ mielestään kivoja nimiä c:
Kivoin kaverin nimi?
34
167
Vastaukset
- girlllll
kivoin kaverin nimi on Sini
- ...
TATU on ihana nimi!!!
- random_girl
Joona :)
- roses are red
Ittelläni lempi tytön nimi on Linda ja pojan nimi Tommi :3
- eewrfbgszg
Tuulikki on ihana nimi :) poikien nimistä.. hmm.... oisko Olavi:)
- Bnvghn9+minen
Tytöistä Siiri , Pihla , Aden Isabell , Beate ja Jennifer .
Pojista Terry , Sami , Niko , Casmir , Alex , Roni , Nico ja Michael . - ....
Anette =) Miu bff muuteki
- Vanhat hyvät ajat
Elsa. :)
- ----
Celeste (: ja Jaani on kans kiva :D:D
- höhöhöh
No kun omaa nimee ei kerran voi laittaa niin Hanna. Siitä keksii aina lempinimiä : )
- saddf
Aili on mun mielestä kaunein
Väinö ja Helga on kivoja nimiä. Ei varsinaisesti tunne ketään Väinöä tai Helgaa, mutta isäni isän vanhemmat olivat Väinö ja Helga :D
- jomppee_e
Munfrendin lempinimi on piisamirotta. Nimi tuli ku tajuttii et sen pakarat on yhtä karvaset :D:DDD Joskus sanotaa karvaperseeksi etc :pp
- jomppee_e2
Mun frendin nimi on punapersepaviaani sen takia ku se istu kiukaalle ja se palo :pppp
- lolol
Shut up jomppee_e2. Ite istuit vapun muurahaispesässä
- awwwwws
Tytöistä Juuli on kiva nimi
- Tavisnuori
Tytöistä Mari. Ei ollu kaveri mutta olis ollu jos oisin ollu nopeempi:(. Nyt se on kaukana poissa.
Pojista Veikka. - ViiiiiiiiviXxz
Onks Viivi hirvee? Sitä ei muutenkaan nää koskaa näis kivoimmis nimis mut onks se iha kauhee? :D
- Whiiiiiiiiiiiiiiiiii
No ei se mun mielestä oo kaunis vaan pirtsakka :)
- nipsusipsu
Mun parhaan kaverin nimi on Aliisa. mun mielest on ihana nimi. kertokaa mielipiteenne nimestä!
- RiesaTrolli
RUSKEE PERSEREIKÄ
- Susu_Pala
justin bieber on ihana nimi
Trollolloooollooo - KartioKorva
Susu_Pala kirjoitti:
justin bieber on ihana nimi
Trollolloooolloootrolling with susu trololo
- umad?
Tyttöjen nimistä Kaisla ja Inga ja pojista Roz ja Sippo
- Aghkfkddndkeokr
Ludvig on musta hieno nimi (kaverini on ruotsalainen :p)
- Aghkfkddndkeokr
Ludvig on musta hieno nimi (kaverini on ruotsalainen :p)
- >3<3<3<3<3<33<
Pojista
Tuukka.Caius,Allu,Teemu
Tytöistä
Elina,Henriikka,Sonja, - mää v''<3<3
Yrjö on ihana nimi
- Hennamoi(:
Nitta :)
- lauriii
Onko lauri hyvä nimi? :p
- eseseseseses
lauriii kirjoitti:
mun mielestä pojista:robin tai justin ja tytöistä:tuuli hyi vittu oikeesti kuka omista tykkää
- eseseseseses
lauriii kirjoitti:
mun mielestä pojista:robin tai justin ja tytöistä:tuuli hyi vittu oikeesti kuka noista tykkää
- ;)
Iita on mun bf 4-ever:) Terkkuja kaikille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827