Sadekausi Balilla?

Surffariporukka

Emmitään tässä, että mihin vuodenaikaan sinen Balille kannattaisi lähteä ja lähinnä mahdollisuudet ovat joulukuu / kesäkuu.

Kuinka häiritsevä sadekausi on joulukuussa (joulu-uudenvuoden seutu)? Olisiko sittenkin parempi lähteä kesäkuussa?

Valitettavasti mikään muu vuodenaika ei lomien järjetämisen vuoksi tule kysymykseen.

4

656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gilicat

Tietysti joulu- tammikuussa sataa enemmän koska siellä on sadekausi, mutta kelit on iha arpapeliä ,välillä ei sada ollenkaan ja välillä taas montapäivää putkeen.

Itse olen ollut 2 kertaa juuri joulunaikoihin ja kelit olleet suhteellisen hyvät, Iltapäiväkuuroja ja yösateita, Mutta ei ole pahemmin kelit haitanneet

Kesäkuussa ei sada varmasti mutta hinnat ovat korkeella ja porukkaa on kun pipoo..

• Sataa ropisee

Nyt olin joulu-tammikuussa Balilla kuukauden verran. Suurimman osan aikaa sade ei kauheasti häirinnyt. Ennemmän tuli kuuroja aamulla, illalla ja yöllä. Loppuajasta tuli välillä vettä aika reippaasti pari päivää putkeen.

• katja keränen

Kyllä joulun seutuvilla hinnat, esim. majoitus ovat korkealla. Eli hintojen puolesta on kyllä sama, meneekö joulu- vai kesäkuussa, kuten ap:n mahikset ovat. Joulu nostaa hintoja kaikkialla.

• Happy, happy

Joulu ja uusi vuosi vaikutti majoituksen osalta sitten, että aika monet paikat oli etukäteen buukattu täyteen ja joissakin hinta nousi jopa nelikertaiseksi tms. Me kuitenkin saatiin soittelemalla ja kiertämällä paikkoja aivan kohtuuhintainen ja hyvä majoitus Kutalta. Ei ollut sitten kuitenkaan niin täyteen ammuttu mesta. Heti uuden vuoden jälkeen tilanne taas normalisoitui.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      75
      3082
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      73
      2954
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1782
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1691
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1651
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1306
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    Aihe