Joo rupes ärsyttää tollane nimien haukkuminen, niin tänne saa nytte laittaa _OMASTA_ mielestään kivoja nimiä c:
Kivoin kaverin nimi?
34
168
Vastaukset
- girlllll
kivoin kaverin nimi on Sini
- ...
TATU on ihana nimi!!!
- random_girl
Joona :)
- roses are red
Ittelläni lempi tytön nimi on Linda ja pojan nimi Tommi :3
- eewrfbgszg
Tuulikki on ihana nimi :) poikien nimistä.. hmm.... oisko Olavi:)
- Bnvghn9+minen
Tytöistä Siiri , Pihla , Aden Isabell , Beate ja Jennifer .
Pojista Terry , Sami , Niko , Casmir , Alex , Roni , Nico ja Michael . - ....
Anette =) Miu bff muuteki
- Vanhat hyvät ajat
Elsa. :)
- ----
Celeste (: ja Jaani on kans kiva :D:D
- höhöhöh
No kun omaa nimee ei kerran voi laittaa niin Hanna. Siitä keksii aina lempinimiä : )
- saddf
Aili on mun mielestä kaunein
Väinö ja Helga on kivoja nimiä. Ei varsinaisesti tunne ketään Väinöä tai Helgaa, mutta isäni isän vanhemmat olivat Väinö ja Helga :D
- jomppee_e
Munfrendin lempinimi on piisamirotta. Nimi tuli ku tajuttii et sen pakarat on yhtä karvaset :D:DDD Joskus sanotaa karvaperseeksi etc :pp
- jomppee_e2
Mun frendin nimi on punapersepaviaani sen takia ku se istu kiukaalle ja se palo :pppp
- lolol
Shut up jomppee_e2. Ite istuit vapun muurahaispesässä
- awwwwws
Tytöistä Juuli on kiva nimi
- Tavisnuori
Tytöistä Mari. Ei ollu kaveri mutta olis ollu jos oisin ollu nopeempi:(. Nyt se on kaukana poissa.
Pojista Veikka. - ViiiiiiiiviXxz
Onks Viivi hirvee? Sitä ei muutenkaan nää koskaa näis kivoimmis nimis mut onks se iha kauhee? :D
- Whiiiiiiiiiiiiiiiiii
No ei se mun mielestä oo kaunis vaan pirtsakka :)
- nipsusipsu
Mun parhaan kaverin nimi on Aliisa. mun mielest on ihana nimi. kertokaa mielipiteenne nimestä!
- RiesaTrolli
RUSKEE PERSEREIKÄ
- Susu_Pala
justin bieber on ihana nimi
Trollolloooollooo - KartioKorva
Susu_Pala kirjoitti:
justin bieber on ihana nimi
Trollolloooolloootrolling with susu trololo
- umad?
Tyttöjen nimistä Kaisla ja Inga ja pojista Roz ja Sippo
- Aghkfkddndkeokr
Ludvig on musta hieno nimi (kaverini on ruotsalainen :p)
- Aghkfkddndkeokr
Ludvig on musta hieno nimi (kaverini on ruotsalainen :p)
- >3<3<3<3<3<33<
Pojista
Tuukka.Caius,Allu,Teemu
Tytöistä
Elina,Henriikka,Sonja, - mää v''<3<3
Yrjö on ihana nimi
- Hennamoi(:
Nitta :)
- lauriii
Onko lauri hyvä nimi? :p
- eseseseseses
lauriii kirjoitti:
mun mielestä pojista:robin tai justin ja tytöistä:tuuli hyi vittu oikeesti kuka omista tykkää
- eseseseseses
lauriii kirjoitti:
mun mielestä pojista:robin tai justin ja tytöistä:tuuli hyi vittu oikeesti kuka noista tykkää
- ;)
Iita on mun bf 4-ever:) Terkkuja kaikille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1782638Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1031100- 64911
- 65869
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait229771Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20770Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88749Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka276747Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22698