Emmitään tässä, että mihin vuodenaikaan sinen Balille kannattaisi lähteä ja lähinnä mahdollisuudet ovat joulukuu / kesäkuu.
Kuinka häiritsevä sadekausi on joulukuussa (joulu-uudenvuoden seutu)? Olisiko sittenkin parempi lähteä kesäkuussa?
Valitettavasti mikään muu vuodenaika ei lomien järjetämisen vuoksi tule kysymykseen.
Sadekausi Balilla?
4
695
Vastaukset 4
- Gilicat
Tietysti joulu- tammikuussa sataa enemmän koska siellä on sadekausi, mutta kelit on iha arpapeliä ,välillä ei sada ollenkaan ja välillä taas montapäivää putkeen.
Itse olen ollut 2 kertaa juuri joulunaikoihin ja kelit olleet suhteellisen hyvät, Iltapäiväkuuroja ja yösateita, Mutta ei ole pahemmin kelit haitanneet
Kesäkuussa ei sada varmasti mutta hinnat ovat korkeella ja porukkaa on kun pipoo.. - Sataa ropisee
Nyt olin joulu-tammikuussa Balilla kuukauden verran. Suurimman osan aikaa sade ei kauheasti häirinnyt. Ennemmän tuli kuuroja aamulla, illalla ja yöllä. Loppuajasta tuli välillä vettä aika reippaasti pari päivää putkeen.
- katja keränen
Kyllä joulun seutuvilla hinnat, esim. majoitus ovat korkealla. Eli hintojen puolesta on kyllä sama, meneekö joulu- vai kesäkuussa, kuten ap:n mahikset ovat. Joulu nostaa hintoja kaikkialla.
- Happy, happy
Joulu ja uusi vuosi vaikutti majoituksen osalta sitten, että aika monet paikat oli etukäteen buukattu täyteen ja joissakin hinta nousi jopa nelikertaiseksi tms. Me kuitenkin saatiin soittelemalla ja kiertämällä paikkoja aivan kohtuuhintainen ja hyvä majoitus Kutalta. Ei ollut sitten kuitenkaan niin täyteen ammuttu mesta. Heti uuden vuoden jälkeen tilanne taas normalisoitui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022102Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271061- 71917
- 58898
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72821- 47813
- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta107682