Tykkään pojista....

Poikienpoika

Olen homo ja tykkän pojista, en tiedä mitä pitäis tehdä tai mitä mieltä muut on siitä?

37

3783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oot vaan rohkeesti oma ittes ja tykkäät niistä joista tykkäät. kannattaa pitää asia omana tietona kunnes on täys ikänen. Jaksele ;)

    • homo13

      kuinka vanha olet?

    • Kokemustalöytyy

      Pidä asia omana tietonasi ainakin siihen asti kun olet täysin varma itsestäsi ja kunnes sinulla on riittävästi rohkeutta ottaa vastaan kritiikkiä suuntautumisestasi. Sitä nimittäin tulee varmasti, homofobia kun ei valitettavasti kuole koskaan...

    • Tykkäänpojista

      Mäkin tykkään pojista. Mua aina kiihottaa miehen sixpackit ja homojen suutelukuvat. Ei siinä oo mitään väärää jos on gay. Mäkin oon ;-)

      • min9

        niin minäkin tykkään miehistä


    • itsoktobeg4y

      Se on ihan ogei olla gay! :) Itse odotin pitkään kunnes pystyin myöntämään itsellekin asian. eli viime kesänä kun olin 22 ja päätin että ei saakeli alan elämään omaa elämää siten miltä tuntuu! Kaapista en oo mitenkään virallisesti tullut mut osa kavereista jo aavistelee. erityisesti kaverin tyttöystävä on sillein että taidan olla homo. mut ei oo ihme kyllä suoraan kysynyt ja onhan tää miullekin kova paikka paljastaa jotain näinkin herkkää asiaa..

      • Kiva kun kerrot itsetäsi nämät, vaikka jokainen sen tietää jo ennestään :D


    • olen itsekkin homo ja kysynpä että minkä ikäistä ja mistä asti haet

      • moi minkä ikäistä ja mistäpäin etsit


    • hakeudu johonkin setaan ja kysy sieltä

    • voitteko

      Voitteko mennä te kaksi pois tommi ja aapo ollu nii rauhallista täällä ku ei oo tarvinnu vähään aikaan katella teidän lapsen tasolla olevaa kiistelyä

      • Miksi menisin pois? En ole vaivautunut kommentoimaan täällä todella pitkään aikaan mihinkään, koska ei ole ollut mitään järkevää keskustelua mihin kommentoida. Ei ole kuin näitä etsin epätoivoisesti seksiä ketjuja, joihin ei viitsi kommentoida.


      • jaskajalkanen

        Ei mitkään säännöt ole peepingtommi1 ja aapolapin asioita.


    • voitteko

      No jos kerran täällä olet niin voitko sitten antaa olla jos joku kitisee sinusta fiksu ihminen jätttää sellaset ininäviestit omaan arvoonsa. Aina kun on joku fiksu ketju niin jossain vaiheessa se menee pilalle kun teillä alkaa kinastelu

    • Jaahasss

      Tykkään itsekin pojista, etenki sellasista pyöreämmistä jätkistä, joilla se maha myös näkyy.

    • Sitävoivastustaa

      Sun on käytävä sun tie loppuun. Sun tie ei ole sun, silloin kun sen haluat itse muuttaa. Silloin se on vain sinun.

    • Seonkepu

      Olet kepulimin uhri.

    • oleterehdytetty

      Kepulismi on sellaista. Sitä on kaikkialla.

    • bear.is.the.bestt

      Minäki oon gay ja tykkään boitsuist, semmosist alle 14w kundeist joilla ei oo viel karvoi

      • Anonyymi

        Sinulla on pikkuvelikompleksi.


    • Anonyymi

      Ai jaa,onko sellaisiakin homoja jotka eivät tykkää samasta sukupuolesta?

    • Saldo 45

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hommaa homokaveri.

    • Anonyymi

      Tykkään tytöistä ja oon tyttö 🤩on ihanaa et on muitakin jotka tykkää samasta sukupuolesta tiesittekö että neljäs osa suomen ihmisistä on homoja!!!!🥳

      • Anonyymi

        ei ole vaan korkeintaan vain noin viidesosa


    • Anonyymi

      Tykkää keskenäsi pojiista. Kukaan ei tykkää sinusta, ei edes äitisi.

      Heteropride

    • Anonyymi

      Tuo oli ilkeää asia taitaa olla niin että kukaan ei tässä tykkää sinusta senkin ääliö ja ennenku ees ite huomaat niin oot jo mukana bridessa

    • Anonyymi00060

      marius tykkää myös

    Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe