Hyvä järjästö?

Uusi Naama

Hei!

Olen uusi keskustelija tällä listalla ja haluaisin tietoa ketä on HYVÄ vasemman käden polku järjästö koska COS on kuollut ja TOS on liian vaikea prossessi

21

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seems legit

      Tervetuloa foorumille "uusi naama", kukaan ei varmasti haista tässä mitään palaneen käryä koska me olemme niin tyhmiä kuin luulet

    • Lumio

      Katolinen kirkko hyvä valinta?

      • SUOSITAN

        Legion


      • Ei-Santtu
        SUOSITAN kirjoitti:

        Legion

        Ehdottomasti Legion, koska a) yhdenmiehen järjestöt eivät kuole ja b) jos oli liian vaikea prosessi osoittaa TOSiille että olet a) aikuinen ja b) täysijärkinen niin Legionissa ei tällaisia vaatimuksia ole. Ainoa huono puoli on vähän yläpäästään himmennyt LEADER, mutta et maininnutkaan etsiväsi uskottavaa järjestöä.

        Onnea etsintään!


      • Uusi Naama
        SUOSITAN kirjoitti:

        Legion

        Legion ei käy koska ala arvoiset kirous voimat


    • Satanica

      SANTTU IS BACK!!! :)

      Ihanaa

    • Dokken

      Mikä tos jäsenyyden saamisessa on niin hankalaa? Sen nyt tajuaa ettei tätä sekavaa leegomaisteria sinne haluta sotkemaan mutta muutkin on valitelleet täällä aiemmin.

      • luulenpa että

        Ei siinä mitään ylitsepääsemättömän hankalaa ole, tämä palsta vaan on se luusereiden hautausmaa jonne tullaan itkemään kun goottikuteet ja itsensä viiltely ei johtaneetkaan automaattisesti jäsenyyteen


      • Uusi Naama
        luulenpa että kirjoitti:

        Ei siinä mitään ylitsepääsemättömän hankalaa ole, tämä palsta vaan on se luusereiden hautausmaa jonne tullaan itkemään kun goottikuteet ja itsensä viiltely ei johtaneetkaan automaattisesti jäsenyyteen

        Huom!! EN käytä gootti vaatteet VAIN maagiset tatuoinnit ja se mitä tapahtui nuorena oli tyhmyyttä eikä kuulu tähän!!! Varjonen on natzi gerberos heh heh


      • Santtu on Lanttu
        Uusi Naama kirjoitti:

        Huom!! EN käytä gootti vaatteet VAIN maagiset tatuoinnit ja se mitä tapahtui nuorena oli tyhmyyttä eikä kuulu tähän!!! Varjonen on natzi gerberos heh heh

        No niin, sieltähän se vanha kivi-kengässä-Santtu taas nousee ilman edes yritystä peitellä asiaa. Vitsi et oot naurettava tollo! :D

        Ja tämä palsta on tosiaan about universumin arcsreikä, joten ei se nyt ihme ole jos täällä jotkut nyyhkii kun eivät päässeet TS:n.


      • Kimitsiko
        Uusi Naama kirjoitti:

        Huom!! EN käytä gootti vaatteet VAIN maagiset tatuoinnit ja se mitä tapahtui nuorena oli tyhmyyttä eikä kuulu tähän!!! Varjonen on natzi gerberos heh heh

        Santtu skriivasi: "VAIN maagiset tatuoinnit ja se mitä tapahtui nuorena oli tyhmyyttä eikä kuulu tähän!!!"

        Se mitä tapahtui nuorena oli tyhmyyttä? Päättyikö se sun tyhmä nuoruus siis tuohon postiin ja nyt alkoi tasapainoinen ja älykkäämpi elämä? En oikein usko. Sun verbaaliset taidonnäytteet täällä ainakin puhuu ihan muuta.

        Millaisias ne sun "maagiset tatuoinnit" muuten on? :)


      • Non serviam
        Kimitsiko kirjoitti:

        Santtu skriivasi: "VAIN maagiset tatuoinnit ja se mitä tapahtui nuorena oli tyhmyyttä eikä kuulu tähän!!!"

        Se mitä tapahtui nuorena oli tyhmyyttä? Päättyikö se sun tyhmä nuoruus siis tuohon postiin ja nyt alkoi tasapainoinen ja älykkäämpi elämä? En oikein usko. Sun verbaaliset taidonnäytteet täällä ainakin puhuu ihan muuta.

        Millaisias ne sun "maagiset tatuoinnit" muuten on? :)

        Veikkaan penistatskaa otsassa.


      • tos cursenator
        Uusi Naama kirjoitti:

        Huom!! EN käytä gootti vaatteet VAIN maagiset tatuoinnit ja se mitä tapahtui nuorena oli tyhmyyttä eikä kuulu tähän!!! Varjonen on natzi gerberos heh heh

        Sama Ruma Naama kirjoitti:
        Varjonen on natzi gerberos heh heh

        Se on vähintään viikon hikka-kirous tiedossa tästä hyvästä...


      • Ässäkuningas
        tos cursenator kirjoitti:

        Sama Ruma Naama kirjoitti:
        Varjonen on natzi gerberos heh heh

        Se on vähintään viikon hikka-kirous tiedossa tästä hyvästä...

        ...vai olisko peräpukamat vuorossa?


      • Legion HIGH Commander
        Ässäkuningas kirjoitti:

        ...vai olisko peräpukamat vuorossa?

        Ei! Legion on tehnyt yleis raami sopimukset TOS Finland HIGH LEVEL Leaders kanssa huom!! koskee myös Uusi Naama vaikka ei Legion jäsen #approved# SOPIMUKSIA EI OLE RIKOTTU joten ei voi kirous kannattaisi lukea pieni präntti heh heh viime yönä taas hyeenat kiersivät ikkunan alla NIIN SANOTUSTI mutta huom!!!! EI sisään pääsyä!!


      • pollasanootööt
        Legion HIGH Commander kirjoitti:

        Ei! Legion on tehnyt yleis raami sopimukset TOS Finland HIGH LEVEL Leaders kanssa huom!! koskee myös Uusi Naama vaikka ei Legion jäsen #approved# SOPIMUKSIA EI OLE RIKOTTU joten ei voi kirous kannattaisi lukea pieni präntti heh heh viime yönä taas hyeenat kiersivät ikkunan alla NIIN SANOTUSTI mutta huom!!!! EI sisään pääsyä!!

        No huh huh, nytkö napsuu lagoon healerin päässä lopullisesti vai onko se vaan HIGH?

        Kai muistat että siinä "sopimuksessa" oli kohta lääkäriin menosta? Kannattaisi ehkä noudattaa.


      • 6Ba6Ma6
        Legion HIGH Commander kirjoitti:

        Ei! Legion on tehnyt yleis raami sopimukset TOS Finland HIGH LEVEL Leaders kanssa huom!! koskee myös Uusi Naama vaikka ei Legion jäsen #approved# SOPIMUKSIA EI OLE RIKOTTU joten ei voi kirous kannattaisi lukea pieni präntti heh heh viime yönä taas hyeenat kiersivät ikkunan alla NIIN SANOTUSTI mutta huom!!!! EI sisään pääsyä!!

        HAHAHHAHAHAHAHHAHA! Aivan, takuulla on yhden miehen leegojengilläsi joku sopimus TS:n kanssa! Ja minä olen muuten Barack Obama. Ihan oikeasti!


      • Moka-Master
        pollasanootööt kirjoitti:

        No huh huh, nytkö napsuu lagoon healerin päässä lopullisesti vai onko se vaan HIGH?

        Kai muistat että siinä "sopimuksessa" oli kohta lääkäriin menosta? Kannattaisi ehkä noudattaa.

        Nyt on selvästi menossa KIROUS VOIMA LATAAMO VAIHE. Mukana mahd. VOIMA KASVIT subutex temesta metadon ym. Ei siis parane ulkopuolisten sekaantua ettei järki lähde.


    • Surliika

      Miten sä Santtu osaatkin munata itsesi jokaisella uudella käänteelläsi aivan ennätyksellisen tehokkaasti? Tuo on jo saavutus, tavallaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe