Viime syksynä tosiaan eräs huomautus tuli päätöksessä jossa pyydettiin lisäselvitystä. Kun yritin nostaa pankkiautomaatista 20 euroa. No se ei antanu mitään. Kolme kertaa yritin joten tilitapahtumiin tuli merkintä. -20 20 -20 20 -20 20. Minun piti sitten selvittää mitä tuloja ja menoja ne on. No sitten kun olin selvittänyt, seuraavassa päätöksessä luki. Edellisen kuukauden tulot selvitetty :D Kaiken huipuksi eräs Nordea Tampereella koettaa kyykyttää myös. Kun siellä kerroin että pelkät tilitapahtumat eivät kelpaa enää sossuun. Eivät enää ole leimanneet sieltä saatuja tilitapahtumia sen jälkeen, että eivät varmasti kävisi sossuun :D YLemmältä taholta kuulema tullut sellainen käsky. Idiootteja on monenlaisia :) Koulutus ei takaa näköjään aivoja
Tampereen sossutädit huvittavan tyhmiä
6
202
Vastaukset
- 6
Niin ja se käsky on asiakirja (julkinen asiakirja) sen voi pyytää sieltä.
Toisaalta eipä sillä käskyllä ole väliä, kun se ei ohita lakia. - putkimies.
Joo. tollerot on tolleroita. Huonomuistinen pitää olla, jos aina tuollaisesta pyytää lisäselvitystä. ja tyhmä. Kun ei älyä että se ei oo mikään nosto. Olettaisin että en ole ainoa jolle ei ole automaatti aina rahaa antanut
- ...
ON siellä pari ihan järkevääkin työntekijää. Veikkaan että jos miehet tekis noita virkoja niin jo meno muuttuisi ja tulisi maalaisjärkeä mukaan hommaan
- 6
""ON siellä pari ihan järkevääkin työntekijää. Veikkaan että jos miehet tekis noita virkoja niin jo meno muuttuisi ja tulisi maalaisjärkeä mukaan hommaan ""
Niin vissiin, mutta siellä tarvittaisiinkin kaupunkilaisjärkeä. - uxvaan
Työkkärissä on yks miesvirkailija. Se on sellanen "ämmä", että en mieluusti asioisi hänen kanssaan.
Vaikka muuten olen vahvasti sitä mieltä että miesten kanssa asioiminen on helpompaa ja mukavampaa. - ....
Joo. Sitten kun toimitat tampereen virkailijoille vuokrasopimuksia yms. Joudut toimittamaan ne uudestaan kun virkailija muka "lukee" ne väärin. Perkele että mulukkuja. P I L L U S T A hirttää pitäisi tuommoset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770