Emmitään tässä, että mihin vuodenaikaan sinen Balille kannattaisi lähteä ja lähinnä mahdollisuudet ovat joulukuu / kesäkuu.
Kuinka häiritsevä sadekausi on joulukuussa (joulu-uudenvuoden seutu)? Olisiko sittenkin parempi lähteä kesäkuussa?
Valitettavasti mikään muu vuodenaika ei lomien järjetämisen vuoksi tule kysymykseen.
Sadekausi Balilla?
4
649
Vastaukset
- Gilicat
Tietysti joulu- tammikuussa sataa enemmän koska siellä on sadekausi, mutta kelit on iha arpapeliä ,välillä ei sada ollenkaan ja välillä taas montapäivää putkeen.
Itse olen ollut 2 kertaa juuri joulunaikoihin ja kelit olleet suhteellisen hyvät, Iltapäiväkuuroja ja yösateita, Mutta ei ole pahemmin kelit haitanneet
Kesäkuussa ei sada varmasti mutta hinnat ovat korkeella ja porukkaa on kun pipoo.. - Sataa ropisee
Nyt olin joulu-tammikuussa Balilla kuukauden verran. Suurimman osan aikaa sade ei kauheasti häirinnyt. Ennemmän tuli kuuroja aamulla, illalla ja yöllä. Loppuajasta tuli välillä vettä aika reippaasti pari päivää putkeen.
- katja keränen
Kyllä joulun seutuvilla hinnat, esim. majoitus ovat korkealla. Eli hintojen puolesta on kyllä sama, meneekö joulu- vai kesäkuussa, kuten ap:n mahikset ovat. Joulu nostaa hintoja kaikkialla.
- Happy, happy
Joulu ja uusi vuosi vaikutti majoituksen osalta sitten, että aika monet paikat oli etukäteen buukattu täyteen ja joissakin hinta nousi jopa nelikertaiseksi tms. Me kuitenkin saatiin soittelemalla ja kiertämällä paikkoja aivan kohtuuhintainen ja hyvä majoitus Kutalta. Ei ollut sitten kuitenkaan niin täyteen ammuttu mesta. Heti uuden vuoden jälkeen tilanne taas normalisoitui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035