Tykkään pojista....

Poikienpoika

Olen homo ja tykkän pojista, en tiedä mitä pitäis tehdä tai mitä mieltä muut on siitä?

32

3028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oot vaan rohkeesti oma ittes ja tykkäät niistä joista tykkäät. kannattaa pitää asia omana tietona kunnes on täys ikänen. Jaksele ;)

    • homo13

      kuinka vanha olet?

    • Kokemustalöytyy

      Pidä asia omana tietonasi ainakin siihen asti kun olet täysin varma itsestäsi ja kunnes sinulla on riittävästi rohkeutta ottaa vastaan kritiikkiä suuntautumisestasi. Sitä nimittäin tulee varmasti, homofobia kun ei valitettavasti kuole koskaan...

    • Tykkäänpojista

      Mäkin tykkään pojista. Mua aina kiihottaa miehen sixpackit ja homojen suutelukuvat. Ei siinä oo mitään väärää jos on gay. Mäkin oon ;-)

      • min9

        niin minäkin tykkään miehistä


    • itsoktobeg4y

      Se on ihan ogei olla gay! :) Itse odotin pitkään kunnes pystyin myöntämään itsellekin asian. eli viime kesänä kun olin 22 ja päätin että ei saakeli alan elämään omaa elämää siten miltä tuntuu! Kaapista en oo mitenkään virallisesti tullut mut osa kavereista jo aavistelee. erityisesti kaverin tyttöystävä on sillein että taidan olla homo. mut ei oo ihme kyllä suoraan kysynyt ja onhan tää miullekin kova paikka paljastaa jotain näinkin herkkää asiaa..

      • aapolappi

        Kiva kun kerrot itsetäsi nämät, vaikka jokainen sen tietää jo ennestään :D


    • olen itsekkin homo ja kysynpä että minkä ikäistä ja mistä asti haet

      • moi minkä ikäistä ja mistäpäin etsit


    • hakeudu johonkin setaan ja kysy sieltä

    • voitteko

      Voitteko mennä te kaksi pois tommi ja aapo ollu nii rauhallista täällä ku ei oo tarvinnu vähään aikaan katella teidän lapsen tasolla olevaa kiistelyä

      • Miksi menisin pois? En ole vaivautunut kommentoimaan täällä todella pitkään aikaan mihinkään, koska ei ole ollut mitään järkevää keskustelua mihin kommentoida. Ei ole kuin näitä etsin epätoivoisesti seksiä ketjuja, joihin ei viitsi kommentoida.


      • jaskajalkanen

        Ei mitkään säännöt ole peepingtommi1 ja aapolapin asioita.


    • voitteko

      No jos kerran täällä olet niin voitko sitten antaa olla jos joku kitisee sinusta fiksu ihminen jätttää sellaset ininäviestit omaan arvoonsa. Aina kun on joku fiksu ketju niin jossain vaiheessa se menee pilalle kun teillä alkaa kinastelu

    • Jaahasss

      Tykkään itsekin pojista, etenki sellasista pyöreämmistä jätkistä, joilla se maha myös näkyy.

    • Sitävoivastustaa

      Sun on käytävä sun tie loppuun. Sun tie ei ole sun, silloin kun sen haluat itse muuttaa. Silloin se on vain sinun.

    • Seonkepu

      Olet kepulimin uhri.

    • oleterehdytetty

      Kepulismi on sellaista. Sitä on kaikkialla.

    • bear.is.the.bestt

      Minäki oon gay ja tykkään boitsuist, semmosist alle 14w kundeist joilla ei oo viel karvoi

      • Anonyymi

        Sinulla on pikkuvelikompleksi.


    • Anonyymi

      Ai jaa,onko sellaisiakin homoja jotka eivät tykkää samasta sukupuolesta?

    • Saldo 45

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hommaa homokaveri.

    Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      30
      5799
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      309
      3844
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      37
      3016
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      39
      2983
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      164
      2424
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2066
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      122
      1950
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1640
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1597
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1589
    Aihe