M4/16 ettimässä

Mikä ois kestävä, hyvät lähdöt ja ja kohtuu hintanen max 400€ M4 tai M16 (Eikä mitään vemppuu)

14

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fps-mestari

      G&P on aika kiva, myöskin juoksuhaudasta tuolla hinnalla saa melkein mitä vaan, viritettynä ja vakiona

    • Onko semmost M4/M16 olemas missä on pneumaattinen blowback kuten GK 99?

    • kakkapoika44

      TM M4 Sopmod ja Socom

    • fps-mestari

      Ne menee todennäköisesti yli ton 400e, osta kaasuase niin saat realistisen blowbackin

    • Kelju-koo

      Gybergunin colt m4a1 on paras koska se on täys metallinen ja kestävä hinta on 209€

      • kakkapoika44

        Mee pois sun kyrpäkumejen kaa.


    • softaaja

      älä osta kaasuasetta. Yhellä kaasupatruunalla ampuu 250 kuulaa eli aika vähän
      ja kaasun hinta nousee pian.

    • kakkapoika44

      Ei ammu edes sitäkään, hyvällä tuurilla saa lippaan ammuttua(30bb)

    • Kyllä miä tiiän ettei kaasul tee paskaakaan... Etin vaan M4/16 tai jenkki aseen jäljennöstä jos o Pneumaattinen blowback joka ei rasita koneistoo :P

    • Marked One

      En kyllä pikaisella googlettamisella löytänyt kyseisenkaltaista asetta edes ulkomailta, g&g:llä tosiaan olisi noita combat machineja, mutta ne eivät ole metallisia eivätkä edes täyspituisia. G&P:llä on todella laadukkaita armalite-sarjalaisia tuotannossa, mutta niin on kyllä g&g:lläkin (proline). Tuo pneumaattinen blowback on kyllä Maruin sopmodeja lukuunottamatta melko turhanaikaista kilinää, joka vie pikkasen tehojakin, joten suosittelen sen jättämistä välistä. Se myös koventaa aseen ääntä huomattavasti, eikä edes kuulosta loppujen lopuksi kovin munakkaalta. Suosittelen G&P:n M16A4 sen suuren akkutilan, jämäkkyyden, tarkkuuden ja klassikkouden takia. Voithan toki ostaa tuon combat machinen ja asentaa siihen metallirungon, mutta se saattaa vaatia hieman viilaamista. Voisi kuitenkin ehkä jopa tulla halvemmaksi kuin G&P:n ostaminen.

      • Mario ;P

        Pneumaattinen blowback ei ainaskaan GK 99 (RK 95) viä tehoja.


      • :-V
        Mario ;P kirjoitti:

        Pneumaattinen blowback ei ainaskaan GK 99 (RK 95) viä tehoja.

        Mistäs tuon tiedon olet saanut? Varaanki lukenut oikein Proairsoftin tuotekuvauksesta... Jos näin on, niin ole hiljaa kun toiset puhuu asiaa :p


      • Mario ;P
        :-V kirjoitti:

        Mistäs tuon tiedon olet saanut? Varaanki lukenut oikein Proairsoftin tuotekuvauksesta... Jos näin on, niin ole hiljaa kun toiset puhuu asiaa :p

        nemesiksestä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      127
      1232
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1058
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      894
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      754
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe