Emmitään tässä, että mihin vuodenaikaan sinen Balille kannattaisi lähteä ja lähinnä mahdollisuudet ovat joulukuu / kesäkuu.
Kuinka häiritsevä sadekausi on joulukuussa (joulu-uudenvuoden seutu)? Olisiko sittenkin parempi lähteä kesäkuussa?
Valitettavasti mikään muu vuodenaika ei lomien järjetämisen vuoksi tule kysymykseen.
Sadekausi Balilla?
4
664
Vastaukset
- Gilicat
Tietysti joulu- tammikuussa sataa enemmän koska siellä on sadekausi, mutta kelit on iha arpapeliä ,välillä ei sada ollenkaan ja välillä taas montapäivää putkeen.
Itse olen ollut 2 kertaa juuri joulunaikoihin ja kelit olleet suhteellisen hyvät, Iltapäiväkuuroja ja yösateita, Mutta ei ole pahemmin kelit haitanneet
Kesäkuussa ei sada varmasti mutta hinnat ovat korkeella ja porukkaa on kun pipoo.. - Sataa ropisee
Nyt olin joulu-tammikuussa Balilla kuukauden verran. Suurimman osan aikaa sade ei kauheasti häirinnyt. Ennemmän tuli kuuroja aamulla, illalla ja yöllä. Loppuajasta tuli välillä vettä aika reippaasti pari päivää putkeen.
- katja keränen
Kyllä joulun seutuvilla hinnat, esim. majoitus ovat korkealla. Eli hintojen puolesta on kyllä sama, meneekö joulu- vai kesäkuussa, kuten ap:n mahikset ovat. Joulu nostaa hintoja kaikkialla.
- Happy, happy
Joulu ja uusi vuosi vaikutti majoituksen osalta sitten, että aika monet paikat oli etukäteen buukattu täyteen ja joissakin hinta nousi jopa nelikertaiseksi tms. Me kuitenkin saatiin soittelemalla ja kiertämällä paikkoja aivan kohtuuhintainen ja hyvä majoitus Kutalta. Ei ollut sitten kuitenkaan niin täyteen ammuttu mesta. Heti uuden vuoden jälkeen tilanne taas normalisoitui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa732075- 1021893
- 1451811
- 971431
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo351399MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3171275- 611242
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301122Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761066Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa447973