mä oon homo

mirä teen

Kaikki kaveri kiusaa kun oon homo.on 12vuotias ja aina välkällä mua kiusataan.mun varpaani on murtunu 5kertaa kun yhet pojat on pudottanu niihin puunuijan.mun vanmemmatkin vaan haykuu mia homoks.mitä muss on vikana

13

331

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mikään, vika on sinun vanhemmissasi ja kavereissasi.
      Kerro asiasta opettajalle tai kouluterveyden hoitajalle ja jos asia ei siitä parane mene poliisilaitokselle tekemään rikosilmoitus

• Kaverisi ja vanhempasi ovat kaikki syyllistyneet fyysiseen ja henkiseen pahoinpitelyyn ja sinun on turha pitää asiaa salassa.

Sinussa ei ole mitään vikaa ja se, että olet homo ei ole sinun, vanhempiesi tai kavereiden syy ja siksi heidän pitää hyväksyä asia vaikka he eivät sitä millään haluaisi tehdä.

Viranomaisille kannattaa asiasta puhua ainoastaan jos opettajat tai kouluterveyden hoitajat eivät tee asialle mitään.

Viha rikos on erittäin vakava rikos josta voidaan tuomita rikoksen vakavuudesta riippuen 15 vuotiaasta lähtien.

Älä pidä asiaa salassa vaan kerro ihmeessä asiasta kouluhenkilökunnan tai viranomaisten kanssa sillä heidän velvollisuus on puuttua asiaan heti koska kyseessä on jo fyysinen pahoinpitely

• dddddddf

En tiedä oliko aloitus tosissaan vai ei, mutta hienoja neuvoja sulta vilhunaattori.

• lol
        dddddddf kirjoitti:

En tiedä oliko aloitus tosissaan vai ei, mutta hienoja neuvoja sulta vilhunaattori.

Haahaa.hyvä et ne pudotti nuijan sun hikivarpaalle.mitäs oot hinuri

• Pärjäile
        Vilhunaattor kirjoitti:

Kaverisi ja vanhempasi ovat kaikki syyllistyneet fyysiseen ja henkiseen pahoinpitelyyn ja sinun on turha pitää asiaa salassa.

Sinussa ei ole mitään vikaa ja se, että olet homo ei ole sinun, vanhempiesi tai kavereiden syy ja siksi heidän pitää hyväksyä asia vaikka he eivät sitä millään haluaisi tehdä.

Viranomaisille kannattaa asiasta puhua ainoastaan jos opettajat tai kouluterveyden hoitajat eivät tee asialle mitään.

Viha rikos on erittäin vakava rikos josta voidaan tuomita rikoksen vakavuudesta riippuen 15 vuotiaasta lähtien.

Älä pidä asiaa salassa vaan kerro ihmeessä asiasta kouluhenkilökunnan tai viranomaisten kanssa sillä heidän velvollisuus on puuttua asiaan heti koska kyseessä on jo fyysinen pahoinpitely

Sinä et ole homo, rauhoitu vaan. Ihan tavallinen olet. Pidä puolesi. Jos sinua kiusataan tai jopa pahoinpidellään, on sinulla oikeus pyytää apua vaikka koulun terveydenhoitajalta.

• No ota yhteys viranomaisiin. Sulla on täys oikeus suomessa olla se mikä oot ollu syntymästäs saakka. Tuo on jotenki niin hirviän väärin että sua kohellaan noin. Eihän se sua ihmisenä muuta vaikka oot kiinnostunu miehistä. Se että sinuun kohistetaan tollasta hirveen julmaa henkistä ja fyysistä väkivaltaa niin on kyllä tosi törkeetä ja mä lasken sen hek koht jopa kidutukseksi ja rääkkäämiseksi. Säkin olet ihminen. Muista että jossain on paljon ihmisiä jotka voi rakastaa sua ku osaat vaan etsiä. Etsi apua. Äläkä herranjumala luovuta!!!

• miggohyydi

määki oon homo ja mua kiusataa siitä

• Ihmeellistä syyttelyä tällä palstalla. Se että olen sanonut että voin KESKUSTELLA KIUSAAMISEEN LIITTYVÄSTÄ ei tarkoita että houkuttelee johonkin muuhun. Tulen selvittämään IP osoitteesi kautta ja mahdolliset jatkotoimet hoidetaan lakimiehen kautta. Perin outoa on jos yrittää auttaa ja neuvoa kiusattua henkilöä saakin syyttelyä ja epäilyjä päälleni. Taidat itse olla joku pedo?

• Ihan perusmenoa tällä palstalla

• Autapoikaa

Älä uhkaile turhaan, vaan toimi. Jos voit selvittää IP-osoitteet niin tee se!
        Minusta törkeilyyn pitää puuttua sellaisen, joka osaa ja voi.
        Ylläpitoa ei tunnu kiinnostavan vihapuheet ja törky.

• mitävittuu112

Toi hoitsukundi aina saalistaa tääl noit alaikäsii siit on nettipoliisille tehty ilmotus ihmettelen et suomi 24 ei puutu sen yhteyden ottoihin alaikäsiin

• omohSISSI

Voi voi miksi Suomen Poliisi ei puutu asiaan onko Suomen Poliisi niin korruptoitunut ettei puutu asiaan. Lykekää räämättyä ja pelästykää!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      179
      4757
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      40
      2536
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2192
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1719
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1348
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1281
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1193
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      145
      1180
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      945
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      117
      887
    Aihe